Η πρώτη οδηγική επαφή με τα King Cab και Hilux δημιουργεί θετικές εντυπώσεις τηρουμένων των αναλογιών του χαρακτήρα τους. Οι αναρτήσεις των King Cab και Hilux έχουν μεγάλες διαδρομές, ενώ η ρύθμισή τους είναι μαλακή. Στον εμπρός άξονα και στα δύο επαγγελματικά οχήματα οι αναρτήσεις είναι ανεξάρτητες (διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική δοκό), ενώ πίσω διαθέτουν άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας.
Η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση του Nissan είναι ελαφρώς καλύτερη από αυτή του Hilux, καθώς ο πίσω άξονας παρουσιάζει λιγότερες αναπηδήσεις. Στην ευθεία τα αμαξώματά τους παρουσιάζουν έντονες τάσεις πλεύσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αποθαρρύνοντας τον οδηγό να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, ενώ σε δρόμο με στροφές οι πίσω τροχοί χάνουν εύκολα την πρόσφυσή τους όταν ο οδηγός επιμείνει έντονα στο πεντάλ του γκαζιού. Το σύστημα διεύθυνσης του Hilux είναι πιο βαρύ από αυτό του King Cab, στο οποίο τα φρένα και ο επιλογέας των ταχυτήτων έχουν καλύτερη αίσθηση.
Εκτός της ασφάλτου τα δύο επαγγελματικά οχήματα έχουν υψηλές δυνατότητες. Αμφότερα διαθέτουν δεύτερο επιλογέα (πιο εύχρηστο στο Nissan), με τον οποίο γίνεται η εμπλοκή της μετάδοσης της κίνησης και στους εμπρός τροχούς και επιλέγονται οι κοντές σχέσεις του κιβωτίου των ταχυτήτων. Παράλληλα το Hilux διαθέτει επιπλέον του King Cab και μπλοκέ πίσω διαφορικό το οποίο ενεργοποιείται μέσω ενός διακόπτη που υπάρχει στο ταμπλό, αυξάνοντας τις εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης.
Στο King Cab (όπως και το Hilux) η υπερστροφή παρουσιάζεται εύκολα με την κίνηση στους πίσω τροχούς και με την ανάλογη πίεση του πεντάλ του γκαζιού.
Στην ευθεία, το αμάξωμα του Hilux παρουσιάζει πιο έντονες τάσεις πλεύσης από αυτό του King Cab.
Λασπωμένα εδάφη όπως αυτό της φωτογραφίας αποτελούν υπόθεση... ρουτίνας για το τετρακίνητο Nissan King Cab.
Το Hilux έχει πολύ καλές εκτός δρόμου δυνατότητες. Πέρα από τις κοντές σχέσεις μετάδοσης διαθέτει και μπλοκέ πίσω διαφορικό.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan King Cab Navara 4x4
- Toyota Hilux 2,5 D4D 4x4 Επαγγελματικά ελεύθερου χρόνου