ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

After Sales Υπηρεσίες & Service VOLVO: 36% Ικανοποίηση Κατόχων!

 Σχολιάστε 
455.316 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της VOLVO. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service VOLVO; Ας δούμε:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της VOLVO. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service VOLVO; Ας δούμε:

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Είμαι άτυχος μού έλεγαν στο Service για όλα αυτά που συνέβησαν κατ επανάληψη. Το έχω βγάλει σε αγγελία για πώληση με μόνο 14.000 χλμ.

Μαντζαβακος_ Volvo Xc40 (Βενζίνη)

Αγορα του αυτοκινητου τον Ιουνιο 2020. Προηγουμενως ειχα ενα S 60 ,χωρις κανενα προβλημα.

Στα 5.000 χλμ βγαζει ενδειξη για συμπλήρωση λαδιου. Σε 2.000 χλμ ξανα τα ιδια. Κανω το πρωτο σερβις μου λενε οτι θα στρωσει. Μετα απο 2000-3000 χλμ ξανα ζηταει λαδι και συμπληρωνω.

Σε ταξιδι στην Τριπολεως-Κορινθου
βγαζει ενδειξη reduce performance. 
Μετα απο λιγο σβηνει και συνεχιζω για τον προορισμο μου,οδηγωντας μεχρι 90χλμ την ωρα. Στην επιστροφη απο το ταξιδι,το αυτοκινητο σκορτσαρει συνεχως.Το παω σερβις, μου λενε περασε λαδι σε ενα μπουζι,υπαρχει καποιο προβλημα και θα διορθωθει δωρεαν ,αφου ειναι μεσα στην εγγυηση.

Το παιρνω απο το σερβις και το αυτοκινητο μετα απο μερικες εβδομαδες ,
εκει που κινειται με σταθερη ταχυτητα, απο 25000 στροφες πεφτει στις 1500 και ξανα το ιδιο για 2-3 φορες συνεχομενα.

Στο σερβις μου λενε δε βγαζει κατι το διαγνωστικο.Ξεκιναει καινουργιο προβλημα.Καθε φορα που το αυτοκινητο αλλαζει ταχυτητα,αυτοματο ειναι,κανει ενα κολλημα.Ξανα στο σερβις οπου το διαγνωστικο δειχνει οτι ειναι ολα μια χαρα. Πριν λιγες ημερες σε ταξιδι προς το Αιγιο,το αυτοκινητο αρχιζει να τρεμει και σταματαει.
Διαγνωση 2 χαλασμενα μπουζι. Σε ερωτηση αν ειναι δυνατον να βραχυκυκλωνουν 2 μπουζι ταυτοχρονως και να μη φταει το αυτοκινητο, η απαντηση ειναι οτι εγινε ελεγχος σε πιεση κυλινδρων,πολλαπλασιαστες και ολα ειναι οκ, απλα ειμαι ατυχος. Το αυτοκινητο συνεχιζει να εχει υψηλη καταναλωση λαδιων,απλα ειναι μικροτερη πριν την πρωτη επισκευη. Το εχω βγαλει σε αγγελια για πωληση,με μονο 14.000 χλμ

Ταξηνόμηση κατά
Νεότερα Καλές κριτικές Κακές κριτικές Γράψτε κριτική Επιστροφή στην Έρευνα

Αutocheck : Η γνώμη σας ΜΕΤΡΑΕΙ και ΚΕΡΔΙΖΕΙ
ΒΛΑΒΕΣ
του αυτοκινήτου σας
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ – ΤΙΜΕΣ της μάρκας σας
Πόσο ικανοποιημένοι είστε;

Συμπληρώστε και ΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ με 1 κλίκ
και διεκδικήστε τα καινούργια Ελαστικά σας! ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Θεοδόσιος Διαμάντης _ Volvo V40 cross country (Diesel) 1600 κυβικά του 2015

Δεν φταίει το συνεργείο. Η τεχνολογία ντίζελ μαθαίνω εκ των υστέρων ότι βγάζει πολλές ζημιές. Μετάνιωσα που πήρα με κινητήρα πετρελαίου. Πανάκριβα ανταλλακτικά μπεκ. Επιεικώς Απαράδεκτο στις 25000 χιλιόμετρα να βγει ζημιά σε ΟΛΑ τα μπεκ περ. 3000€.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Φιλιππίδης Χρήστος _ Volvo S40 (Βενζίνη) 1798 κυβικά του 2009

Ο χειρότερος κινιτηρας αυτοκινήτου με κατέστρεψε καίει λαδια και έχω μόλις 170.000και συντιριση χειρουργείο

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Δ.Α_ Volvo S40 (Βενζίνη) 1800 κυβικά του 2009

Η αντιπροσωπία είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Έφυγα και ανάσανα. Από 300 ευρώ κατά μέσο όρο το σέρβις έπεσα στο 50-60. Το αυτοκίνητο είναι άριστο. Δεν βγάζει βλάβες. Ό,τι καλύτερο από τα 5 που αλάλαξα.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Παγκρατης ευαγγελος_ Volvo V60 (Βενζίνη) 1600 κυβικά του 2014

Το service της εταιρίας πανάκριβο δεν αξίζει τα λεφτά του, υαλοκαθαριστηρες πανάκριβος που τρίζουν από τον πρώτο μήνα, για αλλαγή φλάντζα στα 6 χρόνια που είναι δική τους αστοχία 4.000 και πάνω χωρίς καμία έκπτωση,κάθε δύο χρόνια αλλάζουν δισκοθήκες φρένων πανάκριβες αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν και πιο" οικονομικές" αν θελω! Δεν παρέχουν καμμια εμπιστοσύνη!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Μαντζαβακος_ Volvo Xc40 (Βενζίνη) 1500 κυβικά του 2020

Αγορα του αυτοκινητου τον Ιουνιο 2020. Προηγουμενως ειχα ενα S 60 ,χωρις κανενα προβλημα.

Στα 5.000 χλμ βγαζει ενδειξη για συμπλήρωση λαδιου. Σε 2.000 χλμ ξανα τα ιδια. Κανω το πρωτο σερβις μου λενε οτι θα στρωσει. Μετα απο 2000-3000 χλμ ξανα ζηταει λαδι και συμπληρωνω.

Σε ταξιδι στην Τριπολεως-Κορινθου
βγαζει ενδειξη reduce performance. 
Μετα απο λιγο σβηνει και συνεχιζω για τον προορισμο μου,οδηγωντας μεχρι 90χλμ την ωρα. Στην επιστροφη απο το ταξιδι,το αυτοκινητο σκορτσαρει συνεχως.Το παω σερβις, μου λενε περασε λαδι σε ενα μπουζι,υπαρχει καποιο προβλημα και θα διορθωθει δωρεαν ,αφου ειναι μεσα στην εγγυηση.

Το παιρνω απο το σερβις και το αυτοκινητο μετα απο μερικες εβδομαδες ,
εκει που κινειται με σταθερη ταχυτητα, απο 25000 στροφες πεφτει στις 1500 και ξανα το ιδιο για 2-3 φορες συνεχομενα.

Στο σερβις μου λενε δε βγαζει κατι το διαγνωστικο.Ξεκιναει καινουργιο προβλημα.Καθε φορα που το αυτοκινητο αλλαζει ταχυτητα,αυτοματο ειναι,κανει ενα κολλημα.Ξανα στο σερβις οπου το διαγνωστικο δειχνει οτι ειναι ολα μια χαρα. Πριν λιγες ημερες σε ταξιδι προς το Αιγιο,το αυτοκινητο αρχιζει να τρεμει και σταματαει.
Διαγνωση 2 χαλασμενα μπουζι. Σε ερωτηση αν ειναι δυνατον να βραχυκυκλωνουν 2 μπουζι ταυτοχρονως και να μη φταει το αυτοκινητο, η απαντηση ειναι οτι εγινε ελεγχος σε πιεση κυλινδρων,πολλαπλασιαστες και ολα ειναι οκ, απλα ειμαι ατυχος. Το αυτοκινητο συνεχιζει να εχει υψηλη καταναλωση λαδιων,απλα ειναι μικροτερη πριν την πρωτη επισκευη. Το εχω βγαλει σε αγγελια για πωληση,με μονο 14.000 χλμ

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ_ Volvo S60 (Diesel) 1600 κυβικά του 2012

Αγορά 5/2012 euro 5 με ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο Αθήνας μέχρι πρόσφατα. Πλήρης εξοπλισμός, σταθερό σε ταξίδια με καλή οδική συμπεριφορά και φρένα. Αρχική κατανάλωση 5,5-6 λίτρα /100χλμ. Ακριβή συντήρηση στην αντιπροσωπία VELMAR. Εκτός από τα συνήθη αναλώσιμα δισκόπλακες/μπαταρίες αμορτισέρ κλπ, στα 39.000χλμ ακινητοποίηση από δίσκο /πλατό, στα 82.000χλμ αντικατάσταση διπλού βολάν, τώρα στα 154.000χλμ η κατανάλωση είναι + 1-1,5 λίτρο και έχω τις πρώτες αρρυθμίες τροφοδοσίας. Μονόδρομος η αντικατάσταση των 4 μπεκ. Πετρέλαιο όλα τα χρόνια αποκλειστικά SHELL V-Power. Δεν με κέρδισε ως εταιρεία παρότι μεγάλου αρχικού κόστους, εγγύηση 2 ετών μόνο αρκετά προβλήματα από τα 3-4 χρόνια. Θα γυρίσω στην αξιοπιστία των ΤΟΥΟΤΑ / ΗΟΝDA.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Πέτρος_ Volvo S40 (Βενζίνη) 1600 κυβικά του 2005

Πολλά ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά προβλήματα, πολύ ακριβά ανταλλακτικά ακόμη και τα μεταχειρισμένα (πολλές φορές και δυσεύρετα) και επίσης πολλές φορές ούτε η αντιπροσωπεία δε βρίσκει λύσεις!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Σπυρος_ Volvo V60 d6 phev (Diesel) 2400 κυβικά του 2014

Σε πληρώνει να το κυκλοφορείς! Βάζω πετρέλαιο κάθε 3.000 χλμ. Η οδήγηση είναι απόλαυση και τα γκάζια του απλά δε τελειώνουν. Λένε ότι είναι ζημιαρικα αλλά στα 140.000 χλμ έχω αλλάξει μόνο AC που είναι όντως προβληματικό αλλά η volvo δίνει εγγύηση εφόρου ζωής.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Κωνσταντινος Γκαρμπουνης_ Volvo V40 (Diesel) 1600 κυβικά του 2012

Εαν ξανά έβγαινε το αμάξι θα το ξανά έπαιρνα με κλειστά τα μάτια.8 χρόνια κάτοχος του αμαξιού και καίει 5 λίτρα τα 100 χλμ πετρελαίου.Service πλέον σε ιδιώτη Οχι αντιπροσωπεία λόγω κόστους.Προβλήματα κανένα τα 8 χρόνια που το εχω.Τέλη κυκλοφορίας από την πρώτη χρόνια μηδέν αφού ειναι 88 mg.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Άρης Ζήνωνος _ Volvo S40 (Diesel) 1600 κυβικά του 1995

Το αγόρασα καινούργιο €25000 και πλήρωσα ακόμη €18000 φθορές (οχι τα προγραμματισμένα σέρβις) σε διάστημα 10 χρόνων. Έχω και τις αποδείξεις.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Γεώργιος Κριαράς_ Volvo V40 cross country 1600 κυβικά του 2015

Επί ένα χρόνο μύριζε απαίσια το εσωτερικό του. Θεώρησα ότι ήταν η μυρωδιά των καινούριων. Σοκαρίστηκα όταν είδα το φίλτρο του αιρ κοντίσιον κατάμαυρο μετά από ένα έτος με μόλις 6500 km. Αλλάχθηκε μετά από ένα χρόνο το αμπραγιάζ και μετά από συνεχή επικοινωνία με Sarakaki για να τους πείσω ότι δεν τραβάει και σε ανηφόρες κάνει πίσω! Κόντεψα να σκοτωθώ όταν το σύστημα Start Stop μπλόκαρε με αποτέλεσμα να μην σταματάει σε λεωφόρο! Μόνο με χειρόφρενο σταμάτησε και βέβαια με φύλαξε ο Θεός... Το πρόβλημα λύθηκε με τσιπάρισμα Racechip και φίλτρο Pipercross. Πανάκριβα σέρβις. Μερικοί τριγμοί σε υψηλές ταχύτητες. Άριστη οδική συμπεριφορά. Αναρτήσεις που κάνουν το αυτοκίνητο να υποφέρει. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Volvo ακόμα και μετά από 20 έτη.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ_ Volvo Xc90 2000 κυβικά του 2017

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΒΛΑΒΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ(ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ) ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ,ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Μάνος_ Volvo V40 1855 κυβικά του 1999

Τ4 1855cc 200hp. Το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ στα χέρια μου. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 60200χλμ το 2005, έκανα αρκετά χλμ σε Ελλάδα και Εξωτερικό και με ταχύτητες από 20 έως 250 χλμ/ώρα. Ενα δυνατό και ιδανικό αυτοκίνητο για ταξίδια. Στείσον βάγκον με ηλεκτρονική τετραδιεύθυνση, full extra, ειδική ανάρτηση nivomat στον πίσω άξονα με 10ετή εγγύηση καλής λειτουργίας. Μία φορά την άλλαξα αλλά την πλήρωσα 1200€ στη Volvo. Μπροστά έβαα bilstein αγωνιστικά. Οσο έτρεχα με ταχύτητες πάνω απο το μέσο όρο το αυτοκίνητο δεν έβγαλε καμμία απολύτως βλάβη. Μόνο τα λάστιχα άλλαζα κάθε χρόνο λόγω χλμ (33000 χλμ ανά έτος) και ταχυτήτων. Μικροπροβλήματα παρουσιάστηκαν απο τη στιγμή που σταμάτησε να κινείται εκτος πόλης και ηταν αναμενόμενο, ενεκα του ότι αυτοί οι κινητήρες με τις μεγάλες ιπποδυνάμεις και τα 30,6 κιλα ροπής απο τις 2650 στροφές θέλουν βαρύ πόδι και καθαρά οκτάνια. Το πούλησα στα 260.000 χλμ φέτος μετα μεγάλης μου λύπης. Τέτοια αυτοκίνητα δεν θα ξαναβγούν στην αγορά. Τα σημερινά δυστυχώς ειναι ψεύτικα.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Σωτος_ Volvo V40 cross country 1600 κυβικά του 2014

Τα service πανάκριβα, στην αντιπροσωπεια μακριά από την πραγματικότητα. Οι τιμές εξωπραγματικες. Η εξυπηρέτηση τους και οι τρόποι συμπεριφοράς πολύ κάτω του μετρίου. Το αυτοκίνητο βέβαια καμία σχέση με τα παραπάνω. Εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα!!!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Δημήτρης_ Volvo S40 1800 κυβικά του 2009

Το αγόρασα καινούριο και έχω κάνει, μέχρι σήμερα, λίγο πάνω από 160.000km. Το κόστος service το θεωρό αρκετά χαμηλό, κατά μέσο όρο, γύρω στα €200 το χρόνο, αλλά θεωρώ τη συντήρηση της αντιπροσωπείας ελειπή(για να μειώσουν τις τιμές και να κρατήσουν τους πελάτες, αραίωσαν τα διαστήματα για τις εργασίες συντήρησης. π.χ. μετά από δέκα χρόνια και 160.000km έχω ακόμα τους ίδιους ιμάντες δυναμό κ.τ.λ. και μετά από δική μου επίμονη απαίτηση άλλαξαν τα υγρά φρένων που δεν τα είχαν αλλάξει επί δέκα χρόνια....). Από την πρώτη μέρα, παρουσιάζει μία ιδιομορφία. Κάποιες φορές, δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη και θέλει δεύτερη προσπάθεια. Ποτέ όμως δεν εξελίχθηκε σε κάτι χειρότερο. Έχω διαπιστώσει πως αυτό το "θέμα" το παρουσιάζουν σχεδόν όλα τα 1800ρια S40. Η αντιπροσωπεία, έλεγε διάφορες αστείες δικαιολογίες, του τύπου "δεν το τρέχετε και μπουκώνει" λες και είναι κάνα αρχαίο αμάξι με καρμπιρατέρ. Προφανώς, επειδή είναι θέμα που παρουσιάζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα, "έκαναν τον Κινέζο" για να μην επωμιστούν το κόστος μιας ανάκλησης. Επαναλαμβάνω όμως, πως ποτέ μέχρι τώρα, δεν εξελίχθηκε σε κάτι σοβαρό και ποτέ δε χρειάστηκε τρίτη "μιζιά". Απλώς μου σπάει τα νεύρα μια στο τόσο... Μετά τα πέντε χρόνια, άρχισε να παρουσιάζει λίγους τριγμούς στα πλαστικά, μεταξύ των δύο μπροστινών καθισμάτων και γενικά η ποιότητα δεν είναι VOLVO αλλά FORD. Από κατανάλωση καυσίμου, είναι πάρα πολύ καλό(7-7,5lt/100km σε χαμηλές ταχύτητες και 8-8,5lt/100km σε ταξίδι με 140-150km/h). Τσιμπάει και περίπου 150-200ml λάδι, κάθε 1000km. Σε γενικές γραμμές, θεωρώ ότι ήταν καλή αγορά, αφού με εξυπηρετεί ακατάπαυστα δέκα χρόνια, χωρίς να χρειάζεται να ασχολούμαι με βλάβες. Απλώς, για να βγάλει άλλα τόσα, θα χρειαστεί πιο σχολαστική συντήρηση στο μέλλον.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Panos_ Volvo S60 2000 κυβικά του 2007

Τώρα,στα 375.000 χλμ. Δεν έχει πάθει τίποτα.Αριστο. Δυνατό, αξιόπιστο, ασφαλές.Δεν είναι για πολύ γρήγορους,αλλά ταξιδεύει και πατάει στο δρόμο άριστα. Ακριβά ανταλλακτικά, λίγα συνεργεία που ξέρουν τα νοlvo.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Νίκος _ Volvo S40 1800 κυβικά του 2009

Στιβαρό, ασφαλές, οικονομικό σε ταξίδια για τα κυβικά του. Μερικές ζημιες ελέω Ford αλλά μηχανικά είναι άριστο.φυσικά service εκτός αντιπροσωπείας που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ_ Volvo V 70 3000 κυβικά του 2008

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Γιώργος_ Volvo V40 cross country 2000 κυβικά του 2015

V40 CROSS COUNTRY D3, 2000 cc, αυτόματο, 11/2015 πρώτη άδεια. Δεν έχει βγάλει ζημιές εκτός από την αναδίπλωση του εξωτερικού καθρέπτη οδηγού(δεν ανοιγόκλεινε αυτόματα κάποια στιγμή) η οποία επισκευάστηκε δωρεάν σε πρόγραμμα ανάκλησης όπως με πληροφόρησαν! 60.000 χλμ μέχρι τώρα, αξιόπιστο, χαμηλή κατανάλωση( 6,3 -6,7 lt) σε μικτές συνθήκες παρόλο το μεγάλο βάρος, αγκομαχούν τα φρένα λόγω αυτόματου αλλά είναι ικανοποιητικά, έχει γκάζι, μεγάλους χώρους για επιβάτες και πορτ μπαγκάζ όχι όμως για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, δεν είναι το φόρτε της το στρίψιμο και κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες παρόλο που γενικά είναι μαλακό αυτοκίνητο. Πολύ ακριβά σέρβις, υψηλή χρέωση αναλωσίμων και εργατοώρας, καλή εξυπηρέτηση στη VELMAR Γέρακα. Δεν έχει ζημιές μέχρι τώρα ευτυχώς(ενίοτε μόνο κάτι ανεπαίσθητα μικροτριξίματα), οπότε δεν μπορώ να πω για την αντιπροσωπεία. Μέχρι τώρα θηρίο..!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΘΕΜΗΣ_ Volvo S60 1500 κυβικά του 2018

ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ..

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ_ Volvo S80 2000 κυβικά του 2005

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΕΜ ΜΕ ΤΙΜΕΣ VOLVO KAIΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Βασίλης_ Volvo S60 2000 κυβικά του 2006

Volvo s60.Στα μόνα θετικά είναι η κατασκευή κ η ποιότητα.Αρνητικα τα πανάκριβα σέρβις 250€ το φθηνότερο στον Σφακιανάκη.Ανταλακτικα πανάκριβα (ταπετο οδηγού 260€,λεβιές ταχυτήτων 160€,μηχανισμός καθρεπτών ανάκλησης 240€) κατανάλωση 11l/100χμ !!!!!τέλη κυκλοφορίας 690€.προβληματα σε αξιοπιστία ελάχιστα αλλά θα πρέπει να μπει το χέρι βαθιά στη τσέπη.Για μια χρήση 10000 χμ/έτος υπολογίστε πάνω από 2700€ετησιο κόστος.Μεγαλη ευαισθησία σε ταπετσαρίες (ξεκολλάνε)κ σε πάσης φύσεως πλαστικά εξωτερικα του αυτοκινήτου διαλύονται αν το αμάξι μείνει χρόνια εκτός γκαράζ.ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΑΣ!!!!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ_ Volvo C30 1800 κυβικά του 2017

Το αγόρασα τον Αύγουστο του 2016 με 125.000 χιλιόμετρα.. Τώρα έχει 138.000 το μόνο με έχει προβληματίσει είναι ότι κόλλησε ο μηχανισμός που ξεκλειδώνει το τιμόνι και δεν έπαιρνε μπρος ο κινητήρας, βγήκε λιπάνθηκε και λειτουργεί άψογα..Το αυτοκίνητο είχε γκάζι και έκαψε βαλβίδες, επισκευάστηκε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και λειτουργεί καταναλώνοντας όμως λίγα λάδια 100-150 ml στα 1.000 χιλιόμετρα δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό έχω ακούσει πολλές απόψεις από το ότι δεν θα έπρεπε να καταναλώνει καθόλου έως ότι είμαι τυχερός γιατί θα μπορούσε να καίει και περισσότερα..!!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Γιώργος_ Volvo S60 1500 κυβικά του 2017

Τέλειο αυτοκίνητο! Απολαυστικλη η οδήγηση εκτός και εντός πόλης. Υψηλά στάνταρς ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Αντωνης Γκινοπουλος_ Volvo Xc70 2400 κυβικά του 2012

Ποιοτικό αυτοκίνητο αλλά με ακριβό service (εργατικά). Τα συνεργεία - εξουσιοδοτημενα, προσφέρουν πολύ καλό επίπεδο εξυπηρετησης και ιδιαίτερα ευγενές προσωπικό αλλά ακριβή ώρα εργασίας.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ_ Volvo S80 1984 κυβικά του 2006

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ, ΠΟΛΥ ΥΨΥΛΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕΡΒΙΣ!!!!! ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΦΘΗΝΑ!!!!!!!!!!!! ΛΙΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ!!!!!!!!!!!!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Νικόλαος Ζησιός_ Volvo V 50 1600 κυβικά του 2012

5 χρόνια χωρίς βλάβες Ιδιαίτερα χαμηλό κόστος συντήρησης (μία φορά το χρόνο) Χαμηλή κατανάλωση

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

thanos_ Volvo V40 1600 κυβικά του 2012

VOLVO V40 D2 - Aparadekto -Trigmous apo tin arxi - Service aparadekto stin marathonos -STIN ERYTHREA POLI KALITER.tO POULISA STON ENAMISI XRONO - KALI SXETIKA POIOTIKA KILISIS ALLA ASTATHES STIS STROFES

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Πάνος_ Volvo V40 1596 κυβικά του 2014

Αγορασμένο καινούριο. Ποιοτικό εσωτερικό, ευτυχώς δε μου τρίζει. Δυνατός κινητήρας (βενζίνης), γρήγορο στο δρόμο, ωραίο κράτημα, στιβαρό, ασφαλές ως προς την αίσθηση και τέλεια φρένα. Συνεργείο μόνο μια φορά το χρόνο για service. Καμία βλάβη ως τώρα, μόνο αναλώσιμα. Εντάξει, ακριβά service και αναλώσιμα (ευτυχώς, πάντα διαθέσιμα), αλλά αναμενόμενο. Ήξερα ότι παίρνω Volvo και είχα συνειδητοποίησει τις τιμές. Και το επόμενο με το καλό Volvo θα είναι.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΣΤΡΕΠΕΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ_ Volvo S60 1600 κυβικά του 2012

Μέτρια ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά του. Πολλοί τριγμοί από την 1η μέρα. Μικροθεματάκια (ο συμπλέκτης κάνει θόρυβο, καμμένες ασφάλειες).

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Βασιλειος _ Volvo S40 1600 κυβικά του 2004

Πρόβλημα με ταπετσαρία οροφής κρεμασε . περίεργος θόρυβος όταν το αυτοκινιτο είναι κρύο σαν αυτό ρεταρι . Χάθηκαν τα υγρά του υδραυλικου τιμονιού γιατί τριπισε το σωληνάκι . Ραγισμα και αλλαγή στο δοχείο συμπληρωσης ψυκτικου υγρού. Αλλαγή πολλαπλασιαστη για μπουζι Αλλά σε γενικές γραμμές είναι εργαλείο,στηβάρο ,είμαι ευχαριστημενος με αυτό το αυτοκίνητο γιατί αν το δεις τώρα μοιάζει σαν καινούργιο Αν και έχει 150 χιλιάδες χιλιομετρα

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Λίτσα_ Volvo V40 cross country 1600 κυβικά του 2014

Στα 30000 χιλ. ζήτησε τακάκια. Έχω αλλάξει στα 30 χρόνια οδήγησης 4 αυτοκίνητα. Πρώτη φορά άλλαξα τόσο νωρίς τακάκια. Από το 2ο χρόνο τρίζει δίνοντας την εντύπωση αυτοκινήτου τουλάχιστον πενταετίας. Η οδηγική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή και αισθάνομαι ασφάλεια στο δρόμο.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Ριτσωνης Κωνσταντίνος_ Volvo Xc60 3000 κυβικά του 2010

Eχω το xc60 6 χρονια απο τον 1ο του 2010 . Ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, δεν εχει παρουσιάσει κανενα απολυτως προβλημα στα 60.000km. Τα σερβις γινονται ολα στην VOLVO και οι τιμες ειναι λογικες για το συγκεκριμενο τύπο αυτοκινήτου.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Νικος_ Volvo S40 1800 κυβικά του 2006

Αγορασμενο καινουριο κ με ευλαβικη χρηση και συντηρηση. Αλλαγη δυναμο στην τριετια. Πτωση Ταπετσαριας οροφης και σιγα σιγα σε πορτες. Δυσλειτουργιες της πεταλουδας γκαζιου που κ που στην εκκινηση. Ευαισθητα εξωτερικα λαστιχα παραθυρων στον ηλιο. Εντονος θορυβος αντλιας τιμονιου που δεν εχει εξελιχθει σε βλαβη. Μηχανικες βλαβες περαν του δυναμο καμμια.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ_ Volvo V40 cross country 1590 κυβικά του 2013

Στο καινούριο volvo v40 cc μου τρίζουν και οι 2 πόρτες οδηγού και συνοδηγού και είναι 2 ετών αυτοκίνητο, τι να πω έχουν περάσει πολλά αυτοκίνητα από τα χέρια μου χειρότερο δεν είχα ποτέ μου, και έδωσα ένα σωρό λεφτά για να το αποκτήσω. Δυστυχώς η volvo έχει ρήξη πολύ την ποιότητα των αυτοκινήτων της.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Τζιωρτζιωτης Δαμιανος_ Volvo S40 2500 κυβικά του 2004

το αυτοκίνητο το είχαι κάνει παραγγελία ένας φίλος απο τα Τρίκαλα εγώ το πήρα με 68000 χλμ όταν πήρε ένα άλλο έχει ότι έξτρα μπορεί να φανταστεί κάποιος (εκτός απο navigator) έχει κάψει μία λάμπα, που την εβγαλε σε μήνυμα και τώρα στα 172000χλμ θέλει μεμβράνη στο δοχείο αναθυμιάσεων... προβληματίζομαι αν θα το αλλάξω γιατί οι αντιπροσωπείες μου δίνουν απο 2000 έως 7000!!!

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΚΩΣΤΑΣ_ Volvo S40 1800 κυβικά του 2007

ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ VOLVO S40 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2007(ΜΕΤ/ΝΟ) ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2013 ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 26000 km ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2015 ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 83000 km ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟ ΔΕΝ ΕΝΔΥΚΝΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΣΤΙΒΑΡΟ ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η VOLVO ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΣΑΝ PREMIUM ΜΑΡΚΑ ΟΣΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ VOLVO ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ VOLVO Π

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

vasilios_ Volvo S60 2000 κυβικά του 2006

το αυτοκινητο εχει 98000κμ μηχανικα αψογο,αναρτησεις ,σασμαν πολυ καλα.στο εσωτερικο κ εξωτερικο του βαζω 9.εχει καποια κοματια με μετρια ποιοτητα που ενδεχεται να τριζουν!στο service ικανοποιημενος κ στις τιμες κ στην εξυπηρετηση που γινεται σε αντιπροσωπια.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Tassos_ Volvo S60 1600 κυβικά του 2011

Μοντέλο Τ4.Έχω κανει 130000 χλμ.Σερβις σε συνεργεία της αντιπροσωπείας.πριν 3 μήνες άλλαξα μπαταρία .Κατα τα αλλα μόνο αναλώσιμα τακάκια ,λάδια.κανει κάτι περίεργους βορυβους (πολύ χαμηλούς σε ένταση) που δεν ξέρω απο που προέρχονται .

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΛΛΟΥΣΗΣ_ Volvo c30 1600 κυβικά του 2008

Κανένα πρόβλημα, αν και τα χιλιόμετρα είναι λίγα (50.000,00). Μόνο μία καμένη λάμπα xenon και αλλαγή μπαταρίας το 2014. Το εσωτερικό και εξωτερικό του, σε πάρα πολύ κατάσταση. Κανένα παράπονο αν και δεν ζορίζεται. Το service του στα Δωδεκάνησα, προβληματικό, δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

ΤΖΙΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ_ Volvo V40 cross country 1600 κυβικά του 2013

έχει παρουσιαστεί πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου με συνεχείς ενδειξεις στο ταμπλό που προειδοποιουν για κίνδυνο μη λειτουργίας των φρέων του abs και προειδοποίηση για άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. όταν σταματήσει το αυτοκίνητο στην συνέχεια δεν παίρνει μπρός, και πηγαίνει με οδική στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (dealer σφακιανάκης)μετά απο δύο μήνες ταλαιπορίας δεν έχει βρεθεί το πρόβλημα αφού μετά απο αντικατάσταση ενός εγκεφάλου και άλλων διορθώσεων σε συννενόηση με τους Σουηδούς στο εργοστάσιο το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και ενώ μου παραδόθηκε ξαναεπέστρεψε στο συνεργείο για επιπλέον έρευνα. δεν γνωρίζω αν το συγκεκκριμένο αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει γενικά προβλήματα αλλά οι πωλητές του Σφακιανάκη απο την πρώτη στιγμή επιμένουν να το πουλήσω σε αυτούς και να πάρω ένα καινούριο δίνοντας την σχετική διαφορά της τιμής. έχω κάνει μόλις 30000 χλμ στους 20 μήνες που το έχω στην κατοχή μου. καμία νύξη δεν γίνεται απο την volvo car hellas για την εγγύηση του αυτοκινήτου και το αν δικαιούμαι να ζητάω αντικατάσταση εφόσον πρόκειται για σφάλμα του αυτοκινήτου που δεν μπορεί να εντοπιστεί.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Παναγιώτης Π. Μαρουδας_ Volvo C70i 2500 κυβικά του 2008

Το κλειδι που ξεβιδωνεις τα μπουλονια των τροχων, "άνοιξε" λες κι ηταν ψευτικο... Αυτοκινητο 50000... Η αντιπροσωπεία σε 4 οχλησεις μου πιλιοτερα, αδιαφορησε.. Ακομα και το τμημα μάρκετινγ... Απαράδεκτοι οι Ελληνες αντιπρόπωποι της volvo. Η υποστήριξη μετά την πώληση είναι μορφης αρπακτικού, που χρεώνουν τα φτηνά ως πανάκριβα, για να κατακλέψουν τον πελάτη τους...

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

konstantinos_ Volvo S40 1800 κυβικά του 2008

Ρετάρει ο κινητήρας πολλές φορές στο ρελαντί. Το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί μετά από πολλούς καθαρισμούς στο σώμα πεταλούδας γκαζιού και το κόστος αλλαγής του είναι πολύ υψηλό. Ο εξωτερικός ιμάντας κάνει πολύ θόρυβο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μου είπαν ότι πρέπει να μπει το παλιό σύστημα με ρουλεμάν. Στα 60.000 χιλιόμετρα τα τριξίματα μέσα στην καμπίνα έχουν γίνει πολλά και πρόσφατα χρειάστηκε να φτιάξουμε την επένδυση στο ουρανό γιατί ξεκόλλησε.

Μοιραστείτε αυτό το Σχόλιο - Share...

Giannis _ Volvo S40 1600 κυβικά του 2008

Εχω σχεδόν 100.000 χλμ. Αλλαγή ενός αισθητήρα αερόσακου εντός εγγύησης προληπτικά (άναψε λαμπάκι). Τιποτε αλλο. Αλλα έκοψα την αντιπροσωπεία απο το 2ο κιόλας Σερβις. Εχω παει σε πολλα συνεργεία και καταλαβαίνω ποτε κάποιος ξέρει την δουλειά. Και αυτοί δεν είχαν ιδέα.

Αutocheck : Η γνώμη σας ΜΕΤΡΑΕΙ και ΚΕΡΔΙΖΕΙ
ΒΛΑΒΕΣ
του αυτοκινήτου σας
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ – ΤΙΜΕΣ της μάρκας σας
Πόσο ικανοποιημένοι είστε;

Συμπληρώστε και ΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ με 1 κλίκ
και διεκδικήστε τα καινούργια Ελαστικά σας! ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

EPILEGONTAS LEASING
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel