Στη μεγάλη κατηγορία
το τεκμήριο είναι ένας
παράγοντας που δεν επηρεάζει
την τελική επιλογή, καθώς οι
εν δυνάμει αγοραστές είναι
θεωρητικά σε θέση να
δικαιολογήσουν φορολογικά το
κόστος που προϋποθέτει ο
υψηλός κυβισμός. Εχοντας αυτό
ως δεδομένο, η καλύτερη
πρόταση εκ των τριών της
συγκριτικής μας δοκιμής
είναι με διαφορά το Peugeot 607.
Καλύτερος εξοπλισμός σε
συνάρτηση με την τιμή αγοράς,
με κινητήρα-διαμάντι σε
απόδοση και λειτουργία αλλά
και πολύ καλή οδική
συμπεριφορά. Απέναντί του, το
Rover 75 που αντιπαραθέτει μόνο
καλύτερη ποιότητα υλικών και
συναρμολόγησης, καθώς και
λίγο πιο πολιτισμένη
λειτουργία από το 6κύλινδρο
σε διάταξη V μηχανικό σύνολο.
Την τριάδα συμπληρώνει η
αμιγώς Γερμανική πρόταση της
Opel, που έχοντας πολλά καλά -στο
μέσο όρο- στοιχεία, δε
διακρίνεται κάπου
συγκεκριμένα, όντας μια
αξιόλογη πολυτελής πρόταση
από μια εταιρεία που
ειδικεύεται σε αυτοκίνητα
μικρότερων κατηγοριών.
Το Omega της Opel "στέκεται"
πολύ καλά απέναντι σε
πανάξιους ανταγωνιστές. Η
μικρή ιστορία της Opel στην
κατηγορία των πολυτελών
μοντέλων "κόβει"
πόντους από το πρεστίζ του.
Το όνομα Rover αποτελούσε -και
τείνει να επανέλθει- "blue
chip" στο "χρηματιστήριο"
των αυτοκινήτων όντας
σταθερή αξία με μεγάλη
ιστορία.
Το Peugeot 607 τα καταφέρνει
πολύ καλά απέναντι σε
καταξιωμένους
εκπροσώπους της
κατηγορίας των πολυτελών
αυτοκινήτων.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel
Omega 2,2 Auto - Peugeot 607 2,2 - Rover 75 2,06
Κύρος με εναλλακτικό μανδύα