Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της SUZUKI. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service SUZUKI; Ας δούμε:
Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της SUZUKI. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service SUZUKI; Ας δούμε:
Έσπασε ο κινητήρας, σαν καρπούζι, όταν το αμάξι ήταν 18 μηνών με 10.000 χλμ! Τώρα τα παιξε το ηλεκτρικό τιμόνι = 2.800 ευρώ. Ευχαριστώ SUZUKI! Ας πρόσεχα!
Χαραλαμπος_ Suzuki Baleno (Βενζίνη)
Baleno 2016, στον δρόμο έσπασε ο κινητήρας, σαν καρπούζι, όταν το αμάξι ήταν 18 μηνών με 10.000 χλμ!
Ευτυχώς μού το έφτιαξε μέσα στην εγγύηση. Τώρα τα παιξε το ηλεκτρικό τιμόνι ( εκτός εγγύησης πλέον ). Κόστος ανταλλακτικού 2.800 ευρώ χώρια η εργασία!!! Ευχαριστώ SUZUKI !! Ας πρόσεχα!!
Γιώργος Μακρής_ Suzuki Swift (Υβριδικό) 1200 κυβικά του 2020
Σκύλος. Και μη διαβάζετε τόσο κριτικές. Δίνουν μια γενική εικόνα. Το έχω πάει και 4,1 το καλοκαίρι σε ταξίδι, κανένας δεν το έφτασε εκεί και φορτωμένο και με κλιματισμό. Έκανα στα βουνά 550 χλμ και είχα να γυρίσω Αθήνα από Καλάβρυτα. Το έχω πάει και 8 λίτρα. Του έχω σπάσει τις τάπες στο κέντρο από υπερθέρμανση των ζαντών. Πάλι κανείς δεν το έφτασε εκεί. Κάτι κορεάτικα που όλο πρώτα είναι ακόμα τα ψάχνω στο δρόμο που πουλήσαν. Μόνο κάτι θηρία SUV βλέπω. Και αυτές οι καταναλώσεις ούτε στα όνειρά τους. Είχαμε. Καίνε πολύ. Το μόνο που είναι καλά φτιαγμένα. Το είδαμε σε τρακάρισμα. Κ πέταμα. Ναι το Swift μπορεί να χωράει 4 στο 1.90 και τα ψώνια της οικογένειας 4 τσάντες μεγάλες άνετα και μια εξάδα νερά αλλά είναι φτηνιάρικο και νομίζεις θα διαλυθεί. Δεν τρίζει πουθενά αλλά... Έχει και ένα θέμα με το ηλεκτρικό παράθυρο που τρίζει αλλά μικροπράγματα. Βασικά σκύλος, μικρό κατηγορία Α (Β) όχι Β κάνουν λάθος σε όλα τα τεστ , χωράει πολλά ολόκληρη οικογένεια άνετα, αντέχει τα χέρια μου, καίει αέρα σχεδόν για βενζίνη και κοστίζει 5 χιλιάρικα πιο λίγο από το Νο1 μίνι.
Κώττης Δημήτριος_ Suzuki Sx4 s-cross (Diesel) 1600 κυβικά του 2017
Αρχές Ιανουαρίου και με ψύχος, καθώς προχωρούσα με το αυτοκίνητο και με μικρή ταχύτητα σε γνωστή οδό στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ξαφνικά και χωρίς καμιά προειδοποίηση άρπαξε φωτιά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα τελευταία στιγμή εγώ και ο γιος μου να πεταχτούμε έξω για να μην καούμε ζωντανοί.
Ευτυχώς καταφέραμε να τη σβήσουμε γρήγορα με φορητούς πυροσβεστήρες και με τη βοήθεια περαστικών, αλλά η ζημιά που προκλήθηκε από το DPF ξεπερνάει τα 1500 ευρώ συν τη πολυήμερη καθυστέρηση στην εύρεση ανταλλακτικών.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με όλα τα service κανονικά στην ώρα τους, με μόλις 90.000 χλμ., πολύ λίγα για πετρελαιοκινητήρα, και πολύ επικίνδυνο αν μας συνέβαινε καλοκαίρι θα καιγόμασταν ζωντανοί.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΩΛΕΤΣΗΣ_ Suzuki Sx4 s-cross (Diesel) 1600 κυβικά του 2014
Πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Με μαγάλο συναισθηματικό δέσιμο. Έχει οργώσει όλη την Ευρώπη με χιόνια πάγο ζέστη. Δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι. Μόνο για σέρβις στο συνεργείο.
Θεοδωρος Σ._ Suzuki Vitara (Diesel) 1600 κυβικά του 2015
Ευκολοδηγητο και πολυ οικονομικο, το 4Χ4 δουλευει μια χαρα. Αλλα, συνεχεια αναβουν διαφορα λαμπακια (ESP, start-stop, radar cruise control κα.) και αρκετες βλαβες. Πλαστικα που τριζουν, μή ύπαρξη ανανέωσης στο navigator, θορυβωδης κινητηρας. Μυθος η ιαπωνικη αξιοπιστια....
Σταματης_ Suzuki Ignis (Υβριδικό) 1300 κυβικά του 2019
Πολύ καινούργιο για αντικειμενική άποψη, πάντως μέχρι στιγμής κανένα μηχανικό πρόβλημα.
Λίγο θορυβώδες σε μεγάλες ταχύτητες. Τα αμορτισέρ θα μπορούσαν να κάνουν λίγο καλύτερες αποσβέσεις σε εγκάρσιες λακούβες.Για τα λεφτά του, πολύ καλό.
ΜΠΙΖΑΣ ΝΙΚΟΣ_ Suzuki Grand vitara (Βενζίνη) 1600 κυβικά του 2000
360.000χλμ Γενικά ευχαριστημένος , λίγες φορές χρειάστηκε να βάλω το χέρι στην τσέπη για μεγάλες ζημιές . Ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που χρησιμοποιώ 21 χρονια καθημερινά. Δεν το αλλάζω με τίποτα….
Χαραλαμπος_ Suzuki Baleno (Βενζίνη) 1000 κυβικά του 2017
Baleno 2016, στον δρόμο έσπασε ο κινητήρας, σαν καρπούζι, όταν το αμάξι ήταν 18 μηνών με 10.000 χλμ!
Ευτυχώς μού το έφτιαξε μέσα στην εγγύηση. Τώρα τα παιξε το ηλεκτρικό τιμόνι ( εκτός εγγύησης πλέον ). Κόστος ανταλλακτικού 2.800 ευρώ χώρια η εργασία!!! Ευχαριστώ SUZUKI !! Ας πρόσεχα!!
Γρηγόρης_ Suzuki Ignis (Βενζίνη) 1300 κυβικά του 2002
Εξαιρετικά αξιόπιστο! Πολύ σκληρή χρήση σαν αγροτικό/φορτηγό! Έλκει και τρέιλερ. Αραιή συντήρηση. Πίσω διαφορικό στα 250.000 δισκο-πλατο στα 300.000! Στο μόνο σημείο που πονάει είναι το σύστημα ψύξης, μου έχει χασει νερά 4 φορές, τις 2 φορές έκαψε φλάντζα. Πάραυτα είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο που θα με πήγαινε παντού.
Γεώργιος Τζημόπουλος _ Suzuki Swift (Βενζίνη) 1350 κυβικά του 2005
Η μονάδα του ABS, όπως σε όλα τα ίδια Swift, είναι με σοβαρή βλάβη και κοστίζει 860€ η αντικατάστασή της. Στους 24 μήνες μετά την αγορά του, πλήρωσα 600 για να αλλάξω τα ρουλεμάν στο σασμάν που βγάζανε έντονο θόρυβο. Ο μοχλός επιλογής ταχυτήτων.,μολονότι αλλάχθηκε, τρίζει διαρκώς στην 3η ταχύτητα. Η SUZUKI απαιτεί αλλαγή βαλβολινών κάθε 15000 km!!!
Άριστο αυτοκίνητο, δε σπάει ,δε χαλάει 22ος χρόνος και δεν έχω αλλάξει τίποτα. Το χρώμα του είναι λες και βγήκε τώρα από τη βιτρίνα. 101000km και ο κινητήρας είναι σαν καινούργιος (όπως και ο συμπλέκτης, το σύστημα ψύξης κ.λ.π) Απλά τέτοια αυτοκίνητα δεν κατασκευάζονται σήμερα
Suzuki Swift 1,3 75hp μοντ. 2009 (Made in Japan, όχι ουγγρικό). Μόνο προγραμματισμένες συντηρήσεις στην αντιπροσωπεία, 155.000 χλμ, εντελώς απροβλημάτιστα, μηδενικές βλάβες, οικονομικό στην κατανάλωση τηρουμένων των αναλογίων. Του λείπει λίγο ιπποδύναμη αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Εξαιρετικό!!
Επανέρχομαι με 2ο σχόλιο για SUZUKI SWIFT 1,2 του ΣΕΠ/2010 που κατέχω. Το 1ο σχόλιο το είχα κάνει στις 6-4-2015 και το αμάξι είχε 57.000 χιλ. Σήμερα το αμάξι έχει 105000 χιλ , εμμένω στο βασικό μου συμπέρασμα ότι πρόκειται για ένα τίμιο αυτοκίνητο όμως, δυστυχώς , προέκυψαν δύο βλάβες αδικαιολόγητες δεδομένης της χρήσης και του προφίλ οδήγησης. Χρειάστηκε αλλαγή ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑΣ και αλλαγή συμπλέκτη λόγω βλάβης στη ΔΙΧΑΛΑ. Από πληροφόρηση που έχω από φίλο με το νέο μοντέλο χρειάστηκε και σε αυτόν αλλαγή ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑΣ αλλά επειδή ήταν καινούριο καλύφθηκε από την εγγύηση. Το κόστος αποκατάστασης αυτών των δύο βλαβών ανήλθε αθροιστικά στα 1200,00 € περίπου ,ευτυχώς με εκπτώσεις του συνεργείου. Κατά τα λοιπά η συντήρηση του αυτοκινήτου γίνεται στην αντιπροσωπεία που εξακολουθώ να είμαι ικανοποιημένος και ισχύουν τα πρώτα σχόλια μου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ_ Suzuki Grand vitara 1928 κυβικά του 2008
Καλησπέρα σε όλη την παρέα,
το συγκεκριμένο μοντέλο είναι 3ο μου αυτοκίνητο. Το αγόρασα το 2008 από αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης και μετά από 12 χρόνια στην κατοχή μου, ΑΛΛΑΞΑ μόνο 3 μπαταρίες και εναν πολλαπλασιαστή. Η Ιαπωνέζικη Αξιοπιστία για μια ακόμα φορά επιβραβεύεται.
Υ.Γ. Πρίν αγοράσω αυτό είχα ενα NISSAN PRIMERA ( 2001 ). Aπλά αξιόπιστο και αυτό.
SX4 4x4: (+) Αξιόπιστο και ευέλικτο. Μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. (-) Υψηλή κατανάλωση καυσίμου, αεροδυναμικοί θόρυβοι στο εσωτερικό. LPG από 2013 (αυτό με έσωσε !!). Αλλαγή δίσκου-πλατό στα 60.000 χιλ. Κλειδαριά πίσω πόρτας και συναγερμός στα 80.000 χιλ. Μέχρι σήμερα 160.000 χιλ. δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο, εκτός αναλωσίμων και πάντα εκτός αντιπροσωπείας (πανάκριβη).
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΣ_ Suzuki Vitara 1600 κυβικά του 2016
Μετά από 4 χρόνια συμβίωσης και 50.000 χ.μ,πέραν των αναμενόμενων λίγων τριγμών στο ταμπλό,το αυτοκίνητο παραμένει άψογο,απροβλημάτιστο και..οικονομικό(1.6 βενζίνη).ΑΞΙΟΣ Ιάπωνας σύντροφος για όλες τις δουλειές,χωρίς απρόσμενες εκπλήξεις βλαβών,προσιτά σέρβις,σε μεταφέρει ατσαλάκωτο παντού..Αθόρυβο και άψογο αξίζει πλήρως τα 22.000ΕΥΡΩ (GLX+ΗΛΙΟΡΟΦΗ και πέρλα χρώμα).Πρώην..καμμένος του γαλλογερμανικού άξονα,JAPAN FOR EVER!!!
Απαράδεκτο, στους 7 μήνες τρίζουν τα πάντα. Ταμπλό, ταμπλάς οροφής, παράθυρο οδηγού, κεντρική κονσόλα. Επίσκεψη 2 φορές σε επίσημο service Suzuki, αλλαγή γρύλου οδηγού την πρώτη φορά επισκευή γρύλου (τα ίδια). Τη δεύτερη σε άλλο τα ίδια. Το έχω βάλει για πούλημα.
Το αυτοκίνητο είναι εταιρικό, αγοράστηκε το 2004 και το κυκλοφορούμε από τότε 2 άτομα. Την συντήρηση την έχω αναλάβει εγώ. Κυκλοφορεί κάποιες φορές εκτός δρόμου και 99% στην πόλη, με 2α, 3η κυρίως που σημαίνει ότι τα 140000 χιλ. που έχει στην πράξη αντιστοιχούν τουλάχιστον στα 2πλάσια για να μη πω περισσότερα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόπιστο σαν Ιαπωνικό.
Όλα αυτά τα μοντέλα έχουν ευπάθεια στην λαμαρίνα που κρατά τα πεντάλ, η οποία σκίζετε και επειδή μεταβάλεται η διαδρομή του συμπλέκτη αρχίζει να έχει πρόβλημα στην σύμπλεξη-αποσύμπλεξη. Το παρουσίασε 3 φορές και κολλήθηκε η λαμαρίνα και τις 3 φορές.
Ένα άλλο πρόβλημα που έχουν από ότι λένε όλα αυτά τα αυτοκίνητα, είναι η φθορά των μπιλιοφόρων των τροχών, όπου αρχίζει και βγάζει τρέμουλο στα 80 χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά το συνεργείο κατάφερε να το αντιμετωπίσει χωρίς κάποια αλλαγή ανταλλακτικού και με κάποιες ρυθμίσεις που έκανε προς το παρόν είναι εντάξει.
Αλλαγή δίσκου-πλατό 2 φορές, με αιτία το βαρύ πόδι του φίλου και συναδέλφου. Πλέον που το έχω σχεδόν αποκλειστικά εγώ εδώ και χρόνια δεν έχει κάποια φθορά.
Αμορτισέρ αλλάχτηκαν μια φορά.
Έχει χαλασμένο κάποιο αισθητήρα ρελαντί από ότι λένε, ο οποίος είναι η αιτία για τρέμουλο στο ρελαντί εδώ και 4-5 χρόνια. Επειδή όμως είναι ακριβό το ανταλλακτικό δεν μου το αλλάζουν, μια που δεν έχει ουσιαστικό πρόβλημα.
Το κιβώτιο γενικά είναι σφιχτό και οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σκληρές αναλογικά με άλλα αυτοκίνητα, κάτι που κουράζει σχετικά μέσα στην πόλη. Η σχεδίαση της ανάρτησης το κάνει να είναι κατσίκι και να κουράζει.
Μεγάλο και αδικαιολόγητο πρόβλημα υπάρχει στην αντισκωριακή προστασία που είναι απαράδεκτη! Όλο το αυτοκίνητο έχει εμφανίσει οξειδώσεις σε άπειρα σημεία στο κάτω μέρος και στις δοκούς του σασί εδώ και πολλά χρόνια, τα οποία φυσικά αυξάνονται σταδιακά. Προς το παρόν επιφανειακή σκουριά και όχι σαπίλες. Σαπίλα έβγαλε στο δάπεδο του χώρου αποσκευών στο ύψος της πίσω πόρτας όπου και επισκευάστηκε.
Ο κινητήρας πλέον καίει κάποια λάδια, κάπου στο 1 λίτρο στα 5000 χιλ. τα οποία όμως είναι πόλης και είναι σαν να είναι πάνω από 10000 εθνικής οδού, για να μη πω και περισσότερα. Τα πρώτα χρόνια και παρά τις αντιδράσεις μου τα λάδια αλλαζόταν κάθε 10000 χιλ. τα οποία είναι υπερβολικά, ειδικά για αποκλειστική οδήγηση στην πόλη και είμαι σίγουρος ότι αυτό επιτάχυνε την όποια φθορά του κινητήρα.
Γενικά όμως το αυτοκίνητο 15 χρόνια τώρα αποδείχτηκε όπως ήταν αναμενόμενο εργαλείο και σκυλί.
Μοντέλο 1/2008,106.000χλμ. Όλα ανεξαιρέτως τα σέρβις στην αντιπροσωπεία,και όλα στην ώρα τους με "θρησκευτική ευλάβεια".Εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα,διέλυσε ρουλεμάν σασμάν,χωρίς κάποια καταπόνηση. Το επισκεύασα οικονομικά,όλα τα ρουλεμάν κ ο συμπλέκτης από το εμπόριο,και κάποια αναλώσιμα από γνήσια. Και κάτι τελευταίο: αντιπροσωπεία Κοσμάς στο Αγρίνιο θεοί,αντιπροσωπεία Πάτρας...αδιάφορη...
Άριστο μηχανικά αυτοκίνητο. Ακόμα και μετά από 1 σοβαρό τρακάρισμα η μηχανή του δεν έβγαλε ποτέ κανένα πρόβλημα. Πάνω από 100.000 χλμ και είμαι σίγουρος ότι θα δουλεύει το ίδιο καλά σε άλλα τόσα χρόνια.
ΑΡΙΣΤΟ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΗ ΤΟΥ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗΣ. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΡΙΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ. (ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ SUZUKI ΠΑΠΑΒΡΑΜΙΔΗΣ)
Τα σερβις από την αρχη γινόντουσταν στον Άλιμο στην αντιπροσωπεία. Οι τιμές ικανοποιητικές για τις εργασίες και τα αναλώσιμα και ποτέ δεν είχα παράπονο, ούτε καχυποψία για το αν γίνονται όλα σωστά. Το 2013 μου άλλαξαν κολώνα τιμονιού και άξονα χωρις χρέωση, χωρίς να έχει παρουσιάσει θέμα το αμάξι. Οσο θυμαμαι τα άλλαζαν σε όλα τα μοντέλα τα συγκεκριμένα. Κάποτε μου κτύπησαν τον προφυλακτήρα κατά την μετακίνηση του για να γίνει το σερβις και ανέλαβαν όλα τα έξοδα για την επιδιόρθωση και την βαφή του. Ενα μικρό σέρβις κόστιζε περίπου 80ευρω και απλή αλλαγή λαδιών και φίλτρο ήταν στα 63 ευρώ (τιμές 2015). Όταν έληξε η εγγύηση συνέχισα να κάνω τα σέρβις στην αντιπροσωπεία για ένα με δύο χρόνια. Σταδιακά ομως αποφάσισα να αγοράζω τα ανταλλακτικά μόνος μου και να κάνω τα σέρβις σε κοντινό μου συνεργείο, εξοικονομώντας χρήματα.
Εν κατακλείδι η εικόνα της αντιπροσωπείας εξαιρετική σε ολα τα επιπεδα. Από το 2011 έως και σήμερα 7/10/2019 και με 120.000χιλ. στο κοντέρ η μοναδική ζημιά που μου έχει βγάλει είναι η ντιζα (περιπου στα 100.000) με κόστος 80 ευρώ αν δεν απατώμαι. Η τιμή είναι από ανεξάρτητο συνεργείο. Η κατανάλωση στην Αθήνα εχει μείνει στα 5.5λ/100χιλ με νορμάλ οδήγηση και ανάμιχτες διαδρομες. Ειμαι πολυ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο και την απόδοση του, με ταξίδια σε όλη την Ελλάδα, με καλοκαίρια και χειμώνες σε νορμάλ και κακοτράχαλους δρόμους, με λίγα η και πολλά άτομα. Το εσωτερικό κρατάει ακόμα σε καλή κατάσταση και το μόνο που έχω παρατηρήσει ειναι κάποιοι τριγμοί σε μερικά σημεία, χωρίς όμως να είναι ενοχλητικοί.
350.000 χλμ μετά...δηλώνω υπεύθυνα ότι έχω δώσει 7000€ σε προγραμματισμένα service ( λάδι, δίσκους, ελαστικά κλπ) 3000€ σε ζημιές (2 φορές επισκευή σασμαν, ρεκτιφιε, κλπ).
Του έβαλα lpg stagg στα 270.000 χλμ και τουλάχιστον γλύτωσα τις βενζίνες. Γενικά από επιδόσεις είναι πολύ καλό. Από ζημιές όμως....
Εισαγωγής από Αυστρία ήρθε στα χέρια μου το 2009 με 12.000χλμ. 3door. κόκκινο.
+Αψογο σε όλα,οικονομικο σε service /βενζίνες.
-Αλλαγή μονάδας abs στις 91.000χλμ.Κοστος1085 €(καινούργια μονάδα στην αντιπροσωπεία).
Εγώ το θεώρησα αστοχία..ΟΚ
Μου είπαν κακη ποιοτητα υγρών φρένων..(;).. εφραξε την μονάδα...
Το πούλησα το 2018 με 110.000χλμ για ένα καινουργιο vitara 1.6 του 2018 φυσικά!
Ούτε τα φανάρια θόλωσαν ούτε το κοκκινο έγινε ροζ.Οπότε πυλωτή και αγαπη θέλει!
SUZUKI ΔΑΓΚΩΤΟ!!
Από τα πιο όμορφα μικρά αυτοκίνητα .. πολύ καλά στημένο .. αρκετά γρήγορο για τα κυβικά του ... χαμηλά σε κόστος σέρβις...
προβλήματα στον εσωτερικό του χώρο ( σαλόνι - ταμπλό )
Εύη Καραβάνου_ Suzuki Sx4 s-cross 1600 κυβικά του 2014
Γερό, ωραίο στην οδήγηση, οικονομικό στην κατανάλωση παρά την τετρακίνηση, καλή συνεργασία με την αντιπροσωπεία για service, λογικές τιμές, μικρό ντεπόζιτο καυσίμου για οικογενειακό αμάξι, αλλά μεγάλη ευρυχωρία σε σαλόνι και πορτμπαγκάζ.
Το αμαξι το εχω 8 Χρόνια και 2 μηνες.στα 50000 χλμ δεν παρουσιασε τιποτα..μονο η πιστιλιθρα στο παμπριζ βουλωσε 2 φορες..πολυ οικονομικο και στα τελη και στα καυσιμα..
Σχετικά καλή γενική ποιότητα κατασκευής.Κανενα μηχανικό πρόβλημα μέχρι τώρα (140.000 ΚΛΜ.-10 χρόνια.) Εκτός από αντικατάσταση ενός ρουλεμάν τροχού τον τρίτο χρονο.Τώρα έχει ανάγκη από αμορτισέρ και ζαμφορ!!!
Εχω ενα Suzuki Scross 1,6diesel All grip.1/2014 με 90,000χλμ.Σαν αυτοκινητο ειναι οικονομικο ευχαριστo στην οδηγηση αλλα εχει πολλα θεματα.Στα 2 χρονια αντικατεστησα την κολωνα τιμονιου (εγγυηση), φετος το καλοκαιρι εσπασε κομματι απο τις ντιζες του σασμαν με αποτελεσμα να μην εχω ταχυτητες,αλλαγη ντιζες (εγγυηση), 2 καμμενοι προθερμαντηρες (εγγυηση) και τωρα που γραφω το εχω απο την Τεταρτη 7/11/18 στην αντιπ/εια με διαρροη καυσιμου απο την αντλια.Αντικατασταση αντλιας υψηλης,αντλια χαμηλης,μπεκ, καθαρισμα τεποζιτου και ισως αντικατασταση ιμαντες χρονισμου απο την διαρροη(εγγυηση)...Και οι 4 βλαβες προερχονται γιατι ηταν ελλατωματικα τα εξαρτηματα...Δυστυχως εχω ξενερωσει...
Είχα opel agila και το άλλαξα με αυτό. Όχι ότι είχα κάποιο μεγάλο πρόβλημα απλά ήταν λίγο ψόφιο και μηχανή ακουγόταν λίγο ενω με το vvt σαφώς καλύτερα έχει 96 άλογα έχει πολύ καλή εκκίνηση και στο δρόμο πας με 130 χωρίς να μουγκρηζει .και από χώρους πολλή καλό περνει τα πάντα ότι πρέπει για δουλειά είναι το δεξί μου χέρι
πολύ δυνατός και οικονομικός κινητήρας
απαράδεκτα πλαστικά , τα περισσότερα τρίζουν και δεν έχουν καλή εφαρμογή
χώροι για επιβάτες και αποσκευές
στα 34.000 χλμ έχω αλλάξει μόνο λάδια
0 βλάβες (πέραν των αναλωσίμων) μέχρι τα 220,000km.
Πρώτη βλάβη στα 220000km, φλάντζα καπακιού (μικρή διαρροή καυσαερίων) και αυτό από δικό μου φταίξιμο (είχε βουλώσει το ψυγείο και έκανα ταξίδι φορτωμένος).
Πέραν αυτών μέχρι τώρα (250000+ km) ακόμα και τα λαμπάκια του (όλα!) είναι μαμίσια.
Φίλιππος_ Suzuki Swift sport 1.6 1600 κυβικά του 2008
Το αυτοκίνητο είναι ΤΟΥΜΠΑΝΑΚΙ. Δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Ποτέ δεν με "ενόχλησε" με λαμπάκια κι άλλα τέτοια περίεργα. Το 2015 το έδωσα με 110.000χλμ και ο δεύτερος ιδιοκτήτης μέχρι και σήμερα το έχει και έχει αλλάξει μόνο τα προκαθορισμένα αναλώσιμα (λάμπες, λάστιχα, κ.λ.τ).
Φιλιώ_ Suzuki Sx4 - s cross gl+ 1600 κυβικά του 2015
Το αγόρασα καινούργιο. 1600c.c Diesel. Θα σας πω τα βασικά:
1) Με μικτό (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ) κύκλο κατανάλωσης βγάζω περίπου 900χλμ το μήνα με 50€
2) Έχει πάρα πολύ καλούς χώρους για 4μελή οικογένια με πολλά πράγματα για μετακίνηση κάθε φορά.
3) Έχει τα περισσότερα extra ΠΡΟΕΓΚΑΤΕΣΙΜΕΝΑ
4) Πολύ εξοπλισμό
5) Ένα μεγάλο μπάβο στη Suzuki για τις ανακλίσεις και για τη συνεχή έρευνα που κάνει.
Με έχουν καλέσει σε μια ανάκλιση μέχρι στιγμής. Το πήγα με ραντεβού, περίμενα και το παρέλαβα μετά από μισή ώρα.
Στέλιος γαβριηλιδης_ Suzuki Grand vitara 2000 κυβικά του 2003
Το αυτοκίνητο είναι από δεύτερο χέρι το πηρα το 2006 με 25000 χλμ έχει διανύσει ως τώρα συνολικα 117000 χλμ το μόνο που έχω αλλάξει είναι μια φούσκα ημιαξονιου !!! αυτό που αναφέρω συνεχώς ως δείγμα αξιοπιστίας είναι ότι όλες οι λάμπες είναι της μάνας του αφού δεν έχει κάψει καμια έως σήμερα....
Γιωργος Κ._ Suzuki Grand vitara 1600 κυβικά του 2012
New Grand Vitara 2012 1600 εχω κανει 50000 χλμ χωρις κατι να χρειαστει εκτος μπουζι και λαδια.Απαρεδεκτες οι εργατοωρες χρεωσης στη αντιπροσωπεια Personal στον αλιμο.
Κάποια μικροθεματάκια με τριγμούς των επιμέρους πλαστικών στο εσωτερικό και μία μικρή αστοχία σε ένα πλαστικό πλαίσιο του παραθύρου, κανένα απολύτως πρόβλημα στα 6 χρόνια ιδιοκτησίασ.
Το αγόρασα καινούριο, το πρώτο made in Japan αυτοκίνητό μου. Στο παρελθόν είχα ιαπωνικά συναρμολογημένα στην Ευρώπη, τα οποία παρουσίαζαν προβλήματα σε περιφερειακά ανταλλακτικά made in Europe. Σε 240.000 χλμ το μόνο μη αναλώσιμο ήταν αλλαγή ψυγείου στις 200.000. Από εκεί και πέρα ένα λαμπάκι πλαφονιέρας, δίσκο πλατώ στις 200.000. Επίσης άλλαξα τα αμορτισέρ μόλις είχα περάσει ΚΤΕΟ, όχι γιατί χρειαζόταν αλλά για να κάνω ένα δωράκι στο πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητοι που είχα (είναι το 19ο αυτοκίνητο). Επιπλέον όλα του αντέχουν στο χρόνο, το χρώμα, τα καθίσματα κλπ. Δεν αποφασίζω να το αλλάξω επειδή δεν υπάρχει λόγος και επιπλέον φοβάμαι ότι θα το μετανιώσω.
Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο. Είναι ίσως απο τα χειρότερα - αν όχι το χειρότερο - αυτοκίνητο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ( κι έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και δικά μου και της εργασίας)
Πάμε προς την πενταετία με μοναδικά θεματάκια κάποιους τριγμούς στο εσωτερικό και ένα αμελητέο θέμα λίπανσης του πεντάλ του συμπλέκτη. Αξιόπιστο από τα λίγα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ_ Suzuki Grand vitara 2000 κυβικά του 2008
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2015. ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ 92.000Km. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕ ΤΙΜΕΣ. ΑΠΛΑ ΞΕΝΕΡΩΣΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ(2001, ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ)
Το αμάξι είναι σκυλί του πολέμου. Έχει μια αδυναμία στο ταξίδι σε εθνική οδό αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα από ένα αυτοκίνητο 4Χ4, 1300 κυβικών. Βλάβες μηδέν, ανταλλακτικά παντού και σχετικά φτηνά. Το χρησιμοποιώ σχεδόν 17 χρόνια και θα το αγόραζα ξανά ευχαρίστως.
Αξιόπιστο αυτοκίνητο, χαίρεσαι να το οδηγείς, μέχρι στιγμής δεν έχει ζητήσει το παραμικρό. Στα αρνητικά μπαίνει η κατανάλωση και η ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό που εμφανίζει κάποιους τριγμούς.
220.000 χιλιομετρα σε 11 χρονια. Χιλιομετρα και ξεκουραστα στην εθνικη αλλα και ζορικα με ελξη βαρκας και μπαγκατζιερας με ξυλα για τζακι σε κακοτραχαλο δικτυο. Πρωτη αλλαγη αμορτισερ στα 160.000. στα 190.000 αλλαγη τσιμουχες γιατι αρχισε να τσιμπαει λαδια. Εμεινε 5 χρονια παρατημενο ασκεπαστο σε ενα χωραφι. Μετα απο τα 5 χρονια του εβαλα μπαταρια καιπηρε με την πρωτη. Εγινε ενα σερβισ και λειτουργει οπως πριν.Καμια αλλιωση στο χρωμα και στις ταπετσαριες αποο τη παραμονη στον ηλιο αυτα τα 5 χρονια. Φθηνα ανταλλακτικα .
Ανδρέας Κουρούπης_ Suzuki Jimny 1300 κυβικά του 2010
100,000χλμ με σκληρή χρήση χωρίς να γίνονται τα service όπως απαιτεί ο κατασκευαστής, και δεν έχει παρουσιάσει κάτι. Περιστασιακά service στον Τούντα στον Γέρακα και είμαι ευχαριστημένος από εργασία και τιμές.
ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΙΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ( π.χ. ΠΙΣΩ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑΣ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΗΛΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥ ) , ΜΕ ΛΙΓΟ ΨΑΞΙΜΟ ΒΡΗΣΚΕΙΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ , ΕΦ ΄ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.
Θανάσης Σούμπλης_ Suzuki Swift 1300 κυβικά του 2010
Ο αντιπρόσωπος, έχοντας κάνει το αυτοκίνητο πολύ λίγα χιλιόμετρα, έγραψε στο βιβλίο του service οτι έκανε αλλαγή ιμάντα - ενώ το αυτοκίνητό μου δεν έχει ιμάντα κίνησης...
Έχω το GLX made in Japan και έχω κάνει περίπου 130.000 χιλ. και πέρα από τα αναλώσιμα ουδέν.
Συνεργείο Σφακιανάκης Μαρούσι στην Κηφισίας με εξαιρετικό υπεύθυνο συνεργείου τον Κο Μπάρκα Το αναφέρω μιας και λόγω των τεχνικών μου γνώσεων(η εργασία μου ήταν πιστοποίηση προδιαγραφών) απαιτώ αναλυτική ενημέρωση πριν και μετά ακόμη και στα αναλώσιμα της συντήρησης που μου αλλάζουν.
Εξαιρετικο αυτοκινητο, (εχω κανει 86000 χμ. απροβληματιστα) με εξαιρετικη υποστηριξη απο τα επισημα συνεργεια Personal Best του Σφακιανακη.Περα απο τα λογικα κοστολογια του service και των ανταλακτικων, τρεχουν συνεχως προσφορες, εκπτωσεις, μπονους. ΕΙναι υπευθυνοι και επι της ουσιας. Εξυπηρετηση πρωτου επιπεδου.
ΜΠΑΚΑΛΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ_ Suzuki Swift 1000 κυβικά του 2000
το αμαξι ειναι πραγματικα αριστο εχει κανει 200000 χλμ και εκτος απο φισιολογικες φθορες (ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ ΜΗΧΑΝΗΣ) δεν εχει χρειαστεί τπτ!!!και οι δρομοι που το παω δεν ειναι ολοι με ασφαλτο!!!
Σε 192000km, αλλαγή (εκτός service) : ψυγείο (125Euro) , ένας πολλαπλασιαστής (160Euro) και τα δύο αλλάχτηκαν προληπτικά στα 170-180000km, το service της suzuki (Personal Best Αλίμου) πολύ καλό, ήταν σχετικά ακριβό αλλά από το 2010 και μετά μείωσε τις τιμές αρκετά.
Εξαιρετική αξιοπιστία μέχρι στιγμής. Το αμάξι έχει κάνει και αρκετά εκτός δρόμου, πίστα 4x4.
ΒΡΑΧΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 100.000+ km δεν εχει παθει τιποτα. Ακομα και τα αναλωσιμα που χρειαστηκαν αντικατασταση ηταν ελαχιστα και το κοστος σχεδον αμελητεο. Μια φορα τακακια μπροστα, υαλοκαθαριστηρες και μπαταρια(η μαμα του πεφτει μικρη και λιγη). Τωρα μετα απο 6 χρονια και 100000+ km θα χρειαστει κανα σινεμπλοκ μπροστα και δισκο αμπραγιαζ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΙΝΔΗΡΛΗΣ_ Suzuki Swift 1200 κυβικά του 2012
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΚΑΝΑ TO SERVICE ΤΩΝ 30.000KM, (2-10-2015) , ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ PERSONAL BEST A.E. Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 580. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ,ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΘΕΤΙΚΑ . ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ ΕΜΠΕΙΡΟΙ.
-ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ .ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΕ...ΕΚΠΤΩΣΗ !! 185,3 ευρω.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Π.Χ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΝΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΑΙ (AΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ)17ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ AIR-CONDITION.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ- ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ,115,2ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ 86,4ΕΥΡΩ.
-ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΛΕΩ, ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ 2 ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΛΟΓΩ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ),ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.
Νίκος Κανελλόπουλος _ Suzuki Alto 998 κυβικά του 2009
Το αυτοκίνητο, με εξαίρεση κάποια θέματα που είχα με τις δαγκάνες των φρένων (χτυπάνε),είναι πολύ καλό, αξιόπιστο, δεν κουράζει ούτε μετά από πολύωρη οδήγηση, πολύ οικονομικό και ασφαλές με πλήρες πακέτο εξοπλισμού (ABS, ESP, 6 αερόσακους). Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Υπεράριστο το Wagon R+ με 280.000 χιλ. από το 2003(αγορά-καινούριο). Αλλαγή σε υγραέριο στις 186.000χιλ. Απροβλημάτιστο εντός 8.5λ/100, εκτός πόλης 8λ/100 με 110-120χλμ/ώρα. Τεράστιοι χώροι για το μέγεθός του. Μικροθέματα (Αισθητήρας EGR - ανακύκλωση καυσαερίων 130.000χλμ. καθάρισμα 60ε), (σωληνάκι Α/C επιδιόρθωση 70ε-260.000 χλμ.), (μπουτόν κόρνας - φθορά πλαστικού από 160.000 χλμ και μετά), (λαμπες πινακίδας και πορείας οδηγού από 3 φορές όλα τα χρόνια), (διακόπτης φώτων-αντικατάσταση 265.000χλμ. 25ε-ταιριάζει με opel corsa), (ευαισθησία στην εισαγωγή 3ης σχέσης μετά τις 200.000 - αλλά δουλεύει ακόμα κανονικά). Συμπέρασμα, το αμαξάκι είναι σκυλί και έχει βγάλει τα λεφτά του αφού αποτελεί και εργαλείο δουλειάς.
SUZUKI SWIFT 2005, 2 φορές έχω αλλάξει δίσκους στα φρένα(1 φορά στα 28.000χλμ και 1 φορά στα 160.000χλμ), αλλαγή δίσκο-πλατό στα 120.000χλμ, έχει πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του με απότομη επιτάχυνση σε χαμηλές στροφές κάνει διακοπές ο κινητήρας(πρέπει να αλλαχθεί το chip περίπου 120€).Αυτή την στιγμή έχει 180.000χλμ.
210.000χμ με καμία ουσιαστική βλάβη εκτός απο το κολάρο επιστροφής του νερού που σάπισε λόγω παλαιότητας και έσκασε στην πυλωτή του σπιτιού μου γυρίζοντας απο ταξίδι (η βλάβη κόστισε 11€ τα 2 κολάρα του ψυγείου και 5€ φρέσκο παραφλού. Τίποτα άλλο, λαδάκι, φίλτρο. Αυτά. Είπαμε, made in japan.
EXΩ ΚΑΝΕΙ 170.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΒΗ .ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ
Οδηγώ το alto εδώ και 6 χρόνια κάνω αρκετά χιλιόμετρα κάθε μέρα έχω φτάσει ήδη τα 120.000 χιλιόμετρα σε 6 χρόνια και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ευχαριστημένος, δεν μου έχει βγάλει κάποια σοβαρή βλάβη πέρα από φυσιολογικές φθορές. Το μόνο κακό είναι ότι καίγονται αρκετά συχνά τα φώτα μπροστά και πίσω, ειδικά στα φώτα για τα φρένα έχω αλλάξει τις λάμπες 2 φορές σε ένα μήνα. Σε γενικές γραμμές όμως είναι αρκετά αξιόπιστο και φτάνω πάντα στον προορισμό μου χωρίς προβλήματα.
Είναι το δέκατο όγδοο αυτοκίνητο που είχα και το πρώτο ιαπωνικό με κατασκευή στην Ιαπωνία. Σε 210.000 χλμ κανένα μη αναμενόμενο πρόβλημα (δίσκος/πλατώ+ αμορτισέρ + ψυγείο στις 190.000, ένα λαμπάκι, μια φλάτζα 17€).
Κανένα απολύτος πρόβλημα υπερευχαριστημένος δεν υπάρχει υπόνοια ότι μπορεί να με αφήσει στο δρόμο όπως πριν που είχα vw passat.Δεν τρίζει εσωτερικά παρόλο κινουμαι σε πολυ χώμα ενώ ο κινητηρας την παραμικρή διαροοή σε λάδι πουθενά..Σταγόνα λάδι και έχω αισίος 145000 χλμ.
japan και πάλι japan
Σαμαράς Γιώργος_ Suzuki Swift 1328 κυβικά του 2005
Το αυτοκίνητο το δούλεψα ως εκπαιδευτικό 7 χρόνια και συνεχίζω να το έχω στην κατοχή μου Με 360.000km.
1._Κινητήρας διαμάντι. Δεν έχω αλλάξει ούτε θερμοστάτη. Κάποιες διαρροές από τη βάση φίλτρου λαδιού, λόγω κακής σύσφιξης φίλτρου, διορθώθηκαν με αλλαγή φλάντζας.
2._Μη του βάλετε υγραέριο. Λιώνουν έδρες βαλβίδων. (Εμπειρία από Swift φίλων).
3._Παρά πού καλό στήσιμο στον δρόμο. Τα κρατήματά του τα ζηλεύουν σπόρ αυτοκίνητα.
4._Τα αμορτισέρ πολύ μέτρια. Φέρουν πολλούς κρανδασμούς στη καμπίνα.
5._Πολύ καλό άκαμπτο πλαίσιο.
6._Τα αναλώσιμά του αλλάχτηκαν σε λογικές τιμές με μία μικρή επισήμανση στο πλατό-ρουλεμάν. Λόγω του ότι ο κινητήρας θέλει οπωσδήποτε γκάζι στην εκκίνηση διαφορετικά σβήνει, αυτό έχει ως συνέπεια να χρειάζεται αλλαγή συμπλέκτη σε λιγότερα χιλιόμετρα συγκριτικά με άλλες μάρκες αν και αυτο είναι σχετικό, ανάλογα βέβαια τη χρήση.
Αξιοπιστο αυτοκινητακι, service και φυσιολογικες φθορες μονο και οταν καποια στιγμη απο δικη μου σκληρη χρηση το "πληγωσα" το συνεργειο της suzuki ηταν αψογο.
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο Σεπ/2010. Εχω 57.000 KM, δεν τρίζει τίποτα, δεν έχει χαλάσει τίποτα, δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι, άλλαξα μόνο μπαταρία τον Δεκ/2014.Επάνω στο αμάξι μάθανε δύο νέοι οδηγοί. Η αντιπροσωπεία/συνεργείο πολύ καλό . Το αυτοκίνητο θα το χαρακτήριζα με μία λέξη «τίμιο».
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗΣ_ Suzuki Swift 1250 κυβικά του 2012
Τρια χρονια 35000 χλμ. Περα απο ενα τριξιμο στο συμπλεκτη που λυθηκε αμεσα και ανεξοδα, τιποτα απολυτως...δε σπαει δε χαλαει, ανωτερο απο toyota.....αν δε σε χαλανε τα φθηνα και μετρια πλαστικα το αμαξι ειναι σκυλι...τιποτα απολυτως και τα σερβις παμφθηνα παρα τη συχνη αλλαγη λαδιων που απαιτει η αντιπροσωπεια..
Γρήγορα άλλαξα δίσκο ταχυτητας στα 30.000 χλμ (κόστος 500 ευρω). Πρόβλημα στο καταλύτη (1000 ΕΥΡΩ) από τα 60.000 χλμ. Συνεχή προβλήματα στον συναργεμό.
Παρόλο που το πήρα μεταχειρισμένο με 32.000 χλμ έχω κάνει άλλα 68.000χλμ σύνολο δηλ 100.000χλμ και εκτός των καθιερωμένων σέρβις το μόνο που έχει χαλάσει είναι τα αμορτισέρ της πίσω πόρτας.
Από ότι γνωρίζω από το βιβλίο συντήρησης έχει αλλάξει δίσκο στα πρώτα χρόνια αλλά ήταν στην εγγύηση.
Καραγιάννης Λεωνίδας_ Suzuki Grand vitara 2000 κυβικά του 2009
Πολύ καλό αυτοκίνητο. Χωρίς ζημιές εύκολο στη συντήρηση.οι αντιπροσωπειες πανάκριβες μέχρι που ήρθε η κρίση μετά λογικευτηκαν. 150.000 χλμ και ακόμη δεν είχα αλλάξει δίσκο πλατό. Πολύ ευχαριστημενος.αν ήταν Κ λιγότερο θορυβώδες θα ήταν τέλειο. Καλή κατασκευή καλά πλαστικά χωρίς αλοιωσεις.
Με 202.000 χλμ, η αξιοπιστία του είναι κορυφαία. Έχεις σιγουριά όσο δύσκολο κι αν είναι το ταξίδι. Φυσιολογικές μόνο φθορές μετά από αυτά τα χλμ και μετά από 11 χρόνια. Αν η αντιπροσωπεία στα σερβις ήταν πιο προσγειωμένη στη σημερινή πραγματικότητα και δεν περιμένεις 1,5 μήνα για κοινά ανταλλακτικά, θα έβαζα 100%.
68000 χλμ μεχρι σημερα.κανενα μηχ.προβλημα.θα το ηθελα λιγο πιο οικονομικο στη βενζινη σε σχεση με αλλα 1300 στην κατηγορια του
service στην αντιπροσωπεια.ουτε φτηνα ουτε πολύ ακριβα.μικρο service 65.00 μεγαλο 160,00
George Dimitriou_ Suzuki Swift sport 1600 κυβικά του 2008
98.000 χλμ έως σήμερα και το μόνο που πληρώνω είναι οι βενζίνες και τα service του, δεν έχει καεί ούτε μία λάμπα. Είμαι υπέρ ευχαριστημένος από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, εννοείται ότι λάδι δεν καίει ούτε γραμμάριο.
Το αυτοκίνητο έχει κάνει 185.000 km και το μόνο που έχει αλλαχθεί πέρα απο τα προγραμματισμένα σερβις είναι ένα ρουλεμάν στο κιβώτιο.Μετά απο τόσα χρόνια και χιλιόμετρα το μοτέρ δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν στάζει ίχνος λαδιού,επίσης κατεβάζει άνετα 6500 rpm χωρίς το παραμικρό! Άψογο παρόλη τη συναρμολόγηση στην Ουγγαρία.
Τετρακίνητο, τέλος του 2003, με 90.000 ΚΜ. Αλλαγή δύο μπροστά ημιαξόνιων μέσα στην εγγύηση, δύο φορές βλάβη στο κιβώτιο, αλλαγή δίσκου-πλατώ στις 85.000 ΚΜ. Για Ιαπωνική εταιρεία χαμηλή αξιοπιστία, ίσως φταίει το ότι κατασκευάζεται στην Ουγγαρία. Γενικά χαμηλής ποιότητας αυτοκίνητο με εξαίρεση τον κινητήρα ο οποίος είναι αξιόλογος.
Είναι το 3ο Suzuki στη σειρά που έχω στην κατοχή μου.
Αν και με το τελευταίο έχω μόνο 10.000 χιλ δείχνει να ακολουθεί την πορεία των προηγούμενων. Δηλαδή αξιοπιστία.
ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΒΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 120000 km ΑΠΟ SERVICE MONO ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ 1 ΦΟΡΑ ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ 1 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΥΖΙ. ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΣΟΥΧΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ SERVICE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Το αυτοκίνητο δίνει τόση σιγουριά, που δεν σκέφτεσαι ούτε να το ελέγξεις πριν φύγεις για ταξίδι. Φθηνά service. Το όχημα έχει απίστευτο κινητήρα και στήσιμο. Αξιόπιστο μέχρι την τελευταία βίδα. Μετά από 180,000 χλμ και ούτε ένα τρίξιμο.
Απλά τέλειο.
Japan Power.
Δεν σπαει δεν χαλάει......Σκύλος με όλη τη σημασία της λέξεως.130.000 χλμ και μόνο συντήρηση , δεν θυμάμαι κάτι σοβαρό σε βλάβη.Ότι δεν γράφει Made in Japan ή USA είναι η χαρά του μάστορα.
Αutocheck : Η γνώμη σας ΜΕΤΡΑΕΙ και ΚΕΡΔΙΖΕΙ
ΒΛΑΒΕΣ του αυτοκινήτου σας ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ – ΤΙΜΕΣ της μάρκας σας
Πόσο ικανοποιημένοι είστε;
Συμπληρώστε και ΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ με 1 κλίκ
και διεκδικήστε τα καινούργια Ελαστικά σας!
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ