ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2001

BMW 316i: To... αντίπαλον δέος

Η διατήρηση των τριών όγκων και στα δύο αμαξώματα είναι ένα στοιχείο που καθορίζει μέχρι ένα σημείο το χαρακτήρα τους αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Από εκεί και πέρα, το Α4 δείχνει και είναι πιο σύγχρονο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η αισθητική της 316i είναι ξεπερασμένη. Κάθε άλλο. 
Σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής και χρησιμοποιημένων υλικών, η διάκριση υπέρ της BMW είναι πλέον τόσο δυσθεώρητη, που δε μπορεί να αποδοθεί με λέξεις. Και τα δύο μοντέλα δίνουν έντονα την αίσθηση της πολυτέλειας και της στιβαρής κατασκευής στους επιβαίνοντες. Στον τομέα της εργονομίας, βραχεία κεφαλή παίρνει η "κυρία" της αναμέτρησης, καθώς η διάταξη των χειριστηρίων αλλά και η σχεδίαση του εσωτερικού γενικότερα αποτελούν σημείο αναφοράς για τη συγκεκριμένη κατηγορία και όχι μόνο. Οι χώροι που προσφέρονται για τη μεταφορά επιβατών είναι καλύτεροι στο Α4, καθώς οι συμβιβασμοί που επιβάλλονται για τη φιλοξενία τρίτου ατόμου πίσω είναι σίγουρα λιγότεροι από αυτούς της BMW, ένεκα και του τούνελ μετάδοσης της κίνησης. Ο δε χώρος αποσκευών του Audi είναι κατά 15 λίτρα μεγαλύτερος από αυτόν της 316i. 
Από εκεί και πέρα, στο δρόμο τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα στη BMW αλλά και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν πρακτικά εξίσου γρήγορα. Τα πλαίσιά τους είναι αρκετά ενισχυμένα, ενώ και η γεωμετρία των αναρτήσεών τους συντελεί στη διατήρηση του δείκτη της ενεργητικής ασφάλειας σε υψηλά επίπεδα. 
Οι κινητήρες των 1,6 λίτρων έχουν παρεμφερή απόδοση και κατά συνέπεια οι επιδόσεις που προσδίδουν και στα δύο μοντέλα, σε καμία περίπτωση δε μπορούν να χαρακτηριστούν κορυφαίες. 
Ο εξοπλισμός των βασικών εκδόσεων και των δύο μοντέλων περιλαμβάνει αρκετά σημαντικά στοιχεία. Νικητής στην κόντρα των εξοπλισμών ανακηρύσσεται το A4 καθώς διαθέτει επιπλέον ESP, στοιχείo για την ασφάλεια των επιβατών και κατά συνέπεια είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Η δε τιμή αγοράς του μοντέλου της Audi είναι κατά 270.000 δραχμές χαμηλότερη από αυτή της BMW 316i, οπότε και αυτό είναι κάτι που κάνει την πλάστιγγα να γέρνει περισσότερο προς το μέρος του νεοφερμένου μοντέλου...




Το εσωτερικό και η διάταξη των χειριστηρίων ειδικότερα της 316i είναι υπόδειγμα εργονομίας και ποιοτικής κατασκευής.


Με το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων, η BMW δε "βάζει φωτιά στο δρόμο" αλλά κινείται αξιοπρεπώς.


Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 440 λίτρων και εκμεταλλεύσιμο σχήμα.


Σταθερότητα και απαράμιλλη ποιότητα κύλισης είναι τα χαρακτηριστικά της μικρότερης σε κυβισμό BMW της σειράς 3.


 Audi A4 1,6
 Κι όμως είναι το νέο Α4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ασφαλές και προβλέψιμο στο δρόμο
Υπεράνω κριτικής εσωτερικό
BMW 316i: To... αντίπαλον δέος