Νέες πληροφορίες θέλουν τη νέα Mercedes G-Class να αποκτά ντίζελ κινητήρα στη γκάμα της μέχρι το τέλος του έτους. Δείτε ποια επιλογή μοτέρ είναι η επικρατέστερη, αλλά και πότε θα λανσαριστεί.
Η νέα G-Class παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Βόρεια Αμερική τον περασμένο Ιανουάριο έχονας στη φαρέτρα της αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, μόνη επιλογή στο λανσάρισμα ήταν ο V8 twin turbo χωρητικότητας 4,0 λτ. με απόδοση 422 ίππων με 600 Nm ροπής, ενώ λίγο αργότερα προστέθηκε στη γκάμα και η AMG G 63 έκδοση με τον ίδιο κινητήρα σε έκδοση με ισχύ 585 άλογα και 850 Nm ροπής.
Σήμερα, όμως, ήρθαν νέες πληροφορίες στο φως της δημοσιότητας που θέλουν τη G-Class να αποκτά και ντίζελ έκδοση πριν παρέλθει το τρέχον έτος. Αναλυτικότερα, λίγες μέρες μετά την έναρξη παραγωγής της νέας G-Class στο εργοστάσιο στο Μagna Steyr της Αυστρίας, κάποιοι λάτρεις της φίρμας από το Mercedes-Benz Passion Blog ανέφεραν πως η πετρελαιοκίνητη G 350 d 4Matic είναι πρό των πυλών, με πιθανή ημερομηνία άφιξης μέσα στον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Όσον αφορά στον κινητήρα που θα κρύβει κάτω από το μυώδες καπό της η ναυαρχίδα των SUV της γερμανικής premium φίρμας, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως θα συναντήσουμε τον εξακύλινδρο εν σειρά turbo ντίζελ κινητήρα με κωδική ονομασία ΟΜ 656, που στην πιο πρόσφατη S-Classαποδίδει 286 άλογα με 600 Nm ροπής, έχοντας και μια πιο ισχυρή version με 340 άλογα και 700 Nm ροπής. Δεδομένου του ότι η ονομασία G 350 d έχει κατοχυρωθεί για χρήση από τη Mercedes-Benz είναι σχεδόν σίγουρο πως ο εν λόγω κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί στη «μικρή» έκδοση με τα 286 άλογα, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται η εισαγωγή και κάποιας πιο ισχυρής έκδοσης αργότερα.
Σε κάθε περίπτωση, τέλος, η παραγωγή της πετρελαιοκίνητης G-Class θα ξεκινήσει λίγο μετά το ντεμπούτο του μοντέλου, παράλληλα με την έναρξη των παραγγελιοληψιών, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν τον Μάρτιο του 2019 ή και λίγο αργότερα.
Το μόνο θετικό είναι ότι, με αφορμή αυτό το αυτοκίνητο θα επισπευσθούν τα bolt-on portals από την Tibus Off Road για πλατφόρμες IFS...:-) Για articulation, ούτε λόγος, μπορούν να απευθυνθούν στην άλλη πλευρά του ατλαντικού γι' αυτό...!!!
Once IFS, always IFS. Άρα μόνο τα Landcruiser 76 και 79 παραμένουν αξονάτα. Και ΔΕΝ έρχονται στην Ευρώπη...
Το μόνο θετικό είναι ότι, με αφορμή αυτό το αυτοκίνητο θα επισπευσθούν τα bolt-on portals από την Tibus Off Road για πλατφόρμες IFS...:-) Για articulation, ούτε λόγος, μπορούν να απευθυνθούν στην άλλη πλευρά του ατλαντικού γι' αυτό...!!!