Mε την τοποθέτηση
στο Arosa του 16βάλβιδου κινητήρα των 1,4
λίτρων του Ομίλου VAG, η Seat προσφέρει τη
δυνατότητα αγοράς ενός γρήγορου
αυτοκινήτου σε όσους δεν έχουν ανάγκη
μεγάλων χώρων. Ωστόσο, για την απόκτηση του
γρήγορου Arosa το τίμημα είναι αρκετά
αυξημένο, καθώς απαιτούνται 4,3 εκατομμύρια
δραχμές. Από την άλλη μεριά όμως το
Ισπανικό μοντέλο διαθέτει ένα ισχυρό
μηχανικό σύνολο απόδοσης 98 ίππων και τον
πληρέστερο εξοπλισμό μεταξύ των υπόλοιπων
5 αυτοκινήτων της παρουσίασης. Στο σχετικό
κατάλογο περιλαμβάνονται αερόσακοι για
οδηγό και συνοδηγό (μετωπικοί και
πλευρικοί), ABS, κλιματισμός, υδραυλικό
τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό
κλείδωμα, κ.λπ. Οι αισθητικές διαφορές σε
σχέση με την απλή έκδοση του Arosa στο
εσωτερικό έχουν να κάνουν με τα καθίσματα
και τις υφασμάτινες επενδύσεις τους, το
τριάκτινο τιμόνι, το δερμάτινο επιλογέα
ταχυτήτων και το μπλε φόντο στα όργανα του
ταμπλό. Εξωτερικά οι διαφορές εστιάζονται
στις ζάντες αλουμινίου των 14 ιντσών που
φιλοξενούν ελαστικά 185/55, καθώς και στην
κεντρικά τοποθετημένη οβάλ απόληξη της
εξάτμισης. Στο δρόμο το Arosa με το δυνατό
κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένο και
φιλικό προς το χρήστη. Η υποστροφή κάνει
την εμφάνισή της σχετικά νωρίς λόγω της
μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης αλλά
ελέγχεται εύκολα μέσω του ακριβούς
συστήματος διεύθυνσης. Πρόσφατα η Seat
παρουσίασε το ανανεωμένο Arosa το οποίο
φέρει σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο
αισθητικές αλλαγές τόσο εξωτερικές όσο
και εσωτερικές οι οποίες το εναρμονίζουν
με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Η
διάθεσή του στη χώρα μας θα ξεκινήσει τον
Ιανουάριο του 2001.
Στις στροφές οι κλίσεις είναι αυξημένες
λόγω της ρύθμισης της μαλακής ανάρτησης.
Τα φαρδιά ελαστικά εξασφαλίζουν καλή
πλευρική πρόσφυση.
Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων είναι
πολιτισμένος και εύστροφος, ενώ παρέχει
και επάρκεια ισχύος και ροπής για τις
ανάγκες της γρήγορης μετακίνησης.