ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Ανταγωνισμός στην αγορά ελαστικών: Ποιες στρατηγικές κερδίζουν τη μάχη;
Φορτίζεις μέχρι το 80%; Χάνεις αυτονομία, κερδίζεις ευκολία. Γιατί;
Γυάλισμα και detailing σε παλιό αυτοκίνητο αξίζει; Και όμως!
Μάρκες με άψογη «βιτρίνα» ή μάρκες που δεν φοβούνται να πουν αλήθεια;
Τι κάνουν οι οδηγοί των αυτοκινήτων με το δεξί χέρι;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μπορεί μια μάρκα να γίνει premium; Τα έχει καταφέρει κάποια;
Διαβάστηκε από 6350 αναγνώστες

- Οι περισσότερες premium μάρκες γεννήθηκαν εξαρχής premium. όπως η Mercedes<br>
- Υπάρχουν μάρκες που γεννήθηκαν ως μάρκες του λαού (VW, Fiat) και άλλες που έπαιζαν σε διπλό ταμπλό (Alfa Romeo)<br>
- Η αλλαγή από mainstream σε premium είναι δύσκολη σήμερα, γι`αυτό πολλές μάρκες λανσάρονται με νέο σήμα<br>
- Δύο μάρκες σήμερα ίσως έχουν αγγίξει το premium, οι Peugeot & Mazda<br> - Οι περισσότερες premium μάρκες γεννήθηκαν εξαρχής premium. όπως η Mercedes
- Υπάρχουν μάρκες που γεννήθηκαν ως μάρκες του λαού (VW, Fiat) και άλλες που έπαιζαν σε διπλό ταμπλό (Alfa Romeo)
- Η αλλαγή από mainstream σε premium είναι δύσκολη σήμερα, γι`αυτό πολλές μάρκες λανσάρονται με νέο σήμα
- Δύο μάρκες σήμερα ίσως έχουν αγγίξει το premium, οι Peugeot & Mazda

Οι περισσότερες premium μάρκες γεννήθηκαν εξαρχής premium. όπως η Mercedes

Κάποιες μάρκες γεννήθηκαν premium. Κάποιες άλλες έγιναν στην πορεία. Μπορεί όμως σήμερα μια μάρκα να κάνει κάτι που θα την ανεβάσει στην premium κατηγορία; Υπάρχουν τέτοιες μάρκες σήμερα;
 
Μη βλέπεις τη Mercedes. Η Mercedes γεννήθηκε από την αρχή premium, όπως η Ferrari γεννήθηκε σπορ, και όπως τόσες άλλες θρυλικές φίρμες από την αρχή τους είχαν στόχο να φτιάχνουν πολυτελή, γρήγορα, σπορ, αγωνιστικά αυτοκίνητα.
 

Υπάρχουν μάρκες που γεννήθηκαν ως μάρκες του λαού (VW, Fiat) και άλλες που έπαιζαν σε διπλό ταμπλό (Alfa Romeo)

Έτσι και κάποιες άλλες μάρκες ξεκίνησαν με στόχο να φέρουν την αυτοκίνηση στον λαό. Από τη ομώνυμη VW και φυσικά τη μάρκα που το έκανε πράξη, τη Ford, μέχρι τη Fiat που έδωσε «ρόδα» στην Ιταλία μετά τον πόλεμο. Και υπάρχουν και μάρκες που βρίσκονταν πάντα με το ένα πόδι εδώ και το ένα πόδι εκεί. Με στόχο τη μαζική παραγωγή, αλλά και με βλέμμα στην πολυτέλεια, τη σχεδίαση, την σπορ οδήγηση. Η Alfa Romeo, ή ακόμη και η Peugeot, ενώ και άλλοι κατασκευαστές με κάποια μοντέλα τους ξέφυγαν από το βασικό τους χαρακτήρα.

Η αλλαγή από mainstream σε premium είναι δύσκολη σήμερα, γι`αυτό πολλές μάρκες λανσάρονται με νέο σήμα

Όμως η μετάβαση από τη μία μεριά στην άλλη δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μπορεί στις δεκαετίες του 50 και του 60, να μπορούσε να γίνει, όμως πόσο πιθανό είναι να συμβεί σήμερα; Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που μάρκες με χρόνια παράδοσης, όταν θέλουν να κάνουν το βήμα, είναι πιο εύκολο να λανσάρουν ένα ολοκαίνουργιο σήμα, μαζί με τη premium γκάμα τους.
 
Έτσι έκανε η Toyota με τη Lexus, η Nissan με την Infiniti, η Hyundai με την Genesis και η Citroen με την DS. Κάποιες άλλες όμως απλά τράβηξαν την πορεία προς τα πάνω. Το θέμα είναι, τα κατάφεραν;
 

Υπάρχουν δύο μάρκες σήμερα που ίσως έχουν αγγίξει το premium, οι Peugeot & Mazda

Σήμερα και μετά από αρκετά χρόνια, δύο μάρκες θέλουν να λένε πως έχουν περάσει το κατώφλι, και βρίσκονται πιο κοντά στην premium αγορά από ποτέ. Για την Peugeot αυτό έγινε με τα νέα της μοντέλα, από το πρώτο SUV 3008 και μετά, για την Mazda από το CX-30 και με κάθε μοντέλο της μετά από αυτό.
 
Ακόμη όμως και αν τα μοντέλα αυτά είναι έντονα premium, έχουν αλλάξει τον χαρακτήρα της μάρκας; Και τον έχουν αλλάξει στα μάτια σας; Τι λέτε; Βλέπετε κάποια μάρκα να έχει γίνει premium τα τελευταία 10 χρόνια ενώ πριν δεν ήταν; Ποια;
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...