Έρχονται στην ελληνική αγορά τους επόμενους μήνες, ενισχύοντας την SUV γκάμα της Honda. Το ολοκαίνουργιο ZR-V μαζί με το νέας γενιάς CR-V ενσωματώνουν αμφότερα την full υβριδική τεχνολογία e:HEV, έχουν όμως και πολλές διαφορές. Ποιες είναι αυτές;
Το ολοκαίνουργιο ZR-V απέναντι στο best-seller (της Honda) CR-V
Από το 1995 μέχρι και σήμερα, το Honda CR-V είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας. Με την 6η γενιά του να βρίσκεται προ των πυλών, το μεσαίο SUV της Honda θα ενισχύσει την SUV γκάμα των Jazz Crosstar και HR-V, ταυτόχρονα όμως θα αποκτήσει παρέα με το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V (Z Runabout Vehicle). Ένα βήμα παρακάτω σε διαστάσεις και κατηγορία, το ZR-V λανσάρεται κι αυτό με full υβριδική τεχνολογία e:HEV. Αμφότερα αναμένονται στη χώρα μας τους προσεχείς μήνες, άρα τι πιο επίκαιρο από να μάθουμε ακριβώς τι «παίζει» με τα δύο νέα ιαπωνικά SUV;
Συγκριτική παρουσίαση: Μικρομεσαίο SUV Honda ZR-V & μεσαίο SUV Honda CR-V
Τα δύο SUV της Honda έχουν χτιστεί σε παρόμοια αρχιτεκτονική, την πλατφόρμα Honda Architecture πάνω στην οποία βασίζεται και το Honda Civic. Οι διαστάσεις τους, όμως, τα εντάσσουν σε διαφορετικές κατηγορίες. Για να είμαστε ακριβείς, το Honda ZR-V είναι η ενδιάμεση επιλογή ανάμεσα σε HR-V και CR-V νέας γενιάς. Εντάσσεται στο segment των οικογενειακών SUV, με μήκος στα 4.567 χλστ., 139 χιλιοστά μικρότερο από το μεσαίο SUV Honda CR-V (4.706 χλστ.). Αμφότερα θα έχουν σημαντική απόσταση από το έδαφος (18 εκ. το ZR-V, 19 εκ. το CR-V, 15,9 εκ. το PHEV).
Σχεδίαση: Boxy & τετραγωνισμένο το CR-V, πιο δυναμικό design αλά Civic στο ZR-V
Η διαφορά στην κατηγορία συνεπάγεται και αισθητικές διαφοροποιήσεις, τουλάχιστον εξωτερικά, για τα δύο SUV. Πιο νεανική και δυναμική προσέγγιση ακολουθεί το ZR-V, κάτι αναμενόμενο καθώς το segment των μικρομεσαίων SUV απευθύνεται και σε πιο νεαρής ηλικίας αγοραστικό κοινό. Το εμπρός μέρος του μοιάζει αρκετά με το Civic (προβολείς, μάσκα), με τη «πλεχτή» γρίλια του ZR-V να είναι μεγαλύτερης έκτασης. Διαφορά υπάρχει και στο πίσω μέρος. Τα φώτα της συγκεκριμένης σχεδίασης, χωρίς ένωση μέσω φάσας, λανσάρονται για πρώτη φορά σε μοντέλο Honda, την ώρα που η πίσω γραμμή με το «κόψιμο» προσδίδει coupe αισθητική.
Από την άλλη πλευρά, το Honda CR-V έχει κι αυτό μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, αλλά προτάσσει μία πιο τετραγωνισμένη και boxy λογική με εκλεπτυσμένα φώτα, καινούργιων γραφικών. Ελαφρώς διαφορετικό είναι και το πρόσωπο του μοντέλου, με λεπτούς προβολείς, κυψελωτή μάσκα, αλλά διαφορετικό «πλέξιμο».