Πιο δυνατός και εύστροφος ο κινητήρας του King Cab
Τα μηχανικά σύνολα των δύο επαγγελματικών οχημάτων είναι υπερτροφοδοτούμενα πετρελαιοκίνητα. Πιο δυνατό σύμφωνα με τις μετρήσεις των κατασκευαστών είναι το μοτέρ του Nissan το οποίο αποδίδει 31 ίππους και 44 Nm ροπής περισσότερα από αυτό του Hilux. Ο κινητήρας του King Cab παρουσιάζει καλύτερη ευστροφία και έχει περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές από αυτόν του Hilux, ενώ αυτός του Toyota έχει ελαφρώς καλύτερο "τράβηγμα" κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Ο θόρυβος που παράγουν και οι δύο πετρελαιοκινητήρες συνοδεύεται από το χαρακτηριστικό "κροτάλισμα", το οποίο δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες σε ένα ταξίδι.
Ο κινητήρας του Nissan έχει αρκετή δύναμη στο μεγαλύτερο εύρος των στροφών λειτουργίας.
Το μοτέρ του Hilux έχει αρκετά αποθέματα ροπής κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan King Cab Navara 4x4
- Toyota Hilux 2,5 D4D 4x4 Επαγγελματικά ελεύθερου χρόνου