+ Μέγιστο εσωτερικό μήκος, κατώφλι φόρτωσης, δάπεδο δύο επιπέδων - Μη εκμεταλλεύσιμος χώρος κάτω από το δάπεδο όταν βρίσκεται στο ανώτερο σημείο του
Το δημοφιλές crossover της Ford μετρήθηκε οριακά κάτω από τα 500 λίτρα (499 για την ακρίβεια), τιμή που είναι σημαντικά αυξημένη σε σχέση με την αντίστοιχη του κατασκευαστή. Το Kuga «χώρεσε» 63,4 εκατοστά του ειδικού υλικού, ωστόσο αυτό το υλικό εισχώρησε και στις γωνίες που δημιουργεί η μορφολογία του. Πιο συγκεκριμένα, το σχήμα του χώρου αποσκευών του Kuga δεν είναι απόλυτα κανονικό, με τους θόλους να αλλοιώνουν σημαντικά το σχήμα του δημιουργώντας μεγάλες «εσοχές» στα άκρα του. Το δάπεδο μπορεί να ανέβει στο ύψος του ανοίγματος, εξαλείφοντας το σκαλοπάτι εσωτερικά, ωστόσο εμείς μετρήσαμε στην πιο κάτω θέση του ακριβώς πάνω από την ρεζέρβα. Εκεί το σκαλοπάτι είναι μεγάλο. Τα δυνατά του «σημεία» είναι το μεγάλο εσωτερικό πλάτος των 1.030 χλστ. και το αντίστοιχα μεγάλο πλάτος ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών 1.015 χλστ. που διαθέτει και που εξυπηρετούν στην φορτοεκφόρτωση μεγάλων σε διαστάσεις αντικειμένων. Τέλος, ένα σποτάκι, αναλαμβάνει να φωτίζει τον χώρο αποσκευών του.
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες,
εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων.
Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα:
Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα
Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα
Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα
Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες, εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων. Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα: Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!