ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2002

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Nissan King Cab Navara 4x4 2,5 DDTi vs Toyota Hilux 2,5 D4D 4x4
 

Επαγγελματικά ελεύθερου χρόνου
 

Τα Nissan King Cab και Toyota Hilux αποτελούν επί σειρά ετών τα πιο δημοφιλή οχήματα για τους επαγγελματίες οδηγούς στην κατηγορία των ελαφρών φορτηγών. Οι τετρακίνητες εκδόσεις τους εκτός από το ότι είναι ανθεκτικοί και αξιόπιστοι "συνεργάτες" είναι σε θέση να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.
 

Η κατηγορία των ελαφρών φορτηγών είναι η πιο δημοφιλής μεταξύ των επαγγελματικών οχημάτων, καθώς τα κυκλοφορούντα οχήματα στη χώρα μας μέχρι το 2000 ξεπερνούσαν τις 801.000 μονάδες.
Τα πιο εμπορικά μοντέλα αυτής της κατηγορίας, τα Nissan King Cab και Toyota Hilux, είναι συνδεδεμένα εδώ και αρκετά χρόνια με την υψηλή αξιοπιστία και τις πολύ καλές δυνατότητές τους να αντεπεξέλθουν στη σκληρή χρήση των επαγγελματικών τους "υποχρεώσεων". Οι τελευταίες γενιές των δύο αυτών επαγγελματικών οχημάτων παρουσιάζονται αρκετά εναρμονισμένες με τις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών (ειδικά στις εκδόσεις της δοκιμής), καθώς δεν έχουν τον "σπαρτιάτικο" χαρακτήρα των παλαιότερων μοντέλων. Περισσότερο σύγχρονο αισθητικά είναι το Νissan King Cab στην έκδοση Navara. Το επιβλητικό εμπρός τμήμα του Nissan χαρακτηρίζεται από τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα τα οποία μοιάζουν με τα αντίστοιχα του επιβατικού X-Trail, τη χρωμιωμένη μάσκα, τα τονισμένα "τόξα" γύρω από τους θόλους των τροχών και τον αεραγωγό στο κέντρο του καπό για την ψύξη του intercooler. Σύγχρονο είναι και το εσωτερικό του Κing Cab, στο οποίο το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα δεν απέχουν πολύ αισθητικά από τα πρότυπα των επιβατικών αυτοκινήτων. Το αμάξωμα του Toyota Hilux μοιάζει με αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Κύρια στοιχεία στο εμπρός τμήμα του, αποτελούν τα μεγάλα παραλληλόγραμμα φώτα με το διάφανο κάλυμμα, η ευμεγέθης χρωμιωμένη μάσκα, τα πλαστικά τμήματα γύρω από τους θόλους των τροχών και το "φουσκωμένο" καπό. Στο εσωτερικό του Hilux η σχεδίαση είναι λιτή. 
Οι αναρτήσεις και των δύο οχημάτων έχουν την ίδια διάταξη. Αμφότερα περιλαμβάνουν εμπρός διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική δοκό και άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας πίσω. 
Το King Cab και το Hilux της δοκιμής διαθέτουν κινητήρες πετρελαίου χωρητικότητας 2,5 λίτρων. Και τα δύο μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με υπερσυμπιεστές (ο κινητήρας του Nissan έχει και intercooler) και συστήματα ψεκασμού κοινής γραμμής τροφοδοσίας (common rail). 
Τα επαγγελματικά οχήματα της δοκιμής, στις εκδόσεις Navara και Special Edition των King Cab και Hilux αντίστοιχα, δεν παρουσιάζουν ουσιαστικές διαφορές στον εξοπλισμό τους από αυτόν ενός επιβατικού αυτοκινήτου. Το Nissan στην τιμή των 22.950 ευρώ έχει αερόσακο οδηγού, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, κλιματισμό, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου. Το πιο ακριβό κατά 1.290 ευρώ Toyota Hilux διαθέτει επιπλέον αερόσακο συνοδηγού.


Το χρώμιο που συναντάται στη μάσκα και στο πάνω τμήμα του προφυλακτήρα στο Hilux προσδίδει στο επαγγελματικό όχημα έναν τόνο πολυτέλειας.



Το εμπρός τμήμα του αμαξώματος του King Cab θυμίζει αυτό του X-Trail. Ποιο ενδιαφέρον αισθητικά στοιχείο αποτελούν τα φωτιστικά σώματα.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan King Cab Navara 4x4 - Toyota Hilux 2,5 D4D 4x4
 
Επαγγελματικά ελεύθερου χρόνου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο δυνατός και εύστροφος ο κινητήρας του King Cab
Μεγαλύτερος ο χώρος φόρτωσης του Nissan - Αίσθηση επιβατικού στο εσωτερικό του King Cab
Υψηλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου