Τα νέα Plug-in hybrid της Volkswagen, όπως το ανανεωμένο Golf GTE των 272 ίππων, φέρουν το νέο βενζινοκινητήρα 1,5 TSI αντί του προηγούμενου των 1.395 κυβικών.
Νέας γενιάς 1,5 TSI: Με πολλά συστήματα υψηλής τεχνολογίας & εξελιγμένη διαδικασία καύσης
Εξειδικεύοντας ακόμη περισσότερο τις τεχνικές προδιαγραφές του 1,5 TSI βενζινοκινητήρα βλέπουμε πως φέρει πολλά συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Καταρχάς, υπάρχει ψεκασμός υψηλής πίεσης που λειτουργεί έως και τα 350 bar. Βέβαια, για τον μικρότερης ισχύος κινητήρα των 116 ίππων υπάρχει χαμηλότερη πίεση υπερπλήρωσης, καθώς επίσης και διαφορετική χαρτογράφηση. Από εκεί και πέρα, τα τοιχώματα των κυλίνδρων έχουν επίστρωση πλάσματος για μείωση των τριβών, ενώ τα πιστόνια με χυτούς αγωγούς ψύξης βελτιστοποιούν την καύση και αυξάνουν την απόδοση.Έπειτα, είναι η εξελιγμένη διαδικασία καύσης, γνωστή ήδη από τον EVO1. Η τεχνολογία αυτή συνεχίζει να εφαρμόζεται και συνδυάζεται με βελτιστοποίηση της ψύξης του θαλάμου καύσης. Στην κατεύθυνση αναβάθμισης της απόδοσης του κινητήρα είναι και η συνύπαρξη του Κύκλου Miller (με πρόωρο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής σε συνδυασμό με υψηλή συμπίεση) με τουρμπίνα VTG μεταβλητής γεωμετρίας.
Υπάρχει στα Plug-in hybrid Volkswagen που βγάζουν 272 άλογα
Εκτός της χρήσης του στα αποκλειστικά βενζινοκίνητα μοντέλα της Volkswagen, ο νέας γενιάς 1,5 TSI χρησιμοποιείται και στα Plug-in hybrid μοντέλα της μάρκας, αντί για τον προηγούμενο 1.400άρη κινητήρα. Προς το παρόν, τον βλέπουμε στις επαναφορτιζόμενες εκδόσεις του ανανεωμένου Golf και της νέας γενιάς του VW Tiguan, που αναλόγως της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα μπορούν να φτάσουν σε τελική απόδοση 272 ίππων.Σελίδα 1 | Σε τι ξεχωρίζει ο 1.500άρης κινητήρας με τα 116 άλογα στο ανανεωμένο VW Golf; |
Σελίδα 2 | Οι τεχνολογίες του 1,5 TSI & η αξιοποίησή του σε Plug-in hybrid αυτοκίνητα |