ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η θεωρία της σχετικότητας
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η θεωρία της σχετικότητας

(15/9/2009)

Η θεωρία του Αϊνστάιν στη σχετικότητα αξιολόγησης των πραγμάτων, παίρνει μια απρόσμενα ανατρεπτική διάσταση στα αυτοκίνητα. Τίποτα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνεται και όλα αποκτάνε ενδιαφέρον υπό το ανάλογο πρίσμα. Εδώ ασχολούμαστε με 3 ζεύγη μοντέλων, με ταξικές διαφορές μεταξύ τους, αλλά τιμή όμοια, ένα ιδανικό δίλημμα...

Μπορεί η εισαγωγή να σας μπέρδεψε, αλλά η πράξη της σύγκρισης που ακολουθεί μπορεί να γίνει ακόμα πιο χαοτική. Τα ζευγάρια που επιλέξαμε είναι η Alfa 147 που τελειώνει την καριέρα της, με τη Alfa MiTo που μόλις την άρχισε, η Skoda Fabia, τώρα στην ακμή της δεύτερης γενιά της, με τη Skoda Octavia, που εκμεταλλεύεται ακόμα τον ολοκληρωμένο προφίλ της πρώτης γενιάς, και το super δημοφιλές Hyundai Getz, που πλέον έχει επισκιαστεί από το εξίσου δημοφιλές Hyundai i10.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

  • Δυστυχώς, η παλιότερη τεχνολογία που κουβαλάει η 147 δεν της επιτρέπει να είναι και πιο οικονομική, αφού η διαφορά υπέρ της Mito είναι πάνω από 2 λ.100 χλμ. στη μέση κατανάλωση. Ωστόσο η 147 έχει άλλα πλεονεκτήματα. Οι χώροι της είναι σημαντικά μεγαλύτεροι, σε όλες τις διαστάσεις, με προεξέχον το χώρο για τα πόδια όσων κάθονται πίσω ο οποίος διαφέρει κατά έξι εκατοστά. Παράλληλα, μεγαλύτερος κατά 20 λίτρα είναι και ο χώρος αποσκευών. Ωστόσο η χρηστικότητα είναι το μεγάλο της ατού έναντι της MiTo, αφού η 147 διατίθεται και ως 5θυρη, ενώ η MiTo μόνο ως 3θυρη. Με τη διαφορά στα αστέρια των crash test να θέλουν και πάλι τη MiTo νικητή (5 έναντι 3 της 147), το μικρό της Alfa Romeo μοιάζει να έχει περισσότερη λογική από τη μεγαλύτερη 147, παρόλο που στην περίπτωση της δεύτερης, τα χρήματά σας αγοράζουν περισσότερο αυτοκίνητο. Κι αυτό αφού και στα δύο ο χαρακτήρας φτάνει και περισσεύει.
FORD
PEUGEOT