Ισορροπημένο μεταξύ άνεσης και αποτελεσματικότητας, το γαλλικό SUV «σιδερώνει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και ταυτόχρονα να στρίβει με ουδετερότητα ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.
Nissan X-trail Vs Renault Austral: Αξιολόγηση σε 10 τομείς
Οδική συμπεριφορά: Με πίσω πολλαπλούς συνδέσμους & off-road στιλ το X-Trail
Η άνεση στο δρόμο είναι κοινός προσανατολισμός για τα δύο μοντέλα, που φροντίζουν να ικανοποιούν με τον τρόπο που διαχειρίζονται τυχόν κακοτοπιές εντός πόλης. Σχετικά πιο αποτελεσματικό σε τέτοιες περιστάσεις είναι το Nissan X-Trail, που έχει εξάλλου και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Θετική αίσθηση με σωστό βάρος έχει το τιμόνι του, ενώ η ψηλή θέσης οδήγησης εξασφαλίζει και καλή περιφερειακή ορατότητα. Κατά τα λοιπά θα σταθούμε και στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, σχεδόν 21 εκατοστά, η οποία σε συνδυασμό με την λειτουργία της ανάρτησης πείθει τον οδηγό του X-Trail να το βγάλει και εκτός δρόμου, χωρίς προβληματισμούς και ανησυχίες.
Ποιοτικό στην κύλισή του και αρκούντως αποτελεσματικό είναι και το Renault Austral. Αναφερθήκαμε στα εξαιρετικά σε απόδοση φρένα και την ησυχία εντός καμπίνας, να προσθέσουμε το στιβαρό πλαίσιο και τα άνετα καθίσματα που ικανοποιούν οδηγό και συνεπιβάτες. Σχετικά καλή αίσθηση δίνει το τιμόνι, με το Austral σε σβέλτους ρυθμούς να κινείται με ταχύτητα και ασφάλεια. Όπως και το X-Trail, βολεύει σημαντικά εντός πόλης λόγω αυτόματου κιβωτίου, όμως αμφότερα έχουν μεγάλο κύκλο στροφής (11,1+ μέτρα).
Το τιμόνι έχει θετική αίσθηση με σωστό βάρος και η ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος στις αλλαγές πορείας.