Οι
κυριότερες διαφορές των
εκφραστών των δύο διαφορετικών
σχολών στη σπορτίφ συμπεριφορά
εντοπίζονται στα επιμέρους
οδικά χαρακτηριστικά των
μοντέλων.
Η Γερμανική εκδοχή, για να
επιτύχει κράτημα ανάλογο των
προσδοκιών από ένα μοντέλο με
σαφή σπορτίφ προσανατολισμό,
βασίζεται κυρίως στη σκληρότητα
των αναρτήσεων και στα φαρδιά
και μεγάλης διαμέτρου (215/45- 17")
ελαστικά. Το αποτέλεσμα είναι η
υψηλή κατευθυντικότητα που
εξασφαλίζεται και από το άκαμπτο
αμάξωμα. Η αίσθηση της
στιβαρότητας είναι ιδιαίτερα
έντονη, κάτι που συμβαίνει και
στο Γαλλικό μοντέλο.
Σε αυτό όμως, η ρύθμιση της
ανάρτησης συνδυάζει ιδανικά το
υψηλό επίπεδο άνεσης με το
ανάλογο των προσδοκιών κράτημα,
χάρη και στην παθητική
τετραδιεύθυνση. Τα ελαστικά που
φέρει η δίλιτρη Xsara VTS, έχουν
διάσταση 195/55 και φιλοξενούνται
σε πεντάκτινες ζάντες
αλουμινίου 15 ιντσών.
Και τα δύο μοντέλα σε δρόμους με
στροφές συμπεριφέρονται
ουδέτερα μέχρι το αρκετά υψηλό
όριό τους. Οταν αυτό ξεπεραστεί,
η αντίδραση του Astra είναι κατά
κανόνα η υποστροφή, ενώ
αντίστοιχα στην Xsara οι
υπερστροφικές τάσεις, απόρροια
της παθητικής τετραδιεύθυνσης,
που απαιτούν περισσότερη
προσοχή από τον οδηγό έχουν
συγκριτικά περισσότερες
πιθανότητες να εμφανιστούν.
Η αίσθηση του συστήματος
διεύθυνσης είναι σαφώς καλύτερη
στην περίπτωση του Γαλλικού
μοντέλου, ενώ και στην
αντίστοιχη του ποδωστηρίου των
φρένων πάλι η Xsara διακρίνεται με
μικρότερη όμως διαφορά από την
αντίστοιχη του Astra.
Και στις δύο περιπτώσεις η
απόδοση των φρένων είναι
εξαιρετική και επιτυγχάνονται
μικρές αποστάσεις
ακινητοποίησης. Αεριζόμενοι
δίσκοι για τους τροχούς και των
δύο αξόνων υπάρχουν και στα δύο
μοντέλα οι οποίοι "συνοδεύονται"
από ABS.
Περιορισμένη άνεση στο δρόμο από
τη σκληρή ανάρτηση του Astra, που
όμως του προσδίδει κορυφαία
κατευθυντικότητα.
Αμελητέες οι κλίσεις του
αμαξώματος τους Astra OPC στις
στροφές και μεγάλα τα περιθώρια
πλευρικής πρόσφυσης.
Στις ευθείες εκτιμάται
ιδιαίτερα η σταθερότητα του
Γαλλικού μοντέλου αλλά και η
πολύ καλή απορρόφηση των
ανωμαλιών του δρόμου.
Οι... "παρενέργειες" της
παθητικής τετραδιεύθυνσης
σε οριακούς ρυθμούς κίνησης
έχουν τη μορφή
υπερστροφικών τάσεων.