- Τρομάζει η ροπή των 860 Nm, δεν υπάρχει βενζινοκίνητο που να σε τινάζει τόσο έντονα στην 1η του γκαζιά
- Υπάρχει ειδικό πρόγραμμα οδήγησης με τεχνητό ήχο, που όταν επιταχύνεις βγάζει ήχο θερμικού μοτέρ
- Η ανάρτηση του ρυθμίζεται 1.000 φορές το δευτερόλεπτο για να προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες και το οδόστρωμα
- Έχει brutal έκδοση GT Rally, με πίσω αεροτομή, μεγαλύτερη ροπή (880 Nm) & χαρακτηριστικά off-road οδήγησης
Τρομάζει η ροπή των 860 Nm, δεν υπάρχει βενζινοκίνητο που να σε τινάζει τόσο έντονα στην 1η του γκαζιά
Πολλοί λένε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι fun to drive. Υπάρχει μία δόση αλήθειας σε αυτό, όμως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που «σπάνε» τον κανόνα.
Μία τέτοια περίπτωση είναι η Ford Mustang Mach-E GT, με την τρομακτική ροπή των 860 Nm. Και δεν μιλάμε για την ιπποδύναμη της (487 PS), διότι υπάρχουν αυτοκίνητα με περισσότερα άλογα, θερμικά και ηλεκτρικά. Σπάνια όμως βρίσκεις μοντέλο με τόσο έντονο τίναγμα, στην πρώτη του γκαζιά. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας της Mach-E GT δίνει όλη τη ροπή σε μισό δλ. (!!!), όταν για παράδειγμα ένα βενζινοκίνητο έχει την μέγιστη ροπή από τις 2.500 έως 3.500 σ.α.λ. μόνο...
Υπάρχει ειδικό πρόγραμμα οδήγησης με τεχνητό ήχο, που όταν επιταχύνεις βγάζει ήχο θερμικού μοτέρ
Κι επειδή μαζί με τα γκάζια, ένας petrolhead θέλει και το αντίστοιχο «ακουστικό υπόβαθρο», η Ford έχει προσθέσει το προφίλ Untamed. Στο συγκεκριμένο drive mode, σε κάθε επιτάχυνσή της η Mach-E GT «γρυλλίζει» και σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.
Η ανάρτηση ρυθμίζεται 1.000 φορές το δευτερόλεπτο για να προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες και το οδόστρωμα
Ξεχωριστή είναι και η ανάρτηση που φέρει το συγκεκριμένο μοντέλο. Με ονομασία Magneride, μιλάμε για ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης, που έχει μαγνητορροϊκό υγρό μέσα στα αμορτισέρ. Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχει ηλεκτρονικά το υγρό, αξιολογεί τις εξωτερικές συνθήκες και ρυθμίζει την απόσβεση της ανάρτησης σε πραγματικό χρόνο (1.000 φορές στο δλ.), δημιουργώντας τις βέλτιστες οδηγικές συνθήκες.
Έχει brutal έκδοση GT Rally, με πίσω αεροτομή, μεγαλύτερη ροπή (880 Nm) & χαρακτηριστικά off-road οδήγησης
Τέλος, υπάρχει η brutal έκδοση Mustang Mach-E GT με την πίσω αεροτομή που θυμίζει Focus RS. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ακόμη μεγαλύτερη ροπή (880 Nm) και χαρακτηριστικά που ευνοούν την off-road οδήγηση (π.χ. ειδικό drive mode και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος +20 χλστ.).
Σελίδα 2 | Οι super επιδόσεις της Mustang Mach-E GT & το «πιστάδικο» πρόγραμμα Untamed Plus |
Σελίδα 3 | Ford Mustang Mach-E GT Rally: Το off-road των 487 ίππων |