ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κάθε οροφή πρέπει να αντέξει τη δύναμη που αντιστοιχεί σε 4 φορές το βάρος του οχήματος, πριν μετακινηθεί κατά 12,7 εκατοστά
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάθε οροφή πρέπει να αντέξει τη δύναμη που αντιστοιχεί σε 4 φορές το βάρος του οχήματος, πριν μετακινηθεί κατά 12,7 εκατοστά

Νέες προδιαγραφές αντοχής οροφής

(30/3/2009)

Το ινστιτούτο IIHS των ΗΠΑ δυσκολεύει τα πράγματα για τους κατασκευαστές καθώς θέτει νέες αυστηρές προδιαγραφές και ανεβάζει την αναλογία πρόσκρουσης, από πιθανή ανατροπή, στο τετραπλάσιο!

Στις περίπου 10.000 υπολογίζονται οι ανθρώπινες απώλειες που οφείλονται σε ανατροπές οχημάτων στην Αμερική. Αυτό οδήγησε το ινστιτούτο IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) να κάνει ακόμη πιο αυστηρές τις προδιαγραφές των δοκιμών αντοχής της οροφής ενός οχήματος. Η εν λόγω δοκιμασία δεν είναι καινούργια, όμως το ινστιτούτο IIHS όρισε νέα πολύ πιο αυστηρά κριτήρια από πριν. Η βαθμολογία του κάθε αυτοκινήτου γίνεται με βάση την αναλογία του βάρους του. Έτσι το υψηλότερο βαθμολογικά είναι το μοντέλο που θα δεχθεί χτύπημα που ισοδυναμεί με 4 φορές το βάρος του, και θα αντέξει την πρόσκρουση πριν η οροφή του μετακινηθεί κατά 12,7 εκατοστά (5 ίντσες), ενώ πριν αυτή η αναλογία ήταν μόλις 1.5 φορά το βάρος του.

H δοκιμασία της δύναμης της οροφής δεν είναι νέα στον αμερικάνικο χώρο, όμως τώρα τα στάνταρ έχουν ανέβει κατακόρυφα

H δοκιμασία της δύναμης της οροφής δεν είναι νέα στον αμερικάνικο χώρο, όμως τώρα τα στάνταρ έχουν ανέβει κατακόρυφα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αρχικά δοκιμάστηκαν 12 οχήματα SUV από τα οποία μόνο τα τέσσερα απέσπασαν καλή διάκριση. Αυτά ήταν το VW Tiguan, το Subaru Forester το Honda Element, και το Jeep Patriot. Σύμφωνα με την κλίμακα αξιολόγησης του IIHS, τα Suzuki Grand Vitara, Chevrolet Equinox, Toyota RAV4, Nissan Rogue και Mitsubishi Outlander απέφεραν καλά αποτελέσματα με αναλογία 3.25. Τα Honda CR-V, και Ford Escape κατάφεραν μέτρια απόδοση με αναλογία 2.5, ενώ τέλος το Kia Sportage δεν τα πήγε καλά με την αναλογία της οροφής του να πέφτει κάτω από το 2.5.

Τέλος, ο πρόεδρος του ινστιτούτου Adrian Lund δήλωσε ότι: «Σχετικά με τις οροφές των οχημάτων έχουν γίνει πολύ σημαντικές βελτιώσεις μέσα στα τελευταία χρόνια οι οποίες μάλιστα εστιάζονται περισσότερο στην πρώτη και δεύτερη κολώνα. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την εξέλιξη αυτή και σίγουροι ότι τα αποτελέσματα μας θα έχουν ως επακόλουθο τη βελτίωση των οχημάτων στο μέλλον».
FORD
POIO BRIDGESTONE