Τα Fiesta και Micra αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις στην οδήγηση. Το Ιαπωνικό μοντέλο είναι πιο ευέλικτο στην πόλη λόγω του μικρότερου κατά 202 χιλιοστά μήκους του αμαξώματός του έναντι του Fiesta. Παράλληλα το τιμόνι του Micra με την ηλεκτρική υποβοήθηση είναι πιο ελαφρύ στους επιτόπιους ελιγμούς. Ο επιλογέας των ταχυτήτων και στα δύο αυτοκίνητα έχει θετικό "κούμπωμα", ενώ αυτός του Fiesta έχει πιο στιβαρή αίσθηση. Εκτός πόλεως, αμφότερα τα μικρά μοντέλα θα κινηθούν με ασφάλεια, με το Fiesta να εμπνέει περισσότερη ασφάλεια στον οδηγό στον ανοιχτό δρόμο με αυξημένη ταχύτητα κίνησης. Περνώντας σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές, τα δύο μοντέλα της δοκιμής είναι σε θέση να καλύψουν τις "ανήσυχες" διαθέσεις ενός οδηγού. Το Fiesta παρουσιάζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, καθώς ακόμα και με έντονη πίεση του γκαζιού μέσα στη στροφή θα παραμείνει στην προεπιλεγμένη πορεία, χάρη στη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και τους μεγάλους τροχούς (195/50-15) της έκδοσης Trend. Στις πολύ καλές εντυπώσεις που αποκομίζει αυτός που θα οδηγήσει το Fiesta συμβάλλει και το καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι από το αντίστοιχο του Micra. Το Ιαπωνικό μοντέλο παρουσιάζει πιο έντονες κλίσεις όταν κινηθεί με αυξημένη ταχύτητα σε μια στροφή, ενώ η υποστροφή θα εμφανιστεί πιο νωρίς σε σχέση με το Fiesta, λόγω των πιο στενών ελαστικών (175/60-15) και του πιο ισχυρού κινητήρα. Παράλληλα η ανάρτηση του Nissan είναι πιο ενδοτική στο άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, παρουσιάζοντας πιο έντονα υπερστροφικά φαινόμενα από το Fiesta, τα οποία ωστόσο ελέγχονται εύκολα. Τέλος τα φρένα του Micra έχουν πιο άμεση απόκριση από τα αντίστοιχα του Fiesta, τα οποία θα μπλοκάρουν πιο δύσκολα σε ένα έντονο φρενάρισμα.
O οδηγός του Fiesta είναι σε θέση να εξαντλήσει την ισχύ του κινητήρα των 1,25 λίτρων κινούμενος σε ένα δρόμο με στροφές.
Σε δρόμο που γλιστράει, το Micra εμφανίζει πιο εύκολα υπο-υπερστροφικά φαινόμενα από το Fiesta, με αυξημένη πίεση στο γκάζι.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Ford Fiesta 1,25 3d VS Nissan Micra 1,2 3d Δίλημμα...