Η θετική εικόνα που έχει σχηματίσει κανείς με τη σχεδίαση των αμαξωμάτων των Citroen C3 και Peugeot 206 συνεχίζεται και στο εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων του ομίλου PSA. Βασικό στοιχείο και στα δύο μοντέλα αποτελούν οι καμπύλες στο ταμπλό. Στο C3 οι δίχρωμες πλαστικές επιφάνειες και οι πιο ανοιχτόχρωμες επενδύσεις από αυτές του Peugeot δημιουργούν ένα πιο φωτεινό εσωτερικό. Τα πλαστικά τμήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί στο θάλαμο των επιβατών και των δύο μικρών αυτοκινήτων είναι σκληρά στην αφή, ενώ η ποιότητά τους είναι αρκετά καλή. Παράλληλα η συναρμολόγηση θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, καθώς κατά την κίνηση και των δύο αυτοκινήτων παρατηρήθηκαν τριγμοί.
Η εργονομία των περισσότερων επιμέρους χειριστηρίων δε θα προβληματίσει, εκτός από τους διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι οποίοι στο Citroen βρίσκονται μπροστά από τον επιλογέα των ταχυτήτων και στο Peugeot είναι τοποθετημένοι δίπλα από το χειρόφρενο. Παράλληλα στο C3 το στροφόμετρο δεν είναι ευδιάκριτο, ενώ αντίθετα τα όργανα του σχετικού πίνακα του 206 με το λευκό φόντο έχουν σπορτίφ αισθητική και είναι ευανάγνωστα. Ο οδηγός τόσο στο 206 όσο και στο C3 θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση οδήγησης λόγω των πολλαπλών ρυθμίσεων του καθίσματος και του τιμονιού. Αυτό στο C3 ρυθμίζεται και ως προς την απόσταση από το θωρακα του οδηγού. Ο τελευταίος θα νιώσει άνετα και στα δύο αυτοκίνητα, ενώ τα εμπρός καθίσματα του 206 προσφέρουν καλύτερη στήριξη στο σώμα.
Η διχρωμία που συναντάται στο ικανοποιητικής ποιότητας ταμπλό του C3 δημιουργεί μία ευχάριστη εικόνα. Ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι χαμηλά
τοποθετημένος.
Το καμπύλο ταμπλό του 206 είναι ευχάριστο στην όψη. Ο πίνακας οργάνων με το λευκό φόντο -στην έκδοση color line- είναι ευανάγνωστος με σπορτίφ αισθητική.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1,1 VS Peugeot 206 1,1 Eσωτερική διαμάχη