+ Σχήμα, μικρά σε όγκο τοιχώματα, εσωτερικό μήκος, κατώφλι φόρτωσης εσωτερικά - Πλάτος ανοίγματος πόρτας, όχι απόλυτα εκμεταλλεύσιμος ο επιπλέον χώρος κάτω από το δάπεδο
Πολύ κοντά στην εργοστασιακή του τιμή, ανήλθε σύμφωνα με τον «Ταμερλάνο», ο όγκος του χώρου αποσκευών του Volvo XC40. Μόλις 4 λίτρα παραπάνω «έδωσε» η δική μας μέτρηση, τιμή που ωστόσο συγκαταλέγεται στις μικρότερες της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών του έχει κανονικό σχήμα με τα τοιχώματα να είναι στενά, ενώ υπάρχει και επιπλέον επαρκής χώρος (περίπου 80 λίτρων) κάτω από το δάπεδο (όχι τόσο κανονικού σχήματος), με τον συνολικό χώρο να ανέρχεται έτσι στα 464 λίτρα. Το πλάτος ανοίγματος της πόρτας πάντως είναι από τα πιο μικρά που μετρήσαμε, όμως στα θετικά του συγκαταλέγεται το επίπεδο δάπεδο με το κατώφλι εσωτερικά και το μεγαλύτερο εσωτερικό μήκος των 860 χλστ. (μέχρι τις πλάτες των καθισμάτων) και των 1.680 χλστ. μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Διαθέτει τέλος, κιτ επισκευής ελαστικού και δύο σποτάκια εκατέρωθεν των τοιχωμάτων του για τον φωτισμό του.
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες,
εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων.
Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα:
Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα
Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα
Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα
Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες, εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων. Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα: Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!