Μια ακόμη πρωτοεμφανιζόμενη added-value υπηρεσία είναι και ο απομακρυσμένος έλεγχος της διαδικασίας του service, υπηρεσία που εφαρμόζουν στο εξουσιοδοτημένο τους δίκτυο η Fordκαι η Kosmocar (VW, Skoda, Audi), με την οποία μπορείτε να ενημερώνεστε για τη διαδικασία του service από το κινητό σας!
Η ενημέρωση γίνεται μέσω video, αν κατά τη διάρκεια της συντήρησης διαγνωστεί ότι χρήζει, επισκευής ή αντικατάστασης κάποιο εξάρτημα.
Τότε λαμβάνετε το video με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν, ώστε να διαπιστώσετε με τα ίδια σας τα μάτια ότι όντως ισχύει, αλλά και τα ανταλλακτικά που ενδεχομένως χρειάζεται να αντικατασταθούν.
Παράλληλα ενημερώνεστε και για το κόστος και αφού έχετε πλήρη εικόνα της κατάστασης αποφασίζετε αν θα εγκρίνετε τις περαιτέρω εργασίες ή όχι. Υπηρεσία όχι απλά εντυπώσεων, αλλά και ουσίας , καθώς με πλήρη διαφάνεια ενισχύει την εμπιστοσύνη του πελάτη όσον αφορά την συντήρηση και την επισκευή του αυτοκινήτου του.