Ισοπαλία σε επιδόσεις, μεγαλύτερη η απόδοση του Mondeo
Τα δίλιτρα μηχανικά σύνολα με τα οποία εφοδιάζονται οι δύο προτάσεις της μεσαίας κατηγορίας επιδεικνύουν πολύ καλά χαρακτηριστικά, τόσο σε επίπεδο πολιτισμένης λειτουργίας, όσο και σε επίπεδο απόδοσης. Το μηχανικό σύνολο του Γαλλικού μοντέλου προβάλλει ένα πιο πολιτισμένο προφίλ, με το επίπεδο του παραγόμενου θορύβου να είναι σαφώς χαμηλότερο από αυτό του ανταγωνιστή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας. Το μοντέλο της Ford παίρνει τη "ρεβάνς" σε επίπεδο απόδοσης, καθώς επιδεικνύει γραμμικότητα, μεστή απόδοση αλλά και μεγαλύτερη ισχύ, που ως αίσθηση εκτιμάται ιδιαίτερα από τον οδηγό. Η κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων του Mondeo είναι πιο αραιή με έναν επιλογέα-υπόδειγμα, σε ευκολία χειρισμού και αίσθηση. Αραιά διατεταγμένες είναι και οι σχέσεις του μοντέλου της Citroen, που ενισχύουν τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα στη C5. Οι επιδόσεις των δύο μοντέλων είναι περίπου ίδιες με τη C5 να είναι καλύτερη στις ρεπρίζ από 80 έως 120 χλμ./ώρα και το Mondeo να προηγείται στις αντίστοιχες από 60 έως 100 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση των δύο μηχανικών συνόλων είναι παρόμοια με μία μικρή διαφορά υπέρ του Mondeo.
Μεστός σε απόδοση, ο κινητήρας του Mondeo κερδίζει πόντους όσον αφορά τη γραμμικότητα. Με το πολύ καλό κιβώτιο των ταχυτήτων, η πλήρης εκμετάλλευση της ισχύος είναι εύκολη υπόθεση.
Η χαμηλή στάθμη του παραγόμενου θορύβου στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας είναι το χαρακτηριστικό του μηχανικού συνόλου της Citroen C5. Στις υψηλές όμως ο θόρυβος είναι αυξημένος.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 2,0-Ford Mondeo 2,0 Ενας και ένας