+ Κανονικό σχήμα, πραγματική χωρητικότητα, ύψος ανοιχτής πόρτας, μήκος - Μικρότερο σε εσωτερικό πλάτος, πλάτος ανοίγματος πόρτας, σκαλοπάτι φόρτωσης
Το C-HR εκ σχεδιασμού δίνει έμφαση στην δυναμική εμφάνιση και τα ανάλογα οδικά χαρακτηριστικά. Δεν είναι και τόσο περίεργο λοιπόν, που ο χώρος αποσκευών σύμφωνα με την Toyota έχει όγκο 377 λίτρων. Ωστόσο με βάση τις μετρήσεις μας αποδείχθηκε αρκετά μεγαλύτερος μιας και το ειδικό υλικό που χρησιμοποιούμε αξιοποιεί κάθε κρυφό σημείο. Από τον ογκομετρητή μας απουσίαζαν 56,5 εκατοστά υλικού όταν γεμίσαμε το διαθέσιμο χώρο αποσκευών του C-HR, κάτι που συνεπάγεται πως η συνολική χωρητικότητά του ανέρχεται στα 452 λίτρα, τιμή που είναι κατά 75 λίτρα μεγαλύτερη από την εργοστασιακή. Και πάλι όμως είναι ο δεύτερος μικρότερος ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας.
Πάντως έχει αρκετά κανονικό σχήμα. Το κατώφλι φόρτωσης είναι σχετικά υψηλό στα 785 χλστ. από το έδαφος και σε συνδυασμό με το εσωτερικό σκαλοπάτι των 170 χλστ., δεν βοηθά την φορτοεκφόρτωση βαριών αντικειμένων. Το ύψος ανοιχτής πόρτας ανέρχεται στα 1.885 χλστ. Ένα σποτάκι αριστερά προσφέρει τον απαραίτητο φωτισμό, ενώ κάτω από το δάπεδο διαθέτει ρεζέρβα ανάγκης.
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες,
εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων.
Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα:
Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα
Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα
Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα
Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες, εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων. Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα: Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!