ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε τι ξεχωρίζει ο 1.500άρης κινητήρας με τα 116 άλογα στο ανανεωμένο VW Golf;

 Σχολιάστε 
5.175 Επισκέψεις στο άρθρο
Σε τι ξεχωρίζει ο 1.500άρης κινητήρας με τα 116 άλογα στο ανανεωμένο VW Golf;
2 Φωτογραφίες »

- To Golf είναι το μοναδικό μοντέλο της Volkswagen με αυτόν τον κινητήρα
- Μπορεί να αντέξει στα αυστηρότερα όρια ρύπων της EE που έρχονται (Euro 7)
- Σβήνει 2/4 κυλίνδρους του στο ταξίδι, για να «καίει» λιγότερα
- Έχει super τιμή για turbo 1.500άρη κινητήρα (από 23.950 ευρώ)

To Golf είναι το μοναδικό μοντέλο της Volkswagen με αυτόν τον κινητήρα

Με 21 διαθέσιμες επιλογές σε εξοπλισμούς και κινητήρια σύνολα, το ανανεωμένο Volkswagen Golf είναι ένα από τα μοντέλα με την ευρύτερη γκάμα της αγοράς. Στην βάση αυτής συναντάμε μία ενδιαφέρουσα περίπτωση κινητήρα, ο οποίος μόνο στο Golf υπάρχει. Αναφερόμαστε στον 1.500άρη TSI των 116 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Πάμε να δούμε τι ξεχωριστό έχει.

Μπορεί να αντέξει στα αυστηρότερα όρια ρύπων της EE που έρχονται (Euro 7)

Ο 1,5 TSI του ομίλου της Volkswagen εντάσσεται στη γενιά EA 211 EVO2, η οποία έχει δεχθεί μία σειρά από τροποποιήσεις, με σκοπό την μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, σε συνδυασμό με την πολύ πιο άμεση και δυναμική απόκριση.
 
Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί μετακίνησαν τον τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων πιο κοντά στον κινητήρα, σε μία ενιαία μονάδα ελέγχου εκπομπών των ρύπων. Κάπως έτσι αυξάνεται ακόμα περισσότερο η αποτελεσματικότητα του συστήματος ελέγχου των εκπομπών, ενώ παράλληλα προωθείται και η βιωσιμότητα, καθώς είναι εφικτή η μειωμένη χρήση πολύτιμων μετάλλων. Και ταυτόχρονα δημιουργούνται οι βάσεις για συμμόρφωση με τα μελλοντικά πρότυπα για τις εκπομπές ρύπων (π.χ. Euro 7).


Σε υψηλές ταχύτητες σύστημα ACTplus λειτουργεί αυξάνοντας την απόδοση στους ενεργούς κυλίνδρους, ενώ την ίδια στιγμή οι μεσαίοι κύλινδροι ακολουθούν χωρίς απώλειες και ενεργοποιούνται όταν πατηθεί πάλι το γκάζι, για πλήρη παροχή ισχύος.
2 Φωτογραφίες »

Σε υψηλές ταχύτητες σύστημα ACTplus λειτουργεί αυξάνοντας την απόδοση στους ενεργούς κυλίνδρους, ενώ την ίδια στιγμή οι μεσαίοι κύλινδροι ακολουθούν χωρίς απώλειες και ενεργοποιούνται όταν πατηθεί πάλι το γκάζι, για πλήρη παροχή ισχύος.

Σβήνει 2/4 κυλίνδρους του στο ταξίδι, για να «καίει» λιγότερα

Βασικό επίσης ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάθε κινητήρα 1,5 TSI είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης 2/4 κυλίνδρων σε μεγάλες ταχύτητες (π.χ. στον αυτοκινητόδρομο στο ταξίδι), με σκοπό την μείωση της κατανάλωσης. Γνωρίζαμε τη συγκεκριμένη τεχνολογία ως TSI ACT, (Active Cylinder Management system) που μεταφράζεται ως «Σύστημα Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων».
 
Πλέον, με τη νέα γενιά των κινητήρων EVO2 υπάρχει βελτιωμένο σύστημα που ονομάζεται ACTplus. Η σημαντικότερη αναβάθμιση έχει να κάνει με την βελτίωση της ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, έτσι ώστε η λειτουργία του συστήματος να είναι πιο ομαλή. Με το ACTplus, ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν ενεργοποιούνται όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά και μεσαία φορτία και ταχύτητες. Η μετάβαση από τη λειτουργία των δύο κυλίνδρων στους τέσσερις ή και αντίστροφα, είναι πλέον ελάχιστα αισθητή. Το σύστημα λειτουργεί αυξάνοντας την απόδοση στους ενεργούς κυλίνδρους, ενώ την ίδια στιγμή οι μεσαίοι κύλινδροι ακολουθούν χωρίς απώλειες και ενεργοποιούνται όταν πατηθεί πάλι το γκάζι, για πλήρη παροχή ισχύος.

Έχει super τιμή για turbo 1.500άρη κινητήρα (από 23.950 ευρώ)

Η εισαγωγική έκδοση του Volkswagen Golf με το συγκεκριμένο κινητήρα ξεκινά από τα 23.950 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Essential (αναλυτικά οι τιμές του VW Golf ΕΔΩ). Αυτή η τιμή είναι κορυφαία για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας (αλλά και του ανταγωνισμού γενικότερα). Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη ότι μιλάμε για ένα 1.500άρη turbo κινητήρα, ο value for money χαρακτήρας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία (μόνο φθηνότερο turbo μοντέλο 1.500 κυβικών είναι το SEAT Leon των 115 ίππων). Τον ίδιο κινητήρα μπορείς να το επιλέξεις, ακόμη, στις εκδόσεις Life και More.

Σελίδα 2Οι τεχνολογίες του 1,5 TSI & η αξιοποίησή του σε Plug-in hybrid αυτοκίνητα
EPILEGONTAS LEASING
EGYHSH ELASTIKON