Από
τους πρωταρχικούς στόχους
των κατασκευαστών μοντέλων
της πολυτελούς κατηγορίας
είναι η παροχή της μέγιστης
δυνατής άνεσης στους
επιβάτες. "Παραδοσιακά"
τα μοντέλα της εν λόγω
κατηγορίας εμφανίζουν
πληρότητα σε επίπεδο
εξοπλισμού άνεσης και
ασφαλείας, ακόμα και από τις
"βασικές" τους εκδόσεις.
Ετσι έχουμε και στα τρία
μοντέλα της συγκριτικής μας
δοκιμής όλες τις ηλεκτρικές
ευκολίες, τον κλιματισμό, τον
υπολογιστή ταξιδιού, το
ηχοσύστημα (με πολύ καλή
απόδοση και στις τρεις
περιπτώσεις) και τις ζάντες
ελαφρού κράματος. Οι διαφορές
εντοπίζονται σε "λεπτομέρειες"
-αν μπορούν να χαρακτηριστούν
έτσι. Το 607 διαθέτει δύο
επιπλέον αερόσακους (οροφής)
σε σχέση με τα άλλα δύο,
δηλαδή συνολικά 6. Αντίστοιχα,
το Rover 75 έχει επιπλέον -σε
σχέση με τους δύο
ανταγωνιστές- το σύστημα
ελέγχου της πρόσφυσης των
κινητήριων τροχών. Το Opel Omega
προσφέρει στη βασική του
έκδοση το ποιοτικό δερμάτινο
σαλόνι, κάτι που δε συμβαίνει
με τα άλλα δύο ανταγωνιστικά
μοντέλα.
Η υπεροχή του Rover 75 έναντι
των άλλων δύο
ανταγωνιστών σε επίπεδο
ποιότητας υλικών και
συναρμολόγησης είναι
μικρή αλλά υπαρκτή. Ο
εξοπλισμός ικανοποιεί
ακόμα και τους πλέον
απαιτητικούς.
Η κλασική σχεδίαση των
εσωτερικών επιφανειών
αποπνέει στιβαρότητα αλλά
δείχνει και κάποια ηλικία.
Καλής ποιότητας είναι τα
υλικά που συναντώνται
αλλά η γενικότερη εικόνα
συγγενεύει πολύ με τα
υπόλοιπα μοντέλα της Opel.
Στο εσωτερικό του Γαλλικού πολυτελούς
μοντέλου, η προσεγμένη ποιότητα των υλικών
και της συναρμολόγησης συνδυάζεται άριστα
με την πληρότητα του εξοπλισμού,
προσφέροντας έτσι πολύ καλή γενική εικόνα.
Ανετα, αλλά όχι στα
επίπεδα των δύο
ανταγωνιστικών μοντέλων,
φιλοξενούνται τρεις
επιβάτες πίσω στο Rover 75,
του οποίου το σχετικό
κάθισμα είναι το πιο
χαμηλό.
Πολύ μεγάλοι είναι οι
χώροι για τους πίσω
επιβάτες του Opel Omega. Ακόμα
και τρεις ενήλικοι
μπορούν να φιλοξενηθούν
χωρίς να χρειαστεί να
προβούν σε παραχωρήσεις.
Οι χώροι για τα πόδια και
τα κεφάλια των πίσω
επιβατών του 607 είναι
αχανείς. Το επίπεδο της
άνεσης που απολαμβάνουν
οι πίσω είναι κορυφαίο.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel
Omega 2,2 Auto - Peugeot 607 2,2 - Rover 75 2,06
Κύρος με εναλλακτικό μανδύα