ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Τέλη κυκλοφορίας με το χιλιόμετρο γίνεται;
Πώς οι Κινέζοι «αποδεκάτισαν» την Volvo κάνοντας την Polestar ξεχωριστή μάρκα;
Γιατί κοστίζει ο κούκος αηδόνι αν χάσεις το κλειδί & θες να βγάλεις νέο;
Υπάρχει σημερινό αμάξι που θα αντέξει 300.000 χλμ. και 20 χρόνια;
Επειδή έχεις SUV θα βάλεις και λάστιχα παντός εδάφους;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί οι μεγάλες μάρκες ελαστικών πάνε στις μεγαλύτερες διαστάσεις;
Διαβάστηκε από 20875 αναγνώστες

- Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω <br>
- Οι παράγοντες που κινούν την τάση <br>
- Στρατηγική κερδοφορίας για τις μεγάλες μάρκες <br>
- Ο ανταγωνισμός από μικρότερες μάρκες και «Made in China» <br>
- Τι σημαίνει αυτό για εμπόρους και τελικούς καταναλωτές; - Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω <br>
- Οι παράγοντες που κινούν την τάση <br>
- Στρατηγική κερδοφορίας για τις μεγάλες μάρκες <br>
- Ο ανταγωνισμός από μικρότερες μάρκες και «Made in China» <br>
- Τι σημαίνει αυτό για εμπόρους και τελικούς καταναλωτές; - Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω
- Οι παράγοντες που κινούν την τάση
- Στρατηγική κερδοφορίας για τις μεγάλες μάρκες
- Ο ανταγωνισμός από μικρότερες μάρκες και «Made in China»
- Τι σημαίνει αυτό για εμπόρους και τελικούς καταναλωτές;

Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια σαφή στροφή στην αγορά ελαστικών αυτοκινήτου, με τους μεγάλους κατασκευαστές ελαστικών να επικεντρώνονται ολοένα και περισσότερο σε ελαστικά για ζάντες 17 ιντσών και πάνω, αφήνοντας πίσω τις μικρότερες διαστάσεις που κυριαρχούσαν μέχρι πρότινος. Αυτή η τάση δεν είναι τυχαία, αλλά αντανακλά μια σειρά από εμπορικούς και καταναλωτικούς παράγοντες, οι οποίοι αλλάζουν τον χάρτη των ελαστικών και επηρεάζουν τόσο τους καταναλωτές όσο και τους επαγγελματίες του κλάδου. Ποιοι είναι οι λόγοι για αυτή τη στροφή, πώς επηρεάζει τον ανταγωνισμό και τι σημαίνει για τον τελικό χρήστη;

Οι παράγοντες που κινούν την τάση

Η αύξηση της ζήτησης για μεγαλύτερες διαστάσεις ζαντών (17, 18, 19 ίντσες και πάνω) δεν είναι τυχαία. Πολλοί παράγοντες συντελούν σε αυτή τη στροφή, με τον πιο σημαντικό να είναι η αυξανόμενη δημοτικότητα των SUV και των crossover αυτοκινήτων. Τα αυτοκίνητα αυτά, που έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή στην αγορά, απαιτούν μεγαλύτερους τροχούς για να υποστηρίξουν τις βελτιωμένες επιδόσεις, την καλύτερη πρόσφυση και τη στιβαρότερη εμφάνιση. Οι καταναλωτές βλέπουν τις μεγαλύτερες ζάντες ως μια αναβάθμιση, καθώς συνδέονται με την εικόνα του πολυτελούς ή αθλητικού αυτοκινήτου, προσδίδοντας στο όχημα μια πιο δυναμική και «επιβλητική» όψη.
 
Επιπλέον, η αύξηση των επιδόσεων των νέων αυτοκινήτων και η ανάγκη για καλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες έχει καταστήσει τους μεγαλύτερους τροχούς πιο ελκυστικούς για τους οδηγούς που επιθυμούν κορυφαία απόδοση. Η αυξανόμενη ζήτηση για «high-performance» ελαστικά συμβαδίζει με την αύξηση των μεγάλων ζαντών, καθώς τα ελαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων προσφέρουν βελτιωμένη ευστάθεια και μεγαλύτερη πρόσφυση, στοιχεία που είναι απαραίτητα για τα σύγχρονα σπορ και πολυτελή αυτοκίνητα.

Στρατηγική κερδοφορίας για τις μεγάλες μάρκες

Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών, όπως η Michelin, η Bridgestone, η Goodyear, και η Continental, ακολουθούν στρατηγικές που μεγιστοποιούν τα κέρδη τους. Οι μεγαλύτεροι τροχοί απαιτούν περισσότερα υλικά, και τα ελαστικά αυτών των διαστάσεων πωλούνται σε υψηλότερες τιμές, κάτι που αυξάνει τα περιθώρια κέρδους για τους κατασκευαστές. Επίσης, τα ελαστικά για μεγάλες ζάντες συχνά συνδυάζονται με καινοτόμες τεχνολογίες και βελτιώσεις στην απόδοση, γεγονός που δικαιολογεί τις υψηλότερες τιμές.
 
Επιπλέον, το κοινό που αγοράζει τέτοιου είδους ελαστικά είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρεται για μοντέλα υψηλής τεχνολογίας και premium αυτοκίνητα, και επομένως, οι εταιρείες ελαστικών εστιάζουν όλο και περισσότερο σε αυτήν την αγορά, η οποία είναι πιο κερδοφόρα σε σύγκριση με την αγορά των μικρών διαστάσεων.

Ο ανταγωνισμός από μικρότερες μάρκες και «Made in China»

Η στροφή προς τις μεγαλύτερες διαστάσεις ζαντών έχει και άλλες συνέπειες για την αγορά. Η ανάπτυξη νέων, πιο φθηνών επιλογών από μικρότερες μάρκες και «Made in China» κατασκευαστές προκαλεί μεγαλύτερο ανταγωνισμό, ιδίως στη «χαμηλή» αγορά των μικρών διαστάσεων (15 και 16 ίντσες). Μάρκες όπως η Falken, η Nexen και άλλοι κατασκευαστές προσφέρουν πιο οικονομικά ελαστικά χωρίς να χάνουν σε ποιότητα, γεγονός που καθιστά τις μικρότερες διαστάσεις πιο προσιτές για τους καταναλωτές που δεν χρειάζονται υψηλές επιδόσεις ή δεν θέλουν να επενδύσουν σε ακριβότερα ελαστικά.
 
Οι εισαγωγείς προϊόντων χαμηλού κόστους από την Κίνα, όπως οι μάρκες Linglong, Sailun, και άλλες, βρίσκονται σε μια ιδανική θέση για να καλύψουν τη ζήτηση των καταναλωτών που χρησιμοποιούν πιο οικονομικά οχήματα, όπως τα μικρά αυτοκίνητα πόλης ή τα παλαιότερα μοντέλα. Επιπλέον, μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για τα Made in China ελαστικά και την παρουσία τους στην ευρωπαϊκή αγορά.

Τι σημαίνει αυτό για εμπόρους και τελικούς καταναλωτές;

Για τους εμπόρους ελαστικών, η στροφή στις μεγαλύτερες διαστάσεις δημιουργεί νέα δεδομένα. Από τη μια πλευρά, οι μεγαλύτεροι τροχοί προσφέρουν μεγαλύτερη περιθώρια κέρδους, καθώς οι τιμές των ελαστικών αυξάνονται με την αύξηση της διαμέτρου. Από την άλλη πλευρά, οι μικρότερες μάρκες και οι κινέζοι κατασκευαστές ενδέχεται να πιέσουν τον ανταγωνισμό και να αναγκάσουν τους εμπόρους να προσφέρουν περισσότερες επιλογές οικονομικών προϊόντων για να καλύψουν την αγορά των μικρών διαστάσεων.
 
Για τον τελικό καταναλωτή, αυτή η τάση μπορεί να έχει μικτές συνέπειες. Από τη μία, οι μεγαλύτεροι τροχοί και τα πιο εξειδικευμένα ελαστικά προσφέρουν καλύτερη απόδοση και καλύτερη εμφάνιση για το όχημά τους. Από την άλλη, οι οδηγοί μικρότερων αυτοκινήτων ή εκείνοι που δεν ενδιαφέρονται για πολυτελή χαρακτηριστικά ενδέχεται να βρουν τις επιλογές πιο ακριβές και λιγότερο ποικιλόμορφες, αφού οι μεγάλες μάρκες εστιάζουν περισσότερο στις μεγάλες διαστάσεις και αφήνουν πίσω τις μικρότερες ανάγκες.

Πώς αντιλαμβάνεστε αυτή την τάση;

Η στροφή προς τις μεγαλύτερες διαστάσεις ελαστικών φαίνεται να είναι αποτέλεσμα εμπορικών στρατηγικών για τη μεγιστοποίηση των κερδών από τις μεγαλύτερες διαστάσεις, αλλά και από τις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς. Παρ' όλα αυτά, οι μικρότερες μάρκες, αλλά και οι φθηνότερες «Made in China» επιλογές, συνεχίζουν να έχουν ισχυρό αντίκτυπο στην αγορά των μικρών διαστάσεων.

Τι πιστεύετε για αυτή τη τάση; Είναι η στροφή στις μεγαλύτερες διαστάσεις θετική ή αρνητική για τους καταναλωτές που δεν χρειάζονται τόσο ακριβές λύσεις; Ποια είναι η γνώμη σας για τις μικρότερες μάρκες και τις φθηνότερες επιλογές από την Κίνα;
 
Πείτε μας με 1 κλικ εδώ την άποψή σας στα σχόλια!
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...