Η
δυναμική είσοδος στην αγορά του νέου εκπροσώπου της στη
μεσαία/μεγάλη κατηγορία είναι αναμφίβολα το σημαντικότερο
σχέδιο της Citroen για το 2001. Το μοντέλο ονομάζεται C5
και παρουσιάστηκε μέσα στο 2000, ενώ κατά τη διάρκεια του
νέου έτους και περίπου την άνοιξη αναμένεται να παρουσιαστεί
και η στέισον βάγκον εκδοχή του. Επίσης θεωρείται αρκετά
πιθανό προς τα τέλη του έτους να παρουσιαστεί και ο αντικαταστάτης
του Evasion. Το μεγάλο πολυμορφικό της Citroen εξελίσσεται
παράλληλα με το 807 (διάδοχος του 806) της Peugeot.
Citroen
C5
Στο Σαλόνι του
Παρισιού το Σεπτέμβριο του 2000 παρουσιάστηκε η νέα πρόταση
της Citroen για την κατηγορία των πολυτελών μοντέλων, η
οποία αναμένεται να αρχίσει να πωλείται από το Φεβρουάριο
του 2001. Η σχεδίαση του νέου αυτού μοντέλου χαρακτηρίζεται
από απλές και λιτές γραμμές που συνθέτουν ένα αεροδυναμικό,
στιβαρό και σπορ σύνολο. Το μοντέλο θα διαθέτει την τρίτη
γενιά της ενεργητικής ανάρτησης Hydractive, η οποία θα "φροντίζει"
για την καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά ανάλογα και με
τις συνθήκες κίνησης. Το κορυφαίο μηχανικό σύνολο με το
οποίο θα εφοδιάζεται το μοντέλο έχει χωρητικότητα 3,0 λίτρων
και αποδίδει 210 ίππους.