ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/4/2002

Ασφάλεια και άνεση καθ' οδόν

H οδική συμπεριφορά και των τριών μεσαίων μοντέλων κυμαίνεται σε υψηλό επίπεδο όντας προβλέψιμη και ουδέτερη. Όσον αφορά τον εκπρόσωπο της Citroen, και μόνο η ύπαρξη της πιο εξελιγμένης έκδοσης υδροπνευματικών αναρτήσεων με την ονομασία "Hydractive 3" εξασφαλίζει την πολύ καλή κατευθυντικότητα του μοντέλου κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδοστρώματος και οδηγικού στυλ. 
Η αυξομείωση του ύψους του αμαξώματος της C5 ανάλογα με την ταχύτητα και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με το ακριβές σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης που διαθέτει μεταβλητή υποβοήθηση, συμβάλλουν στην πολύ καλή κατευθυντικότητα του Γαλλικού μοντέλου, τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και τις περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. 
Αντίστοιχα το Ford Mondeo χωρίς να διαθέτει συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης των κινητήριων τροχών, στην πράξη αποδεικνύεται ουδέτερο στη συμπεριφορά του ακόμα και κοντά στο όριο. Η καλή κατευθυντικότητα του μοντέλου στις ευθείες κατά κύριο λόγο οφείλεται στο συνδυασμό στιβαρού πλαισίου - σφικτής ρύθμισης των αναρτήσεων, ενώ και σε διαδρομές με στροφές τα περιθώρια ελκτικής πρόσφυσης είναι υψηλά. Το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφές.
Τέλος το νέο Nissan Primera στηριζόμενο στην πολύ καλή αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης και τη σφικτή ρύθμιση των αναρτήσεων καταφέρνει να κερδίσει την εμπιστοσύνη καθώς ακόμα και κοντά στο όριο η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της προοδευτικά. Η κατευθυντικότητα του μοντέλου στις ευθείες είναι πολύ καλή ενώ ανάλογη είναι και η εικόνα του συστήματος πέδησης (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, απλοί πίσω) που συμπληρώνεται από τα συστήματα βελτίωσης της απόδοσης των φρένων ΝΒΑ (Nissan Brake Assist system) και EBD (Electronic Brake force Distributor).

Το μοντέλο της Ford εμφανίζει υψηλά επίπεδα ελκτικής πρόσφυσης στις στροφές χάρη κυρίως στο στιβαρό πλαίσιό του και την καλή ρύθμιση των αναρτήσεων.


Η κατευθυντικότητα της Citroen C5 στις ευθείες είναι πολύ καλή κυρίως λόγω της προηγμένης τεχνολογίας των αναρτήσεων αλλά και του σαφούς συστήματος διεύθυνσης.


H σφικτή ρύθμιση των αναρτήσεων του νέου Nissan Primera ενισχύει την εμπιστοσύνη που προσφέρει στον οδηγό στις στροφές όπου τα υποστροφικά φαινόμενα είναι περιορισμένα.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan Primera 1,8-Ford Mondeo 1,8-Citroen C5 1,8
 
Ανακατεύοντας την τράπουλα στη μεσαία κατηγορία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ασφάλεια και άνεση καθ' οδόν
Εύστροφοι και ελαστικοί κινητήρες
Καλύπτοντας τις οικογενειακές ανάγκες
Υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας