Στον
τομέα της οδικής
συμπεριφοράς, το Γαλλικό
μοντέλο δείχνει το δρόμο. Η
αρχιτεκτονική και η ρύθμιση
της ανάρτησης ορίζουν
εξαιρετική οδική συμπεριφορά
συνδυασμένη με κορυφαία
παρεχόμενη άνεση για τους
επιβάτες. Το σύστημα
διεύθυνσης είναι αρκετά
άμεσο για τα δεδομένα της
κατηγορίας, ενώ όπως και τα
φρένα, θα σταθεί στο ύψος των
περιστάσεων ικανοποιώντας
τον οδηγό που θελήσει να
κινηθεί γρήγορα. Η Βρετανική
πρόταση με τα Γερμανικά
γονίδια έχει την πιο "βαριά"
αίσθηση από τα τρία. Δίνει την
αίσθηση κατά πολύ
μεγαλύτερου αυτοκινήτου, ενώ
στο δρόμο αποδεικνύεται
ιδιαίτερα σταθερό και θετικό,
τόσο σε επίπεδο ευστάθειας
στην ευθεία, όσο και
κατευθυντικότητας στις
στροφές. Η υποστροφή που
κάνει την εμφάνισή της όταν
οι ρυθμοί κίνησης αυξηθούν,
καταστέλλεται τάχιστα από το
σχετικό ηλεκτρονικό βοήθημα
με το οποίο είναι εφοδιασμένο
το Rover 75. Η ανάρτηση απορροφά
το μεγαλύτερο ποσοστό των
ανωμαλιών του δρόμου,
καθιστώντας έτσι την
παρεχόμενη προς τους
επιβάτες άνεση υψηλού
επιπέδου. Σε αυτό συνδράμει
και η αθόρυβη λειτουργία του
κινητήρα.Το Opel Omega, το
μοναδικό της "παρέας" με
την κίνηση να μεταδίδεται
στους τροχούς του πίσω άξονα,
αποδεικνύεται αυστηρά
ουδέτερο σε κανονικούς
ρυθμούς κίνησης. Η επιδίωξη
προοδευτικών και όχι
απότομων επιταχύνσεων και οι
απαλές κινήσεις στο τιμόνι
διατηρούν την εικόνα αυτή.
Στην αντίθετη περίπτωση, η
υπερστροφή είναι ένα ορατό
ενδεχόμενο, που σαν
συμπεριφορά θεωρείται "ανάρμοστη"
για μοντέλο της πολυτελούς
κατηγορίας. Τα φρένα
αποδίδουν αρκετά καλά αλλά
υστερούν σε αίσθηση. Η
ανάρτηση αντιδρά σχετικά "ξερά"
σε εγκάρσιες ανωμαλίες του
οδοστρώματος, επηρρεάζοντας
έτσι την άνεση των επιβατών.
Σε ευθείες και στροφές, το
607 διακρίνεται για την
εξαιρετική του
συμπεριφορά, που εμπνέει
ασφάλεια ενώ παράλληλα
μπορεί να ανταποκριθεί
στο "κάλεσμα" του
οδηγού για γρήγορη
οδήγηση, παρά τις
θηριώδεις διαστάσεις του
αμαξώματος.
Το Rover 75 δίνει καλή
συνολική αίσθηση στο
δρόμο, γεγονός που
εκτιμάται δεόντως από τον
οδηγό. Η τάση υποστροφής
στις στροφές αποσοβείται
από το καλό σύστημα
ελέγχου της πρόσφυσης των
κινητήριων τροχών.
Το Opel Omega, χωρίς
ηλεκτρονικά βοηθήματα -όπως
και το 607- επιδεικνύει πολύ
καλή σταθερότητα στην
ευθεία. Σε δρόμους με
στροφές, λόγω της
μετάδοσης της κίνησης
πίσω, εκδηλώνονται
υπερστροφικές τάσεις.
Οι τροχοί των 16" φέρουν
ελαστικά 215/60, τα οποία
συμβάλλουν στην άνεση των
επιβατών ενώ προσφέρουν
και υψηλά περιθώρια
πρόσφυσης.
Οι ζάντες ελαφρού
κράματος του Rover είναι
καλαίσθητες και
φιλοξενούν ελαστικά
διάστασης 215/55- 16".
Πολύ όμορφες οι ζάντες
αλουμινίου του Omega. Τα
ελαστικά με τα οποία το
μοντέλο εφοδιάζεται έχουν
διάσταση 235/ 45- 17".
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel
Omega 2,2 Auto - Peugeot 607 2,2 - Rover 75 2,06
Κύρος με εναλλακτικό μανδύα