Δύο SUVάκια που «καίνε» διαφορετικό καύσιμο, υπόσχονται μεγάλη οικονομία στην κατανάλωση και φοράνε το ανανεωμένο έμβλημα της Dacia. Αξίζει κάποιο τα λεφτά του; Sandero Stepway με LPG ή αμιγώς ηλεκτρικό Spring;
Κατά κανόνα η Dacia προσέφερε low budget αυτοκίνητα (έτσι άλλωστε μπήκε στην αγορά της Ευρώπης και της Ελλάδας), όμως σήμερα σε σχέση με 1-2 χρόνια πριν θα πληρώσεις αρκετά παραπάνω για ένα νέο της μοντέλο. Έχει ακριβύνει και αυτή δηλαδή... Ωστόσο παραμένει πιο προσιτή από τον ανταγωνισμό που θέλει να χτυπήσει, αν και στη ζυγαριά πρέπει να μπαίνει πάντα το τι παίρνες στα όσα λεφτά.
Ας αφήσουμε όμως τα φιλοσοφικά και ας περάσουμε σε μια ενδιαφέρουσα σύγκριση ανάμεσα στο LPG και το ρεύμα με εκπροσώπους το Dacia Sandero Stepway των 100 ίππων με εργοστασιακό κιτ υγραερίου και το νέο Dacia Spring με 65 άλογα που αναμένεται σύντομα. Με διαστάσεις στο κάτω άκρο της B-SUV κατηγορίας, το Dacia Spring στοχεύει περισσότερους στους εντός πόλης οδηγούς που θέλουν να μειώσουν τα ετήσια κόστη που δίνουν σε καύσιμα. Στην σύγκριση των δύο, Sandero Stepway Vs Spring Electric, ποιο αξίζει περισσότερο;
Σύγκριση: Dacia Sandero LPG (υγραέριο) Vs Ηλεκτρικό Dacia Spring
Value for money: Πόσο κάνουν & τι εξοπλισμό παίρνω;
Το υγραεριοκίνητο Dacia Sandero Stepway προσφέρεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Essential, Expression και Extreme) στα 19.270, 19.950 και 21.500 ευρώ, αντίστοιχα. Από 21.888 ευρώ ξεκινά το Dacia Spring Extreme, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης (22.704 η έκδοση Extreme Plus).
Εξοπλιστικά, στο Sandero Stepway, η έκδοση Essential διαθέτει τα απαραίτητα. Μεταξύ άλλων έχει στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, a/c, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, full LED προβολείς και cruise control, όχι όμως κεντρική οθόνη 8 ιντσών για την οποία πρέπει να πάει κανείς στο μεσαίο πακέτο. Στην κορυφαία έκδοση βλέπουμε αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου. Στο Dacia Spring της έκδοσης Extreme βλέπουμε στάνταρ air-condition, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη αφής 7 ιντσών, σύστημα Navigation, υποβοήθηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (EBA), όχι όμως και Hill Assist ή ρύθμιση τιμονιού σε κάποια έκδοση.