Η έναρξη των πωλήσεων της δεύτερης γενιάς της Laguna θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2001 και, όπως είναι λογικό, το γεγονός συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση του ανταγωνισμού στη μεσαία κατηγορία. Το μοντέλο της Renault θα διαθέτει και στέισον βάγκον έκδοση ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και μια τετρακίνητη πρόταση βασισμένη στο ίδιο αμάξωμα και με την κωδική ονομασία RX4. Τέλος, μέσα στο 2001 αναμένεται να παρουσιαστεί και ο διάδοχος του Safrane o οποίος βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη.
Safrane
Τα κύρια σχεδιαστικά στοιχεία του μελλοντικού Safrane είναι η έντονη κλίση του παρμπρίζ στο εμπρός μέρος, το κάθετο πίσω μέρος με τα δύο επίπεδα καθώς και τα φωτιστικά σώματα τα οποία ακολουθούν πλήρως τις γραμμές του αμαξώματος. Το νέο μεγάλο Renault θα είναι πολυτελές και πολύ πλούσια εξοπλισμένο στον τομέα της ασφάλειας αλλά και σε αυτόν της άνεσης και της ψυχαγωγίας των επιβατών αφού θα διαθέτει (προαιρετικά) τηλεόραση, υπολογιστή με πρόσβαση στο Ιντερνετ κ.λπ. Δύο κινητήρες με ισχύ 140 και 250 ίππων αντίστοιχα θα εφοδιάζουν το Safrane όταν αυτό θα παρουσιαστεί επίσημα το 2001.
Laguna ΙΙ
Σχεδιαστικά η Laguna είναι εντελώς νέα και μοναδικό ίσως κοινό στοιχείο με την πρώτη της γενιά είναι το γεγονός ότι η Renault επέλεξε ένα σχήμα δυόμισι και όχι τριών όγκων. Για την παραγωγή της Laguna έχει χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα των μελλοντικών Safrane και Espace, γεγονός το οποίο δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Οι κινητήρες που εφοδιάζουν το μοντέλο είναι τρεις και έχουν χωρητικότητα 1,6, 1,8 και 3,0 λίτρων ενώ η ισχύς τους αντίστοιχα ανέρχεται σε 110, 120 και 210 ίππους. Στον τομέα της ασφάλειας η νέα Renault δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αρνητική κριτική καθώς ο σχετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει έξι αερόσακους και ακόμη ΑΒS με σύστημα κατανομής της πέδησης (EBV) καθώς και συστήματα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) και του σπιναρίσματος των κινητήριων τροχών.