+ Δάπεδο δύο σταδίων, κατώφλι φόρτωσης εσωτερικά, πλάτος ανοίγματος πόρτας, κανονικό σχήμα, ύψος ανοικτής πόρτας - Εσωτερικό μήκος και πλάτος, κατώφλι φόρτωσης (από το έδαφος), ογκώδη τοιχώματα εσωτερικά
Το Jeep Compass ικανοποιεί με τον διαθέσιμο χώρο αποσκευών του και όπως φάνηκε από τον «Ταμερλάνο», είναι αρκετά μεγαλύτερος από την τιμή του κατασκευαστή. Πιο συγκεκριμένα, για το Compass χρειάστηκαν 60,1εκ. ειδικού υλικού από τον ογκομετρητή μας κάτι που σημαίνει πως ο χώρος αποσκευών του ανέρχεται στα 481 λτ. όγκου. Το Compass διαθέτει ρυθμιζόμενο δάπεδο δύο επιπέδων ενώ αν εκείνο βρίσκεται στο ανώτερο σημείο του υπάρχει επαρκής και πλήρως εκμεταλλεύσιμος χώρος από κάτω του για αποσκευές. Το σχήμα του είναι κανονικό παρά τα ογκώδη πλαστικά των θόλων που εισχωρούν σε αυτόν και που μειώνουν το πλάτος του, ενώ και το μήκος του είναι από τα μικρότερα της κατηγορίας. Αντίθετα το εσωτερικό κατώφλι φόρτωσης είναι μικρό στο πιο πάνω μέρος του δαπέδου και διαθέτει μεγάλο άνοιγμα πόρτας καθώς και μεγάλο ύψος ανοιχτής πόρτας. Κάτω από το δάπεδο διαθέτει κιτ επισκευής ελαστικών, ενώ για τον φωτισμό του χώρου διαθέτει ένα σποτάκι.
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες,
εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων.
Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα:
Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα
Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα
Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα
Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες, εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων. Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα: Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!