Όπως έχουμε ξαναπεί, προς αυτή την κατεύθυνση (της βελτίωσης και της καινοτομίας) “βοήθησε και η πανδημία”, η οποία ανάγκασε τις εταιρείες να εφεύρουν απομακρυσμένες λύσεις εξυπηρέτησης για τους κατόχους τους. Φυσικά όχι όλες. Αυτές που είναι “AfterSalesOriented” (καθώς υπάρχουν και άλλες που είναι απλά … “Sales και μετά βλέπουμε”).
Έτσι εξέλιξαν το σύνολο των υπηρεσιών της αγοράς αυτοκινήτου, προς τον υποψήφιο αγοραστή και προς τον κάτοχο μοντέλου της μάρκας και τελικά αναβάθμισαν τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης και κέρδισαν ακόμη μεγαλύτερες επιδόσεις πιστότητας.
Οι υπηρεσίες λοιπόν γίνονται πιο digital και χωρίς απαραίτητη, τη φυσική σας παρουσία, με τις απομακρυσμένες παροχές, να είναι ο πυλώνας πάνω στον οποίο οικοδομούνται και οι νέες υπηρεσίες που αυτήν την στιγμή σχεδιάζονται.
Μια διαδικασία που έχει ήδη ξεκινήσει και έχει υιοθετηθεί φυσικά και από τις κορυφαίες στον τομέα του after sales μάρκες στην χώρα μας, (οι οποίες τις προσφέρουν μέσω των εξουσιοδοτημένων συνεργείων τους).
Μια digital αναβάθμιση σχέσης αλληλεπίδρασης. Εύκολη για όλους. Ακόμη και για τους «κάποια χρόνια plus» J που πιθανώς δεν έχουν εξοικείωση με το digital περιβάλλον (mobile, tablet), καθώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για να εξυπηρετηθούν, είναι πολύ απλά.