Η αιτία της χαμηλής μέσης κατανάλωσης του 3008 είναι η ικανότητα του υβριδικού συστήματος να κινεί το γαλλικό SUV μόνο με ρεύμα, σε συνθήκες όπως το ξε/παρκάρισμα, σε ήπιες εκκινήσεις, αλλά και κατά την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες εφόσον δεν ασκείτε πίεση στο πεντάλ του γκαζιού και το αφήνετε να ρολάρει.
Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Απόλυτη ισοπαλία σε κατανάλωση (πόλη, ταξίδι, μέση) - Ελάχιστα καλύτερο σε επιδόσεις το Tiguan
Η mild hybrid τεχνολογία κινητήρων μειώνει σημαντικά την κατανάλωση των δύο αυτοκίνητων σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές τους και μάλιστα τα φέρνει σε απόλυτη ισοπαλία, σε όλες τις αναλυτικές μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Το Peugeot 3008 και το Tiguan «καίνε» το ίδιο σε πόλη (8 λτ.), ταξίδι (5,5 λτ.) και μέσες συνθήκες (8,5 λτ.), που σημαίνει ότι σε ετήσια βάση θα κοστίσουν περίπου 2.700 ευρώ (μέση τιμή βενζίνης 1,79 ευρώ/λίτρο).
Στις επιμέρους τεχνικές προδιαγραφές των δύο SUV, το Peugeot 3008 φέρει υβριδικό σύνολο των 136 ίππων που απαρτίζεται από το γνωστό 1.200άρη PureTech τούρμπο κινητήρα σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 55 Nm ροπής (τοποθετημένο στο κιβώτιο). Όσον αφορά το Tiguan των 150 ίππων (εξ ου και οι ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις) κινείται από τον εξηλεκτρισμένο 1,5 TSI Evo2 κινητήρα των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής (η βασική έκδοση αποδίδει 130 ίππους), ο οποίος ενσωματώνει μια γεννήτρια-μίζα 14 kW.
Χώροι: Ρεκόρ σε φάρδος καθίσματος για το 3008, ρεκόρ σε πορτ-μπαγκάζ για το Tiguan
Οικογενειακούς χώρους και με το παραπάνω μετρήσαμε στα δύο SUV, χωρίς να αναδεικνύεται νικητής. Κι αυτό, διότι κάθε μοντέλο θα εξυπηρετήσει χωρίς περιορισμούς τις ανάγκες μίας 5-μελούς οικογένειας. Εξειδικεύοντας λίγο παραπάνω, το 3008 έχει το ρεκόρ της κατηγορίας στο φάρδος πίσω καθίσματος (1,43 μ.), ενώ το Tiguan έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (652 λτ.).
Σε συνθήκες ταξιδιού και αξιοποιώντας την τεχνολογία λειτουργίας με δύο κυλίνδρους, το Tiguan «καίει» σαν diesel (5,5 λτ./100 χλμ.).
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 3008 | Volkswagen Tiguan | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 4 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | ALLURE | LIFE | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | MICHELIN | CONTINENTAL | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 225 | 225 | ||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
- | 75 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,2 | 9,7 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38 | 36,1 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,3 | 14 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 130,8 | 137,1 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,3 | 5,2 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,1 | 6,8 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 65,4 | 65,4 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 67,8 | 67,8 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8 | 8 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
5,5 | 5,5 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 8,5 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
1000 | 1000 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,43 | 1,41 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,45 | 1,44 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 20 | 20,4 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 6,5 | 8,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
520 | 652 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
10 | 0 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
74 | 6 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
103,5 | 101 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
103,5 | 136 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
980 | 1010 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
550 | 445 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
199 | 198 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
106 | 110 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan |
Σελίδα 3 | Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |