ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2001
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 
Citroen Xsara VTS 2,0-Opel Astra OPC
 
Μαθητές διαφορετικών 
σχολών
 
Λόγω των δίλιτρων κινητήρων, της παρεμφερούς απόδοσης αλλά και της κοινής κατηγορίας αμαξώματος, οι δρόμοι της Citroen Xsara 2,0 VTS και του Opel Astra OPC "συναντώνται". Από την "αναμέτρησή" τους προκύπτουν αρκετά ενδιαφέροντα συμπεράσματα, τα οποία έχουν να κάνουν με τις λεπτομέρειες που ορίζουν τις διαφορές μεταξύ δύο προσεγγίσεων του ίδιου στόχου, που δεν είναι άλλος από την οδηγική ευχαρίστηση και τις επιδόσεις.
 
Στην κορυφή της γκάμας των εκδόσεων της Citroen Xsara και του Opel Astra τοποθετούνται οι εκδόσεις των μοντέλων με τα κωδικά αρκτικόλεξα 2,0 VTS και OPC. 
Οι κινητήρες και στις δύο περιπτώσεις είναι 2λιτροι και μάλιστα με την ίδια ακριβώς χωρητικότητα (1.998 κ.εκ.) και η απόδοσή τους σχεδόν όμοια. Εξωτερικά οι διαφορές των συγκεκριμένων εκδόσεων από τις υπόλοιπες της γκάμας των μοντέλων είναι ιδιαίτερα διακριτικές και στις δύο περιπτώσεις. 
Αναλυτικότερα, η δίλιτρη VTS, πέραν της μικρής αεροτομής που κοσμεί την τρίτη πόρτα, δε φέρει κάποιο άλλο εμφανισιακό στοιχείο που να τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Αντίστοιχα, το Astra OPC διαθέτει τροχούς 17 ιντσών, μεγαλύτερη από του ανταγωνιστή πίσω αεροτομή και διαφορετικούς αεροδυναμικούς καθρέφτες. Παρόμοια είναι και η εικόνα των εσωτερικών των δύο αυτοκινήτων, στα οποία για να εντοπίσει κανείς διαφορές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις των μοντέλων πρέπει να ψάξει πολύ... 
Φυσικά οι κορυφαίες αυτές εκδόσεις των δύο μοντέλων δε θα μπορούσαν να εμφανίζουν ελλείψεις σε επίπεδο εξοπλισμού και έτσι η μόνη υστέρηση που παρατηρούμε είναι το Opel Astra, το οποίο σε αντίθεση με το Γάλλο ανταγωνιστή δε διαθέτει πλευρικούς αερόσακους. Και το γεγονός αυτό δείχνει να είναι "αδικαιολόγητο" καθώς το Γερμανικό μοντέλο είναι κατά 1,5 εκατομμύρια δραχμές ακριβότερο από την Xsara VTS 2,0. Βέβαια αντιπαραθέτει κορυφαία ποιότητα υλικών και κατασκευής αλλά, όπως και σε κάθε περίπτωση, η τελική επιλογή είναι θέμα υποκειμενικής κρίσης και προσωπικών προτεραιοτήτων του καθενός.





Η αεροτομή του Astra OPC δεν κρύβει τις επιθετικές βλέψεις του μοντέλου σε αντίθεση με την υπέρ του δέοντος διακριτική αεροτομή της Xsara VTS.

 Citroen Xsara VTS 2,0-Opel Astra OPC
 Μαθητές διαφορετικών σχολών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Παρεμφερής ισχύς, διαφορετική απόδοση
Γερμανική ποιότητα-Γαλλική άνεση
Η διαφορά των αντιλήψεων στο δρόμο
Αθροίζοντας τα κρατούμενα...