Το μόνο που μένει για την ολοκλήρωση της γκάμας της νέας γενιάς A-Class είναι η στέισον βάγκον εκδοχή, αφού έχει ήδη στο δυναμικό της χάτσμπακ και σεντάν εκδόσεις. Πως σας φαίνεται σαν ιδέα; Θα θέλατε μια Α-Class Estate;
Η νέα τέταρτη γενιά της Mercedes A-Class έκανε το ντεμπούτο της πριν λίγους μήνες στην Ευρώπη προσθέτοντας στη συνταγή της εμφάνισης δυναμισμό στην εμφάνισή αλλά ταυτόχρονα και μια πιο ώριμη δόση κομψότητας. Λίγο μετά αποκαλύφθηκε από τη μάρκα και η σεντάν εκδοχή του μοντέλου, η οποία πλαισίωσε την προσφερόμενη γκάμα με μια ακόμη επιλογή αμαξώματος. Αυτό που λείπει, όμως, από την εξίσωση για το ολοκληρωθεί το καρέ (σ.σ. στην περίπτωσή μας τρία και όχι τέσσερα μοντέλα όπως προστάζει το καρέ) είναι η στέισον βάγκον εκδοχή του νέου premium μικρομεσαίου.
Σκεπτόμενος αυτό το κενό, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Kleber Silva προχώρησε στη δημιουργία μιας νέας πρότασης για το πως θα μπορούσε να δείχνει η επερχόμενη Mercedes A-Class Estate. Η μόνη διαφορά στην εξωτερική σχεδίαση είναι η επέκταση της οροφής μέχρι πίσω και η νέα διαμόρφωση της τρίτης κολόνας στα πρότυπα ενός στέισον βάγκον μοντέλου της φίρμας, κάτι που συνεπάγεται στην αύξηση του χώρου αποσκευών και την γενικότερης ευρυχωρίας των πίσω επιβατών κυρίως για το κεφάλι. Κατά τα λοιπά δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες αλλαγές με τις δυναμικές γραμμές και τις έντονες καμπύλες να συνθέτουν το γνωστό στο μάτι από τις A-Class και A-Class Sedan αισθητικό σύνολο.
Αξίζει να σημειωθεί πως, η Mercedes-Benz εργάζεται ήδη πάνω στην εξέλιξη της νέας γενιάς GLA, καθώς επίσης και σε μια φρεσκαρισμένη CLA (σ.σ. η A-Class Sedan δεν θα παραγκωνίσει το 4θυρο σεντάν με στοιχεία κουπέ) σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Daimler, Ντίτερ Τσέτσε, ωστόσο δεν αποκλείεται στο εγγύς μέλλον να δούμε και την A-Class Estate.
Τέλος, αναφορικά με την παλέτα των μηχανικών συνόλων της βάγκον εκδοχής της A-Class θεωρείται δεδομένη η επιλογή λύσεων από τους υπάρχοντες κινητήρες της γκάμας. Εξηγώντας, αναφερόμαστε στον 1,3 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ισχύος 163 ίππων, τον δίλιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα σε δύο εκδόσεις ισχύος με 190 και 224 άλογα και τον 1.500άρη ντίζελ με 116 άλογα. Σε ό,τι αφορά τη μετάδοση οι δύο επιλογές, δηλαδή το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, αναμένεται να παραμείνουν.