Tο Rallye είναι ένα
αυτοκίνητο που "καταδεικνύει" με την
πρώτη κιόλας ματιά το κοινό στο οποίο
απευθύνεται. Τα "θέλγητρά" του για την
προσέγγιση των αγοραστών δεν είναι άλλα
από την κορυφαία για την κατηγορία οδική
συμπεριφορά και τις πολύ καλές επιδόσεις
που προσδίδει στο αμάξωμα των 954 κιλών ο 16βάλβιδος
κινητήρας των 1,6 λίτρων. Οδηγικά το σύνολο
είναι απολαυστικό, καθώς οι εντολές του
οδηγού μέσω των χειριστηρίων γίνονται
πράξη με μοναδική αμεσότητα. Το σύνολο
κινητήρα-κιβωτίου-φρένων-συστήματος
διεύθυνσης είναι κορυφαίο για τα μέτρα της
κατηγορίας και όχι μόνο. Στις στροφές οι
κλίσεις είναι μηδαμινές, χάρη στη
γεωμετρία και τη σκληρότητα των ρυθμίσεων
της ανάρτησης. Η διατήρηση της επιθυμητής
τροχιάς στις στροφές είναι εύκολη υπόθεση,
αρκεί ο οδηγός να μην διστάσει και να “κρατήσει”
σταθερό το πάτημα στο πεντάλ του γκαζιού.
Στην αντίθετη περίπτωση, τα
χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης
του πίσω άξονα επιφέρουν τάσεις
υπερστροφής. Ο έμπειρος οδηγός μπορεί να
εκμεταλλευτεί τις τάσεις αυτές του
μοντέλου και να τις διατηρήσει μέσα στη
στροφή. Από την άλλη μεριά, στις ευθείες το
μοντέλο είναι υπόδειγμα σταθερότητας,
ακόμα και όταν ταξιδεύει με ταχύτητες γύρω
στα 200 χιλιόμετρα ανά ώρα. Στο εσωτερικό
του υπάρχουν χώροι ακόμα και για 5 άτομα με
τις σχετικές παραχωρήσεις. Σε επίπεδο
εξοπλισμού εφοδιάζεται με ηλεκτρικά
παράθυρα και κλειδαριές, υδραυλικό τιμόνι
και αερόσακο οδηγού ενώ η τιμή του είναι
ιδιαίτερα χαμηλή.
Η άνεση της ανάρτησης είναι ελάχιστα
καλύτερη σε σχέση με αυτή που προσέφεραν
οι προηγούμενες εκδόσεις του μοντέλου. Σε
επίπεδο σταθερότητας το Peugeot 106 Rallye είναι
κορυφαίο.
Ο τρόπος με τον οποίο το Rallye
ανταποκρίνεται στις εντολές του οδηγού
του είναι υποδειγματικός ακόμα και για
αυτοκίνητα ανάλογου ύφους αλλά με κατά
πολύ υψηλότερη τιμή αγοράς.
Ο κινητήρας του Rallye αποδίδει 127 ίππους
που προσδίδουν πολύ καλές επιδόσεις στο
μοντέλο, ενώ διακρίνεται και για την
ελαστικότητά του.
Στο ταμπλό του Rallye, η συναρμογή των
πλαστικών μερών είναι πολύ καλή και
αποτρέπει την εμφάνιση τριγμών.