Ενα
μεγάλο αριθμό από νέα μοντέλα ετοιμάζει η Volkswagen, η οποία, όπως
έχει γίνει σαφές και από δηλώσεις του επικεφαλής της, Δρ. Φέρντιναντ
Πιχ, επιδιώκει να παρέχει μια κορυφαία πρόταση σε κάθε κατηγορία.
Μέσα στο 2001 λοιπόν θα κάνουν την εμφάνισή τους ένα επταθέσιο πολυμορφικό
βασισμένο στο Golf, ένα πολυτελές όχημα με βάση το Concept D, το ανανεωμένο
Sharan αλλά και η στέισον βάγκον εκδοχή του Passat. Επίσης θεωρείται
πολύ πιθανό να λανσαριστεί μέσα στο 2001 και το MAC (Multi Activity
Cruiser), το εντελώς νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Γερμανικής εταιρείας.
Οπως είναι λογικό όμως, μεγάλη έμφαση δίνεται στο νέας γενιάς Polo
το οποίο υπολογίζεται ότι θα παρουσιαστεί στα τέλη του χρόνου.
Concept
D
Η πρωτότυπη
εκδοχή του Concept D έχει ήδη παρουσιαστεί και τα κύρια στοιχεία της
είναι η επιθετική εμφάνιση και το σχεδόν στρογγυλό πίσω μέρος του
αμαξώματος. Το σχήμα των φωτιστικών σημάτων και η τονισμένη μάσκα
καθιστούν εύκολα αναγνωρίσιμη την προέλευση του μοντέλου που σε επίπεδο
εξοπλισμού θα διαθέτει τεχνολογικά κορυφαίες εφαρμογές. Μια πρώτη
γεύση για τον χαρακτήρα του Concept D δίνει και ο V10 πετρελαιοκινητήρας
που διαθέτει το μοντέλο. Το εν λόγω μοτέρ έχει χωρητικότητα 5,0 λίτρων
και ισχύ 313 ίππων όντας ο μεγαλύτερος diesel με προορισμό ένα επιβατικό
όχημα.
Polo
Το επόμενης
γενιάς Polo θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2001 και ως βάση για την
κατασκευή του θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα του Skoda Fabia. Στον
τομέα της σχεδίασης, αναμένεται να υιοθετηθεί ένα μοτίβο ανάλογο με
αυτό του Lupo με τη διαφορά όμως ότι στο εμπρός μέρος εκτιμάται ότι
θα υπάρχουν τέσσερα και όχι δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Αντίστοιχα
στο πίσω μέρος το όχημα αναμένεται να έχει έντονα καμπύλο σχήμα με
φωτιστικά σώματα με λευκό και κόκκινο κάλυμμα. Η γκάμα των κινητήρων
θα περιλαμβάνει δύο μηχανικά σύνολα στα 1,2 και 1,4 λίτρα τα οποία
αποδίδουν αντίστοιχα 55 και 100 ίππους. Ωστόσο στις αρχές του 2002
θα παρουσιαστεί η έκδοση GTi η οποία θα εφοδιάζεται με τον γνωστό
1.800άρη κινητήρα του Γερμανικού ομίλου, με turbo και 180 ίππους.
Passat
Variant
Ταυτόχρονα με
το ανανεωμένο Passat, το οποίο πωλείται ήδη στη χώρα μας, η Volkswagen
παρουσίασε και τη στέισον βάγκον εκδοχή του μοντέλου. Ο επιπλέον όγκος
στο πίσω μέρος συνδυάζεται αρμονικά με το υπόλοιπο του αμαξώματος
ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα βρίσκονται σε κάθετη θέση αλλά χαμηλά,
ακριβώς πάνω από τον προφυλακτήρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι το συνολικό
μήκος του Variant (4.680 mm) είναι μικρότερο από αυτό του σεντάν.
Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 495 λίτρων, τιμή η οποία ανέρχεται
σε 1.600 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Golf
Van
Πρόκειται για
την πολυμορφική εκδοχή του μικρομεσαίου μοντέλου η οποία σε αντίθεση
με τον αρχικό προγραμματισμό της VW θα διαθέτει επτά και όχι πέντε
καθίσματα. Μάλιστα είναι πιθανό το επταθέσιο μοντέλο να κυκλοφορήσει
ως αυτόνομη πρόταση και όχι ως επιπλέον έκδοση του Golf. Το μικρομεσαίο
μοντέλο πάντως θα "δανείσει" σίγουρα την πλατφόρμα του καθώς και μηχανικά
μέρη όπως ο κινητήρας των 1,6 λίτρων. Η γκάμα στον τομέα αυτό θα συμπληρώνεται
από δύο εκδοχές του γνωστού υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,8 λίτρων.
Skoda
Fabia Estate
H στέισον βάγκον
εκδοχή του Fabia είναι ουσιαστικά ένα έξυπνο "φλερτ" ανάμεσα στα πεντάθυρα
και τα στέισον βάγκον μοντέλα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία
ενός πεντάθυρου οχήματος με αρκετά συμπαγές σχήμα αλλά και αυξημένες
δυνατότητες σε ό,τι αφορά τη μεταφορά αποσκευών. Στην ελληνική αγορά
το μοντέλο θα διατίθεται με δύο κινητήρες στα 1,4 λίτρα οι οποίοι
αποδίδουν 68 και 101 ίππους αντίστοιχα.