- Τέλος το diesel, τώρα βγαίνει μόνο σε βενζίνη, ως υβριδικό των 48V και ως ηλεκτρικό
- Πήρε την ανάρτηση «μαγικό χαλί» του C5 Aircross, στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις
- Έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από μοντέλα που λέγονται SUV (19,7 εκ.)
- Παίρνει για 1η φορά προτζέκτορα στο παρμπρίζ και μεγαλύτερη οθόνη 10,25 ιντσών για το infotainment
Είναι διαθέσιμο για 1η φορά ως ήπια υβριδικό και ηλεκτρικό
Το νέο, τέταρτης γενιάς Citroen C3 κάνει ήδη τα πρώτα του βήματα στην ελληνική αγορά με τιμές από 16.900 ευρώ, υιοθετώντας νέα σχεδιαστική φιλοσοφία με πιο έντονες ακμές που παραπέμπουν λίγο σε SUV, καθώς και εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα που συμβαδίζουν με την εποχή. Την ίδια στιγμή, η Citroen αναφέρει πως το νέο C3 παραμένει πρακτικό και έχει γίνει πιο άνετο και ευρύχωρο από ποτέ. Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα εστιάζοντας στα 5 πιο σημαντικά του σημεία.
Το νέο Citroen C3 βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα SmartCar που δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να επεκτείνει την γκάμα του με μια ήπια υβριδική έκδοση με ισχύ 100 άλογα που έχει ως βάση τον 1.200άρη PureTech κινητήρα 100 ίππων και συνδυάζεται μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 28 ίππων που του επιτρέπει να κινείται ηλεκτρικά σε μικρές ταχύτητες και για λίγο χρονικό διάστημα.
Επίσης, το νέο C3 για πρώτη φορά προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 113 άλογα και μπαταρία 44 kWh που του εξασφαλίζει αυτονομία έως και 320 χιλιόμετρα (WLTP). Δεν πρέπει να ξεχάσουμε πως στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο τουρμπάτος 1,2 λίτρων κινητήρας με ισχύ 100 άλογα που μπορεί να συνδυαστεί μόνο με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Πήρε την ανάρτηση μαγικό χαλί του C5 Aircross, στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις
Για πρώτη φορά, το ολοκαίνουργιο C3 γίνεται διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις με την ανάρτηση «μαγικό χαλί» που έχουμε γνωρίσει στο μεγαλύτερο C5 Aircross με όνομα Citroën Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions. Πρόκειται για δύο «μαξιλάρια» που χρησιμοποιούνται -ένα για την συμπίεση και το άλλο για την αποσυμπίεση- σε κάθε γωνία του οχήματος σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ και τα ελατήριο. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο νέο C3 να «εξουδετερώνει» τις λακκούβες σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε μεσαίες ταχύτητες, η καινοτόμα αυτή ανάρτηση βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος. Η ανάρτηση συνδυάζεται άψογα με τα Advanced Comfort καθίσματα που είναι άνετα σαν πολυθρόνες και πλέον επωφελούνται από 10 χιλιοστά περισσότερο αφρώδες υλικό και καλύτερη πλαϊνή υποστήριξη του σώματος του οδηγού.
Η μάρκα υπόσχεται πως το καινούργιο C3 είναι πιο ευρύχωρο σχεδόν σε κάθε τομέα σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από μοντέλα που λέγονται SUV (19,7 εκ.)
Το νέο C3 είναι σχεδόν 10 εκ. υψηλότερο από πριν (έχει ύψος 1,57 μέτρα) και έχει επίσης 19,7 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερη από τα περισσότερα SUV της αγοράς. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά του δίνουν πιο SUVειδή εμφάνιση και διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο, ένα σημαντικό στοιχείο άνεσης για τους πελάτες, ενώ παράλληλα βοηθούν το C3 να περνά πιο εύκολα πάνω από λακκούβες. Τα καθίσματα είναι επίσης τοποθετημένα πιο ψηλά κατά 76 χιλιοστά, ώστε οι επιβάτες να έχουν αυξημένη αίσθηση ελέγχου και ασφάλειας και καλύτερη ορατότητα προς τα έξω.
Συνέχεια του άρθρου >>>