H Ford επιχειρώντας να βελτιώσει την εικόνα και τα οικονομικά της αποτελέσματα στη Γηραιά ήπειρο σκοπεύει να λανσάρει ένα μεγάλο αριθμό από νέα μοντέλα μέσα στην επόμενη τετραετία. Τα πρώτα σημαντικά βήματα φυσικά θα γίνουν μέσα στο 2001 οπότε θα αρχίσουν να πωλούνται το νέο Mondeo, το ανανεωμένο Galaxy αλλά και το Focus RS, η σπορ έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας. Εξίσου σημαντικό πρότζεκτ όμως το οποίο η Ford θα προωθήσει μέσα στο 2001 είναι το λανσάρισμα του εντελώς νέου Fiesta (στα τέλη του έτους) το οποίο ενδέχεται να αποκτήσει και μια έκδοση ελεύθερου χρόνου με την ονομασία MAV (Multi Activity Vehicle).
Fiesta
To νέο Fiesta ακολουθεί τα βήματα των μεγαλύτερων "αδελφών" του και είναι επηρεασμένο αισθητικά τόσο από το Focus όσο και από το νέο Mondeo. To νέο μοντέλο θα διατίθεται συνολικά με τέσσερις κινητήρες βενζίνης από 1,25 - 1,6 λίτρα. Επίσης θα υπάρχει η επιλογή ενός πετρελαιοκινητήρα TDI 1,4 λίτρων και ενός 1,7 λίτρων απόδοσης 90 ίππων. Οκτώ μήνες μετά την παρουσίασή του θα διατίθεται και μία επιπλέον έκδοση με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1,1 λίτρων που θα αποδίδει από 75 έως 100 ίππους. Το νέο Fiesta θα εφοδιάζεται συνολικά με 6 αερόσακους καθώς και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με την ονομασία ASM.
Focus RS
O αντικαταστάτης των Fiat Bravo/Brava θα ονομάζεται πιθανότατα Tempo και θα παρουσιαστεί μέσα στο 2001. Το μοντέλο θα διαθέτει τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις από πλευράς αμαξώματος με στόχο οι πρώτες να έχουν σπορτίφ χαρακτήρα και αντίστοιχα οι δεύτερες να είναι πιο... οικογενειακές. Η σχεδίαση του μοντέλου είναι εντελώς νέα, όμως το γενικότερο σχήμα του αμαξώματος παραμένει γνώριμο τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την τρίθυρη έκδοση. Για την κίνηση του μοντέλου θα φροντίζουν δύο μηχανικά σύνολα στα 1,2 και 1,6 λίτρα (80 και 103 ίπποι αντίστοιχα) ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο διάθεσης μιας έκδοσης με κινητήρα 2,4 λίτρων και 171 ίππων.
Mondeo
To νέο Mondeo αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα στις αρχές του 2001. Το νέο μοντέλο της Ford στη μεσαία κατηγορία ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία New Edge Design και είναι σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών. Το εσωτερικό του διαθέτει μεγάλους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές ενώ διαθέτει υλικά άριστης ποιότητας. Στον τομέα των κινητήρων υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα 1.800 και 2.000 κ.εκ., τα οποία αποδίδουν 125 και 145 ίππους αντίστοιχα. Η οδική του συμπεριφορά είναι προβλέψιμη με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και δε θα κουράσει τους επιβάτες με διάφορες "παρενέργειες". Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στην παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου το οποίο διαθέτει ενισχυμένο πλαίσιο και έξι αερόσακους. Παράλληλα θα αρχίσουν οι πωλήσεις και της στέισον βάγκον εκδοχής του Mondeo.