ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/4/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2001
"Νυν υπέρ πάντων" η πολιτισμένη λειτουργία 
Τα δύο τετρακύλινδρα και το ένα εξακύλινδρο σε διάταξη V μηχανικά σύνολα του συγκριτικού μας εφοδιάζουν τρία μοντέλα που προάγουν την πολυτέλεια. Κατά συνέπεια, τραχιά λειτουργία ή έντονος θόρυβος από τον κινητήρα δεν είναι στοιχεία που συναντώνται σε καμία από τις τρεις περιπτώσεις. Οι 6 κύλινδροι σε διάταξη V του Rover είναι μια σίγουρη επιλογή όταν το ζητούμενο είναι πολιτισμένα λειτουργικά χαρακτηριστικά και σε επίπεδο απόδοσης, έμφαση στη ροπή. Με αυτήν την επιλογή μπορεί να πει κανείς πως τα 1.991 κ.εκ. του Βρετανικού κινητήρα "αρκούν". Τα δύο άλλα μοντέλα έχουν μηχανικά σύνολα 2,2 λίτρων αλλά με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά. Μεταξύ των δύο, σαφώς πιο πολιτισμένος είναι αυτός της Peugeot. Η λειτουργία του θυμίζει λίγο εξακύλινδρο, ενώ είναι χαρακτηριστική η παντελής έλλειψη κραδασμών. Επίσης, το Γαλλικό μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται και το πιο εύστροφο εκ των τριών. Λιγότερο πολιτισμένο σε σχέση με τα άλλα δύο, το μηχανικό σύνολο του Omega, ανήκει στη γενιά Ecotec και κινεί με μεγάλη άνεση το βαρύτερο μεταξύ των τριών αμάξωμα (1.623 κιλά). Σε επίπεδο επιδόσεων, βραχεία κεφαλή παίρνει το Γαλλικό μοντέλο αλλά στο σημείο αυτό πρέπει να επισημάνουμε την ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου στο Opel, που σαφώς επηρεάζει τους χρόνους των επιταχύνσεώς του. Οι ρεπρίζ που εμφανίζει το Omega (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα) είναι με διαφορά οι καλύτερες μεταξύ των τριών, γεγονός οφείλεται στο Kickdown που κάνει το αυτόματο κιβώτιο κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης εν κινήσει.
 

Αν και τετρακύλινδρος, ο κινητήρας 2,2 λίτρων του 607 "κερδίζει" σε ό,τι αφορά την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία, καθώς επίσης και στην ευστροφία.
 

Το μηχανικό σύνολο των 2.198 κ.εκ. του Omega προσδίδει καλές επιδόσεις στο μοντέλο ακόμα και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
 

Εξι κύλινδροι σε διάταξη V, είναι μια "σίγουρη" επιλογή για πολιτισμένο αποτέλεσμα και έμφαση στη ροπή, ακόμα και στα 2,0 λίτρα.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μάρκα μοντέλο Opel Omega 2,2 Peugeot 607 2,2 Rover 75 2,0
Κυβισμός (κ. εκ.) 2.198 2.230 1.991
Κύλινδροι 4 4 6 (V)
Βαλβίδες 16 16 24
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 144/5.400* 155/5.590 140/6.510
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/4.000* 217/3.900 176/3.960
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,7 10 10,1
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) (με Kickdown) 6,6 10 10,2
80-120 χλμ./ώρα (δλ.)  (με Kickdown) 9,1 14,1 15,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210 220 210
Βάρος (κιλά) 1.623 1.507 1.390
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 12,1 11,3 12,7
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 530 600 432

*Εργοστασιακές μετρήσεις


 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel Omega 2,2 Auto - Peugeot 607 2,2 - Rover 75 2,06
 Κύρος με εναλλακτικό μανδύα 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κορυφαίος εξοπλισμός και εξαίρετοι χώροι x 3 
Για πολλές αποσκευές 
Ανυπέρβλητη Γαλλική συνταγή οδικής συμπεριφοράς 
"Νυν υπέρ πάντων" η πολιτισμένη λειτουργία 
Πιο ολοκληρωμένη η Γαλλική πρόταση