Hyundai Bayon και MG ZS είναι δύο μοντέλα που η οδική τους συμπεριφορά είναι προσανατολισμένη στην άνεση με μια μικρή διαφοροποίηση μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, το MG ZS έχει λίγο πιο μαλακή ανάρτηση το Bayon είναι λίγο πιο σφικτό και έχει ένα πιο στιβαρό πάτημα. Από εκεί και πέρα έχει μία πλήρη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης, που εκτός της ασφάλειας θα διευκολύνουν τον οδηγό και σε ένα ταξίδι, για να μείνει στη λωρίδα του. Γενικότερα, τώρα, το Bayon ξεχωρίζει για την ήσυχη κύλισή του, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει ευκολία στον χειρισμό του και ευελιξία στην καθημερινότητα (πολύ μικρός κύκλος στροφής στα 10,4 μέτρα). Σε σχέση με το MG ZS θα σταθούμε επίσης στις μετρήσεις φρένων. Από τα 100 χλμ./ώρα, το Bayon «κοκκαλώνει» 3 μέτρα πιο νωρίς, στα 38,6 μ. (επίδοση που είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας).
Οδηγώντας το MG ZS, από την άλλη πλευρά, έχει όπως είπαμε μία πιο οικογενειακή προσέγγιση. Σχετικά άνετο και σταθερό, βασίζεται σε basic ρυθμίσεις στο τιμόνι και στις αναρτήσεις. Βασικός στόχος του μοντέλου, εξάλλου, είναι η αποτελεσματικότητα. Ο οδηγός θα καθίσει σωστά, ενώ παρά την απουσία τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού δε θα δυσκολευτεί να βρει τη σωστή θέση οδήγησης. Θα θέλαμε κάποιο drive mode οδήγησης, ενώ σημαντικός αστερίσκος σε όλα τα παραπάνω είναι η κατηγορία του ελαστικού της δοκιμής (All Season Maxxis Bravo HP) που αναπόφευκτα επηρεάζει την οδική συμπεριφορά του.