Οι
αισθητικές διαφορές των
κορυφαίων αυτών εκδόσεων σε
σχέση με τις υπόλοιπες των
μοντέλων Astra και Xsara στο
εσωτερικό είναι ελάχιστες.
Τα εξαιρετικά τύπου μπάκετ
καθίσματα είναι ουσιαστικά το
πιο "χτυπητό" στοιχείο
διαφοροποίησης του OPC από τις
υπόλοιπες "ταπεινές"
εκδόσεις του Astra. Η στήριξη στα
σώματα οδηγού και συνοδηγού
είναι πολύ καλή. Η αισθητική του
ταμπλό όπως και του πίνακα των
οργάνων είναι γνώριμη από τις
υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου.
Από την άλλη μεριά, το εσωτερικό
του δίλιτρου Γαλλικού μοντέλου
δε διαφοροποιείται αισθητικά
έναντι του μικρότερου VTS με τον
κινητήρα των 1,6 λίτρων.
Γενικότερα, σπορτίφ "πινελιές"
αποτελούν τα όργανα με το λευκό
φόντο και στα δύο μοντέλα, καθώς
και η περιορισμένη και αρκούντως
διακριτική χρήση αλουμινίου σε
επιμέρους χειριστήρια.
Σε επίπεδο χώρων, την υπεροχή του
χώρου αποσκευών του Γαλλικού
μοντέλου (408 έναντι 370 λίτρων)
αντιμετωπίζει το Γερμανικό
χάτσμπακ, παρέχοντας
περισσότερο χώρο για τα κεφάλια
των πίσω επιβατών, γεγονός που
κάνει τη φιλοξενία τους
συγκριτικά πιο άνετη.
Στο ταμπλό και
γενικότερα στο εσωτερικό του Astra
OPC τα εξαιρετικά υλικά κερδίζουν
τις εντυπώσεις. Οι διαφορές όμως
από τις απλές εκδόσεις του
μοντέλου είναι αμελητέες.
Χωρίς να διαφοροποιείται
αισθητικά από τις υπόλοιπες
εκδόσεις της Xsara και
ιδιαίτερα από την VTS με τον
κινητήρα των 1,6 λίτρων, το
εσωτερικό του δίλιτρου
μοντέλου είναι καλαίσθητο
και λειτουργικό.