ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/11/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/11/2001

Γραμμικός κινητήρας με πολύ καλή ροπή 

Η κορυφαία έκδοση του 307 κινείται από ένα 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής απόδοσης 132 δυναμομετρημένων ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ έχει άμεση απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Πολύ καλές είναι η ευστροφία και η γραμμικότητά του καθώς φτάνει χωρίς δισταγμούς και "ξεσπάσματα" ισχύος μέχρι το όριο περιστροφής του όπου ο παραγόμενος θόρυβος δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες. Οι επιδόσεις που προσδίδει είναι μέτριες σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας.


O κινητήρας των 2,0 λίτρων του 307 παρουσιάζει αρκετά καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Η ισχύς που παράγει δεν είναι σε θέση να κινήσει το αμάξωμα σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς.

 ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 307 2,0 3d XSi
 
Με πολιτισμένα χαρακτηριστικά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Γραμμικός κινητήρας με πολύ καλή ροπή