Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση της Ε-Class Coupe «φοράει» το νέο 2λιτρο diesel μοτέρ των 194 ίππων και συνεχίζει να σαγηνεύει με την κομψότητα και την πολυτέλεια που εκφράζει σε κάθε σπιθαμή του πληθωρικού της αμαξώματος.
Η Mercedes φαίνεται να έχει βρει την σχεδιαστική ταυτότητα που της ταιριάζει και που «αρέσει», κάτι που εκφράζεται με ένταση στα πιο «ειδικά» μοντέλα της. Η κουπέ έκδοση της E-Class λογίζεται ως ένα τέτοιο μοντέλο μιας και σαφέστατα απευθύνεται σε ένα πιο περιορισμένο και με άλλες ανάγκες κοινό σε σχέση με την Saloon, που όμως απαιτεί το κύρος, την πολυτέλεια -και σε ένα βαθμό- την ευρυχωρία της τελευταίας. Η δυναμική εμφάνιση εδώ απογειώνεται, το ίδιο και η ευχάριστη οδική συμπεριφορά που διαθέτει πλέον η Mercedes σε όλη την γκάμα της, με τις «λαμαρίνες» έτσι να αποκτούν άλλη έννοια και χαρακτήρα.
Μπορείς να κάθεσαι να την χαζεύεις με τις ώρες και σε προχωρημένη και ανίατη κατάσταση μπορεί να αρχίσεις να παραμιλάς κι όλας. Όσο συνηθισμένη και να είναι στο μάτι σου η «φόρμα» των κουπέ της Mercedes -που μεταξύ μας δεν αλλάζει ριζικά από μοντέλο σε μοντέλο-, αποκλείεται να μην νιώσεις μια περίεργη ευχαρίστηση όταν την αντικρίζεις. Το αμάξωμά της διαθέτει περίτεχνα σμιλεμένες επιφάνειες, που παρά τα 4.826 χλστ. του μήκους και τα 1.860 χλστ. του πλάτους της, την καθιστούν ιδιαίτερα επιβλητική ως παρουσία. Η δυναμική τονίζεται ιδιαίτερα στην έκδοση με το πακέτο AMG, το οποίο φιλοξενεί 19άρες ζάντες και πιο σπορ σχεδιαστικά προφυλακτήρες εμπρός - πίσω, ενώ η χαμηλότερη κατά 15 χλστ. ανάρτηση σε σχέση με τις Saloon, ικανοποιεί με τη σειρά της και την αισθητική του δυναμικού προσανατολισμού της, πέραν του οδηγικού που θα δούμε παρακάτω.
Η Ε-Class Coupe λανσάρεται στην βασική της πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον νέο δίλιτρο κινητήρα (1.950 κ.εκ.) της εταιρείας ο οποίος έχει απόδοση 194 ίππων και εφοδιάζει την έκδοση E 220 d. Αντίθετα με την C-Class λοιπόν που εφοδιάζεται με τον 2.143 κ.εκ. στην ίδια έκδοση (C 220 d), ο νέος κινητήρας… «κάνει» downsizing και επιτυγχάνει χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων. Είναι πολιτισμένος και αρκετά ικανός να κινήσει σβέλτα το βαρύ αμάξωμα της E-Class 220 d και ουσιαστικά δεν θυμίζει σε τίποτα την πετρελαιοκίνητη φύση του, αφού δεν παρουσιάζει κραδασμούς, δεν είναι άτονος σε πολύ χαμηλές στροφές και ανεβάζει μέχρι σχετικά ψηλά. Diesel είναι μόνο όσον αφορά στην κατανάλωση με αυτή να μπορεί να διαμορφωθεί στο πρόγραμμα ECO του συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select (επεμβαίνει σε κινητήρα, κιβώτιο και τιμόνι) στα 7,5 λτ./100 χλμ. Πολύ καλό για άλλη μια φορά αποδεικνύεται το 9άρι κιβώτιο 9G-Tronic το οποίο έχει πολιτισμένη λειτουργία με άμεσες αλλαγές αλλά και ακόμα πιο «βίαιες» στο πρόγραμμα Sport+, καθορίζοντας έτσι τον εκάστοτε χαρακτήρα του με βάση αυτό που επιθυμεί ο οδηγός της E 220 d Coupe.
Το πιο ομορφο αυτοκινητο τα τελευταια 30 τουλαχιστον χρονια ειναι ανετα το Α5 πρωτης γενιας. Πλεον πιστευω οτι αυτη τη θεση τη διεκδικει η Ε κουπε.
Ματαιοτης ματαιοτητων τα παντα ματαιοτης.