Iδιαίτερα δημοφιλές είναι το Saxo με τον κινητήρα
των 1,6 λίτρων γιατί συνδυάζει πολύ καλές επιδόσεις, ανάλογα καλή
οδική συμπεριφορά και προσιτή τιμή αγοράς. Το κομψό του αμάξωμα
το "τοποθετεί" μεταξύ των επιλογών αυτών που συνδυάζουν το στυλ
με τις επιδόσεις στο δρόμο. O κινητήρας των 1,6 λίτρων με τους
δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις 16 βαλβίδες αποδίδει 121
ίππους στις 6.510 σ.α.λ.. Η ισχύς αυτή αποδεικνύεται επαρκής σε
κάθε περίπτωση για τη γρήγορη μετακίνηση του -βάρους 1.001 κιλών-
αμαξώματος. Οι σφιχτές αναρτήσεις του μοντέλου με τις μικρές διαδρομές
καθιστούν πολύ καλή την κατευθυντικότητά του και περιορίζουν σημαντικά
τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Τα χαρακτηριστικά παθητικής
τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα επιφέρουν αύξηση των τάσεων του
αμαξώματος για υπερστροφή, κάτι που θα εκτιμηθεί δεόντως από το
γνώστη οδηγό ο οποίος θα επιλέξει να κινηθεί γρήγορα, καθώς θα
μπορέσει να "τοποθετήσει" το αυτοκίνητο πριν τη στροφή. Για να
το κάνει αυτό βέβαια, πρέπει πρώτα να "ξεπεράσει" τα υψηλά περιθώρια
πρόσφυσης που παρέχουν τα φαρδιά ελαστικά, τα οποία φιλοξενούνται
σε καλαίσθητες 15άρες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό του Saxo
μπορούν να φιλοξενηθούν με παραχωρήσεις 5 ενήλικοι επιβάτες. Σε
επίπεδο εξοπλισμού, το Saxo VTS, στην έκδοση Full, λίγο απέχει
από το πλήρες, καθώς περιλαμβάνει ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα-καθρέφτες-κλειδαριές)
και κλιματισμό. Παράλληλα, διαθέτει αερόσακους για οδηγό και συνοδηγό.
Στις
στροφές η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει σημαντικά τις κλίσεις του
αμαξώματος. Τα περιθώρια πρόσφυσης που προσφέρουν τα φαρδιά ελαστικά
είναι πολύ υψηλά.
Ιδιαίτερα
σταθερό είναι το Saxo VTS στις ευθείες ακόμα και όταν η ταχύτητα
κίνησης πλησιάζει την τελική.
Τα υλικά στο
εσωτερικό του Saxo είναι καλής ποιότητας, ενώ ανάλογη είναι
και η συναρμογή τους.
Ο κινητήρας
διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και την ευστροφία
του.