Tα δύο μοντέλα κινούνται από τα βασικά μηχανικά σύνολα των 1,6 λίτρων. Η δομή τους είναι σύγχρονη, με 16 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Η ισχύς που παράγουν είναι ίδια σύμφωνα με τις ενδείξεις του δυναμόμετρου (115 ίπποι και 148 Nm ροπής). Το μοτέρ του MGF έχει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ ο δείκτης του στροφόμετρου φτάνει το όριο περιστροφής χωρίς δισταγμούς παράγοντας μία σπορτίφ χροιά. Ανάλογα πολύ καλή ευστροφία και ελαστικότητα διαθέτει ο κινητήρας του ΜΧ-5, ενώ ο θόρυβος που παράγεται από το διαφορικό είναι αισθητός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το MGF διαθέτει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει από το MX-5.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του MGF διαθέτει πολύ καλή ελαστικότητα και ευστροφία, ενώ παράγει μία σπορτίφ χροιά.
Το μηχανικό σύνολο των 1.597 κ.εκ. του ΜΧ-5 είναι σε θέση να κινήσει το αμάξωμα σε σβέλτους ρυθμούς.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mazda MX-5 1,6 - Rover MGF 1,6 Απέναντι στο κατεστημένο