Γιατί οι μεγάλες μάρκες ελαστικών πάνε στις μεγαλύτερες διαστάσεις;
Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2024
- Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω
- Οι παράγοντες που κινούν την τάση
Νέα, ειδήσεις & όλα τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτου (συμβατικά & ηλεκτρικά). Δοκιμές & συγκριτικά test. Τιμές για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς. Τα πάντα για καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και για προιόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου.
- Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω
- Οι παράγοντες που κινούν την τάση
Κέρδισε καινούργια ελαστικά NEXEN. Με 2 τρόπους. Ή απλά κoινοποίησε (share) στους φίλους σου τον διαγωνισμό & συμπλήρωσε ονοματεπώνυμο και e-mail σου. Ή γράψου ΔΩΡΕΑΝ συνδρομητής στο Newsletter του Autotriti με 1 κλικ εδώ Εγγραφείτε με 1 κλικ εδώ
- Είναι κορεατική μάρκα με διεθνείς διακρίσεις για τον σχεδιασμό των ελαστικών της (N' Fera Sport)
- Hyundai (Kona), Mercedes (E-Class) & Porsche (Cayenne) φοράνε Nexen σε λάστιχα 1ης τοποθέτησης
- Το all season Bridgestone Weather Control φρενάρει στο βρεγμένο όπως το θερινό Turanza 6
- Το Nexen N' Blue 4Season κρατάει στο βρεγμένο όπως το θερινό Continental UltraContact, ενώ είναι και πολύ αθόρυβο στο δρόμο
- Είναι κορεατική μάρκα με διεθνείς διακρίσεις για τον σχεδιασμό των ελαστικών της (N' Fera Sport)
- Hyundai (Kona), Mercedes (E-Class) & Porsche (Cayenne) φοράνε Nexen σε λάστιχα 1ης τοποθέτησης
- Η Nexen βάζει λάστιχα 1ης τοποθέτησης στην Cayenne, αλλά και τις Porsche Panamera & Macan
- Το N' Fera Sport είναι διεθνώς βραβευμένο λάστιχο για τη σχεδίασή του (3+1 αυλακώσεις)
- Φρενάρει σαν Pirelli στο στεγνό, σαν Michelin στο βρεγμένο, το λάστιχο της Falken
- Επιδόσεις σε σχέση με τιμή τους, το Nexen έρχεται ισοπαλία με το Pilot Sport 4
- Έχει 41 μ. φρενάρισμα από τα 100 χλμ. στο βρεγμένο (στον μ.ό. της κατηγορίας)
- Φρενάρει στο βρεγμένο σχεδόν όπως στο στεγνό (με 2,4 μ. είναι το πιο ισορροπημένο της κατηγορίας)
- 2,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα έχει στο βρεγμένο το Continental, αν και έχει δείκτη Α
- Κρατάει καλύτερα το UltraContact, σε στεγνό & βρεγμένο
Nexen N Blue 4season ελαστικό 4 εποχών (All Season): Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
Nexen N Blue Hd Plus ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
- Κανονικά, τα ελαστικά επιδόσεων πρέπει να έχουν καλές επιδόσεις
- Kumho & Nexen είναι τα 2 χειρότερα συνολικά στο στεγνό οδόστρωμα (φρένα & κράτημα)
Nexen N Fera Primus ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
Μία 4άδα Continental EcoContact 6 κοστίζει (σχεδόν) όσο 6 λάστιχα Nexen N`Blue HD Plus. Κι όμως, με εξαίρεση το φρενάρισμα στο βρεγμένο, το premium Continental δυσκολεύεται με το κορεάτικο Nexen. Πώς τα πήγαν τα 2 θερινά ελαστικά σε φρενάρισμα και αποφυγή κινδύνου (Elk) του AutoΤρίτη Test Center;
Τα N`blue Hd Plus λάστιχα της Nexen κοντράρονται με τα Cinturato P7 της Pirelli. Οριακά καλύτερα τα Pirelli, πιο Value For Money τα Nexen. Kαι τα δύο δεν έπιασαν τα όριά μας σε 3 από τις 4 δοκιμασίες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr