Η
σχεδόν ίδια αποδιδόμενη πραγματική ισχύς των δύο μηχανικών
συνόλων ορίζει σε λεπτομέρειες τις διαφορές μεταξύ τους. Αυτές
έχουν να κάνουν με την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από
την απόδοση και των δύο κινητήρων. Η αίσθηση αυτή, λοιπόν,
επιβεβαιώνει με τον πειστικότερο τρόπο την ομαλότερη και πιο
γραμμική απόδοση του Γαλλικού κινητήρα, σε αντίθεση με το
μηχανικό σύνολο του Astra, που δείχνει να "ζει" μόνο μετά
τις 4.000 σ.α.λ.
Μέχρι εκεί, επιδεικνύει μέτρια ελαστικότητα καθώς είναι "υποτονικό"
και σε απόδοση. Από εκεί και πάνω όμως δικαιολογεί απόλυτα
το χαρακτηρισμό Sport, καθώς η επιτάχυνση που προσδίδει στο
μοντέλο είναι καταιγιστική. Στον αντίποδα, η ελαστικότητα
του κινητήρα της Xsara είναι πολύ καλύτερη και βοηθά τον οδηγό
να κινείται γρήγορα και χωρίς πολλές αλλαγές ταχυτήτων, ανεβάζοντας
πρόθυμα στροφές, στοιχείο που εκτιμάται ιδιαίτερα κατά την
κίνηση στην πόλη.
Ο παραγόμενος θόρυβος και από τους δύο κινητήρες είναι αρκετός,
αυξανόμενος ανάλογα με τις στροφές λειτουργίας. Δε μπορεί
όμως να θεωρηθεί ενοχλητικός, καθώς η χροιά του είναι ευχάριστη.
Ο κινητήρας του Opel διακρίνεται για την ευστροφία του μετά
τις 4.000 σ.α.λ., ενώ και ο ήχος που παράγει έχει ευχάριστη
χροιά.
Πιο γραμμικό σε απόδοση είναι το μηχανικό σύνολο του Γαλλικού
μοντέλου, που δείχνει περισσότερο ελαστικό.